Pagina 34 van 73 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 1825 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    IK heb gisteren en vandaag de extended editions van The Fellowship Of The Ring en Two Towers gekeken, voor het eerst op mijn HD en dus met upscaling. Ik ben zeer te spreken over de beeld- en geluidskwaliteit m.u.v. de ondertiteling dus die heb ik maar uitgeschakeld,...
    Ja, dvd-upscaling is erg leuk, op de ondertitels na helaas. Krijg je van die grote dikke vage blokken in beeld die dan letters moeten voorstellen. Ietwat overdreven, maar lelijk is het zeker en erg irritant.
    De 3 dvd-boxen van de EE zijn trouwens ook veel te mooi om ooit weg te doen.

  2. #827

    Standaard

    Wie weet gebruiken ze die ee wel weer als basis. Hebben ze bij de se's ook gedaan. Hoop echter op een meer respectvolle behandeling, dan het toch ietwat teleurstellende blu ray se verhaal.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  3. #828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ja, dvd-upscaling is erg leuk, op de ondertitels na helaas. Krijg je van die grote dikke vage blokken in beeld die dan letters moeten voorstellen. Ietwat overdreven, maar lelijk is het zeker en erg irritant.
    De 3 dvd-boxen van de EE zijn trouwens ook veel te mooi om ooit weg te doen.
    Uhhh, ik weet niet wat jullie voor prut upscaling hebben dan, want ik heb gewoon perfecte subs bij mijn geupscaled extended versies..

    Ouch om nu weer te lezen dat er ook 3D versies uit gaan komen vindt ik wel grrrr, ze zullen waarschijnlijk alleen de bioskoop versies in 3D uitbrengen.. Ik hoop dat ze in iedergeval voor het uitbrengen van de EE blurays nog wel ff wat info mbt de 3D versie geven, want als de 3D versies ook EE zijn dan wacht ik mooi op de 3D versies, dat moet dan gewoon awesome zijn... maargoed duurt toch nog wel even voordat ik een 3D beamer ga aanschaffen (ze zijn er nog maar amper), dus ik kan nog rustig ff wachten..

  4. #829

    Standaard

    Blu-ray.com
    Extended Lord of the Rings Blu-ray Expected This Year

    Share128 Posted January 14, 2011 05:59 AM by Juan Calonge

    As principal photography is about to finally begin on The Hobbit, The Digital Bits is reporting that New Line, under Warner Home Video, will release the extended edition of The Lord of the Rings: The Motion Picture Trilogy "sometime this year," in order to "keep the franchise fresh in the minds of fans."

    The Hobbit will open in theaters in two parts, in 2012 and 2013. Afterwards, the studio is expected to release an ultimate Blu-ray box set including all five movies, with 3D versions probably also available.

    All of the above must be considered unofficial until there is a formal announcement from the studio.

  5. #830

    Standaard

    Dat zou echt mega zijn! Hopelijk dan ik ook in losse uitgaven zonder de extra's want ik verwacht daarin geen nieuwe extra's (upscaled of extra materiaal).

  6. #831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat zou echt mega zijn! Hopelijk dan ik ook in losse uitgaven zonder de extra's want ik verwacht daarin geen nieuwe extra's (upscaled of extra materiaal).
    dat gebeurd sowieso niet als ze de EE uit gaan brengen dan wordt het hetzelfde concept als de EE dvd's dus met extra's

  7. #832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    En dan zeker 30,- per deel gaan betalen of iets in die buurt. Nee, dan heb ik liever gewoon de normale versies in de 3=30 actie bij bol.
    zozo greedy haha ik kocht de extended edition toen ze net uitkwamen en toen kosten ze 50 euro per stuk volgens mij... haha maarja je bent een LOTR freak of je bent het niet

  8. #833

    Standaard

    In eerste instantie zoude de EE's uitkomen tegen de tijd dat de eerste Hobbit film in de bios verschijnt en zouden dat ultieme uitgaves worden waarbij Peter Jackson betrokken zal zijn.
    Het zou kunnen dat doordat PJ het nu erg druk heeft met de Hobbit films (die hij in eerste instantie niet zelf zou regisseren) dat deze ultieme edities zijn uitgesteld tot nadat PJ klaar is met de Hobbit films.

    Er wordt gesproken over een ultimate BD box met de LOTR en Hobbit films in de verdere toekomst, en het zou dus kunnen dat pas in deze box de ultieme uitgaves gaan komen van de LOTR films.

    Om de tijdstpanne op te vangen kan het zijn dat Warner daarom eind dit jaar al de EE gaat uitgeven, maar dat dat dus nog niet de ultime edities zullen zijn, ...daarvoor zullen we tot 2014 moeten wachten.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  9. #834

    Standaard

    Wat ik me wel afvraag is in hoeverre ze nu wél de tijd hebben (genomen) om de Extended Editions qua beeld en geluid de volle score te doen behalen.

  10. #835

    Standaard

    Ik denk dat ik ga wachten tot 2014 om de ultimate editions dan aan te schaffen. Ik heb de limited collector's box met extended editions al op dvd en die kunnen zeker nog mee tot dan. Wat is 3 jaar wachten eh?

  11. #836

    Standaard

    die ultimate editions zijn als het goed is de 3d versies van de hobbit en waarschijnlijk blue ray versies van de EE. De EE zullen ook nog appart als blueray uit worden gebracht. Het probleem met de bioscoop versie die op blueray is uitgebracht is dat PJ hier niet aan gewerkt heeft en dat WB het gewoon gebruikt heeft om de aandacht van de fans vast te houden tot the hobbit. PJ heeft namelijk altijd gezegd dat hij betrokken wilde worden bij de blueray uitgave van de EE.

  12. #837

    Standaard

    Kan ik ervan uitgaan dat van LOTR de extended edition even lang is als de ultimate edition?
    In extra's en zo ben ik niet zo geïnteresseerd...
    Misschien heb ik het gemist, maar ik kon het zo gauw niet vinden- heeft al iemand een review gemaakt waarin werd ingegaan op het verschil tussen DVD en BD-TE?
    Want ik vond de DVD box ook al heel goed van kwaliteit.

  13. #838

    Standaard

    Volgens mij waren de Ultimate Editions Ultimate omdat ze beide versies van de films bevatten én ik geloof ook wat nieuwe extra's.

  14. #839

    Standaard

    Kan iemand me zeggen wat de meerwaarde is van deze uitgave? behalve het betere beeld? Staan er bijv meer extra's op, dan op de extended edition's op dvd?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  15. #840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Kan iemand me zeggen wat de meerwaarde is van deze uitgave? behalve het betere beeld? Staan er bijv meer extra's op, dan op de extended edition's op dvd?

    Het is in HD kwaliteit. Er staan geen extra extra's op.
    Als het je om de extra's gaat, dan zou ik wachten tot de Extended Editions uitkomen.

  16. #841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Het is in HD kwaliteit. Er staan geen extra extra's op.
    Als het je om de extra's gaat, dan zou ik wachten tot de Extended Editions uitkomen.
    Maar daar is nog geen release van gepland, toch?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  17. #842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Maar daar is nog geen release van gepland, toch?
    Gerucht is eind dit jaar of ergens rond de release van de Hobbit.

  18. #843

  19. #844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Kan iemand me zeggen wat de meerwaarde is van deze uitgave? behalve het betere beeld? Staan er bijv meer extra's op, dan op de extended edition's op dvd?
    En natuurlijk HD-audio! De DTS-HD sporen zijn ongelovelijk goed en heel veel beter dan die van de DVD's. Waar het beeld niet helemaal super is (of iig, er is meer uit te halen) is het geluid wel echt top!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  20. #845

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J;177472
    9
    Ziet er goed uit, kan alleen nergens zien dat het hier om de extended editions gaat
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  21. #846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Ziet er goed uit, kan alleen nergens zien dat het hier om de extended editions gaat

    Gaat het ook niet. Zoals ik net hiervoor zei, is nog onbekend wanneer de release is.
    Maar toen ik even aan het zoeken was voor je, kwam ik deze tegen. Een giftset dus van de huidige theatrical edtities.

  22. #847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Gaat het ook niet. Zoals ik net hiervoor zei, is nog onbekend wanneer de release is.
    Maar toen ik even aan het zoeken was voor je, kwam ik deze tegen. Een giftset dus van de huidige theatrical edtities.
    oke, overheen gelezen. Sorry
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  23. #848
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    De EE staat nu met prijs op Amazon.com: 83,99 dollar. Datum komt nog. Weer een stap dichterbij.

    The highly-awaited extended version of The Lord of the Rings: The Motion Picture Trilogy hasn't been formally announced yet, but it definitely is coming closer, as it just came up for preorder. List price is set at $119.98. Reportedly, this limited deluxe set will include nine special features DVDs with "over 26 hours of spellbinding behind-the-moviemaking material including the rare Costa Botes documentaries."

    Release date is not fixed yet; Amazon cautiously alerts that it may come out in 2011 or even 2012.

    You can see a trailer for the Limited Extended Edition here.
    http://www.amazon.com/gp/product/B00...pf_rd_i=507846

  24. #849

  25. #850
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Helemaal niet verkeerd.
    Me want..., my precious
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 34 van 73 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •