Pagina 3 van 29 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 716 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    nou,

    door die 5 euro bonnen valt dat mee, ze verkopen veel, maar het levert ze zo verdomd weinig op! (4,45 incl 1,95 post voor een quality film collection met bonusfilm)
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw trucje een paar weken geleden ook heb toegepast, 2,225 per film, dat is gewoon onweerstaanbaar

    Loop nu alleen wel tegen een nadeel aan. Als beide films slecht zijn kan de titel de collectie uit, het tegenovergestelde geldt voor beide goed. Maar ik loop er soms ook tegen aan dat de ene titel wel goed is en de andere niet.

    Neig ernaar om de 1goed/1nietgoed titels toch maar te verkopen. Dan zet ik de goede wel op mn wishlist en koop ik die later weer zonder bonusfilm.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw trucje een paar weken geleden ook heb toegepast, 2,225 per film, dat is gewoon onweerstaanbaar

    Loop nu alleen wel tegen een nadeel aan. Als beide films slecht zijn kan de titel de collectie uit, het tegenovergestelde geldt voor beide goed. Maar ik loop er soms ook tegen aan dat de ene titel wel goed is en de andere niet.

    Neig ernaar om de 1goed/1nietgoed titels toch maar te verkopen. Dan zet ik de goede wel op mn wishlist en koop ik die later weer zonder bonusfilm.
    heb zelf alleen dubbelpacks gekocht waarvan ik weet/vermoedt dat de bonusfilm ook mijn smaak is, zodat ik door jou genoemde 'probleem' niet heb!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    heb zelf alleen dubbelpacks gekocht waarvan ik weet/vermoedt dat de bonusfilm ook mijn smaak is, zodat ik door jou genoemde 'probleem' niet heb!
    Ik wist vaak niet eens welke bonusfilm erbij zat, vond het zo goedkoop dat het me niet eens zo veel interesseerde, als ik de hoofdfilm maar goed vond.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #54

    Standaard

    haha,

    ik heb wel steeds voorwerk gedaan, op proxis kan je zien welke film er bij zit en via www.dvd-basen.dk ben ik recensies gaan lezen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Zo langzamerhand bereik ik (na 10 jaar ?) toch een punt van verzadiging.
    Kan ik me iets bij voorstellen na 3000 titels

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Kan ik me iets bij voorstellen na 3000 titels
    Ligt eraan hoe je het bekijkt, er komen elk jaar wel een paar topfilms uit, in die zin ben je dus eigenlijk nooit verzadigd, hoeveel DVD's je ook hebt. Er komen immers oneindig veel nieuwe films uit
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #57

    Standaard

    Niet alleen nieuwe films, je ondekt ook vaak oude, ik wel iig

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Niet alleen nieuwe films, je ondekt ook vaak oude, ik wel iig
    Ik ook, maar ik ging er even vanuit dat iemand met 3000 titels de meeste 'oude' films die die persoon wil hebben, ook al wel heeft.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #59

    Standaard

    Teller staat nu op 1061 titels waarvan 185 seizoen. In pre-order of aan het wachten op verzending Lost Seizoen 3 en Carnivale Seizoen 1 en 2.

    Seizoenboxen tellen als één (bij boxen met meerdere seizoen tel ik de seizoenen i.e. Central Perk Friends box tel ik als 10 losse seizoenen). Bij filmboxen tel ik de films i.e. Back to the Future box tel ik als 3 (want 3 films) etc.

  10. #60

    Standaard

    Ik heb 195 items en ik ben al verzadigd :P Haha.
    Dat komt vooral door ruimtegebrek. Ik stal alles niet uit, geen gezicht. Al die verschillende boxen en dvd's Nee.

    Ik heb voornamelijk Tv-series, maar ook aardig wat dvd's.
    Maar 3000 hoef ik er echt niet
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  11. #61

    Standaard

    735 en er zijn er nog een 10tal die moeten binnen komen

  12. #62

    Standaard

    slechts een 200+, ik ben zeer selectief in nieuwe aankopen.

  13. #63

    Standaard

    vorige week over de 2100 gegaan...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #64

    Standaard

    vandaag weer 2 bij! 555 nu
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  15. #65

    Standaard

    Op dit moment gaat het niet meer zo hard met de dvd's
    Heb inmiddels wel al 32 blu ray's.
    Dvd's moet ik weer opnieuw ordenen wegens crash van pc
    Maar dat zijn er iig ruim 7000.
    Had bij profiler ook een aantal fouten gemaakt dus moet toch alles opnieuw doen, gelukkig is het koud en bijna vakantie dus weer tijd genoeg.

  16. #66

  17. #67

    Standaard

    Weet iemand trouwens hoeveel een dvd met doosje en hoesje gemiddeld weegt? Ik heb geen weegschaal, maar ik wil berekenen wanneer ik de vloer van mijn studeerkamer moet gaan stutten.

  18. #68

    Standaard

    1024
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #69

    Standaard

    Ik heb er nu op dit moment 561 op dvd - 6 op blu ray en nog 1 hd-dvdtje
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Weet iemand trouwens hoeveel een dvd met doosje en hoesje gemiddeld weegt? Ik heb geen weegschaal, maar ik wil berekenen wanneer ik de vloer van mijn studeerkamer moet gaan stutten.
    Ik neem aan dat je de opslag van de dvd's niet midden op het vloerveld gerealiseerd hebt. In dat geval hoef je niet snel te stutten hoor
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  21. #71

    Standaard

    Ik zit op dit moment op 429. Heb de afgelopen maand overigens bijna niets gekocht (8 titeltjes, waarvan de meeste al onderweg of via ruil), en wil die lage aankopen nog minstens twee maandjes volhouden.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #72

    Standaard

    Ik zit nu op ongeveer 175, maaar ben pas sinds maart begonnen met verzamelen... komt wel goed dus

  23. #73

    Standaard

    149
    Hitchcock Masterpiece is onderweg
    Ga dus richting de 200

  24. #74

    Standaard

    Heb er nu 601 en nog 5 onderweg. Laatste paar maanden niet extreem veel bijgekomen. Ben benieuwd of ik er eind 2008 1000 heb.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  25. #75

Pagina 3 van 29 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •