Pagina 17 van 29 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 716 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Momenteel staat de teller volgens profiler op 399. Heb enkele maanden een koopstop genomen/gehad. Er staan nu enkele dvd's in bestelling/onderweg. Door die koopstop is wel weer de wishlist (41) flink gestegen. Het een is de oorzaak van de ander.

    Probeer de collectie wel redelijk up to date te houden. Dat betekent dat ik regelmatig opschoon (om uiteenlopende redenen). Deze dvd's verkoop ik standaard aan mijn zwager en schoonzus.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  2. #402

  3. #403

    Standaard

    Laatst ruim 150 dvd's verkocht. Zitten nu rond de 500. Nog steeds veel.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  4. #404

    Standaard

    Profiler staat nu op 1746 titels
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Profiler staat nu op 1746 titels
    Dit is een klein beetje offtopic wellicht, maar sinds kort heeft de DVD Profiler bij mij een nieuwe functie en dat is dat ie alle boxsets min of meer kan lostrekken. Ik zie dat jij die functie al gebruikt. Dus dan heb je bijvoorbeeld de Alien Quadrilogy als zes titels staan: Alien 1 t/m 4, een bonus disc en de box set zelf. Ik vind dit op zich wat vreemd, want het zijn in wezen maar vier films natuurlijk. Aan de ene kant heb ik het altijd maar vreemd gevonden om een boxset als 1 titel te tellen, omdat je op die manier een enorme vervuiling in de verhouding aantal films/titels krijgt, zeker als je behoorlijk veel boxsets hebt. Zo had ik ooit eerst twee losse films van Astaire/Rogers, toen de complete box gekocht toen die uitgekomen was, waarna ik die twee losse DVD's aan iemand had weggegeven. Toen ontstond er de nogal merkwaardige situatie dat ik 8 films aan mijn collectie had toegevoegd (er zaten 10 films in de box), maar wel 1 titel minder in mijn collectie had gekregen.

    Dus op zich vind ik die nieuwe functie van Profiler wel interessant, dat ie alle boxsets automatisch lostrekt. Maar wat ik dan ronduit vreemd vind is dat ie de box zelf ook standaard als titel rekent, want dat is dan een soort dummy. Dan kun je die wel weer verwijderen natuurlijk, maar dan krijg je weer een vreemde nummering, hoewel dat ook te overzien is uiteraard. Ook ronduit vreemd vind ik dat ie bv TV series los wil trekken: dus Seinfeld seizoen 8 wordt dan vijf titels, S8 en disc 1 t/m 4, terwijl ik vind dat die een geheel vormen. En wat dan te doen met verzamel DVD's met allemaal korte films? Zo heb ik bv een avant-garde box met 14 DVD's, waarbij iedere DVD een eigen thema heeft. Dan zou dan 14 (of 15) titels worden, waar ik wellicht nog mee zou kunnen leven, maar om een vergelijkbare uitgave van 2 DVD's los te halen gaat wellicht ook weer wat ver. Dus waar ligt de grens dan?

    Ik ben een beetje aan het ramblen geloof ik... maar hebben meer mensen hiermee geworsteld?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  6. #406

    Standaard

    Ik heb daar wel een oplossing voor gevonden. Ik hou namelijk mijn aantal DVD-'items' bij in DVD-profiler en op WhatiWatch.net het precieze aantal films (en daarmee ook automatisch mijn kijkachterstand).

    Het is dubbel invoerwerk, maar ik vind beide systemen van dermate toegevoegde waarde dat ik het zo blijf doen. Bovendien, waar hebben we het over? Hooguit één minuut werk per DVD.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik heb daar wel een oplossing voor gevonden. Ik hou namelijk mijn aantal DVD-'items' bij in DVD-profiler en op WhatiWatch.net het precieze aantal films (en daarmee ook automatisch mijn kijkachterstand).

    Het is dubbel invoerwerk, maar ik vind beide systemen van dermate toegevoegde waarde dat ik het zo blijf doen. Bovendien, waar hebben we het over? Hooguit één minuut werk per DVD.
    Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om iedere film handmatig te gaan invoeren op WIW. Het is overigens op geen enkele wijze slechts een minuut per DVD, want ik moet een bijzonder groot deel van de films eerst nog invoeren in het systeem. Als je eenmaal bij bent is het niet veel moeite om het ook up to date te houden, maar ik heb geen zin om 2000+ films in te gaan zitten voeren...
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  8. #408

    Standaard

    Over het tellen van films, om even het voorbeeld van de Alien box te nemen, ik tel m'n collectie ook per film en niet per box (gebruik geen DVD profiler, gewoon een excel-bestand en heb ook alles bij WiW ingevoerd). Dus die Alien box telt bij mij voor 4 titels, al zou je hem even goed ook voor 8 kunnen tellen aangezien er 2 versies van iedere film in de box zitten (maar dat vind ik zelf ook wat belachelijk om dan dubbel te gaan tellen). De box zelf of extra discs apart tellen is inderdaad vrij zinloos, hopelijk voor de profiler gebruikers kan je dat dan ergens afzetten of verbeteren ze dat in een volgende versie.

    Ik ben zelf nog het beste systeem aan het zoeken voor het tellen van series. Voorlopig hou ik het daar wel per box bij, dus een seizoensbox telt voor één maar een complete series box telt even goed maar voor één. Ben er nog niet over uit wat het handigste is, alles in seizoenen opdelen of elke serie als een geheel aanzien.

  9. #409

    Standaard

    Inclusief wat Blu Ray schijfjes staat mijn DVD Profiler op 1993 stuks

  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    want ik moet een bijzonder groot deel van de films eerst nog invoeren in het systeem.
    Dat is inderdaad een moeilijkheid in jouw geval, waar ik geen last van heb gehad. Overigens was het voor mij 'maar' een middagje werk, maar jij hebt dan ook 4x zoveel titels.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #411

    Standaard

    In principe los ik het probleem met de telling als volgt op in profiler-->

    Voor boxsets met parent / child profiles krijgt alleen de parent profile een collectienummer. De rest assign ik als blank (kun je aanvinken in personal details pagina via CTRL-P).

    Op die manier is het hoogste collectienummer het aantal "titels" die je als zodanig gekocht hebt. Het aantal profiles geeft echter het aantal "films" weer.

    Natuurlijk zitten er ook een paar Bonus Disc profiles bij maar dat zijn er in mijn geval hooguit 5 of 10.
    Dan nog de TV Series met child profiles. Ja, dat is andere koek.. Je kunt ervoor kiezen om daar de chil profiles niet van te downloaden. Dan mis je echter wel details zoals de eipsodeomschrijvingen want die ontbreken vaak in de parentprofile (tenzij dieomschrijvingen op de achterkant van de boxcover staan; bijna nooit het geval).
    Ik download altijd alleen de child profiles van TV Series wanneer de discs ook echt apart verpakt zijn (in THINpaks of keepcases). Digipaks hou ik altijd als 1 profile.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    In principe los ik het probleem met de telling als volgt op in profiler-->

    Voor boxsets met parent / child profiles krijgt alleen de parent profile een collectienummer. De rest assign ik als blank (kun je aanvinken in personal details pagina via CTRL-P).
    Ah, die optie kende ik niet, weer wat geleerd.

    Op die manier is het hoogste collectienummer het aantal "titels" die je als zodanig gekocht hebt. Het aantal profiles geeft echter het aantal "films" weer.
    Ik snap niet goed wat je bedoelt met 'aantal profiles', want dat aantal wordt toch nergens genummerd? Dan blijf je namelijk zitten met het 'probleem' dat boxen als 1 film/titel geteld worden en het aantal collectienummers dus nog altijd niet het aantal films weergeeft. Jouw oplossing zorgt er enkel voor dat alle films wel in je lijst genoemd worden, maar dat is dan toch het enige, of begrijp ik het verkeerd?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  13. #413

    Standaard

    Ik daal gestaag af van de 1300 tot 1280 oid...ben lichtjes aan het uitdunnen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik daal gestaag af van de 1300 tot 1280 oid...ben lichtjes aan het uitdunnen
    Dan mag je toch best tevreden zijn over je collectie, als je slechts 1,5% ongeveer weg kan doen. Bij mij is het ongeveer 50/50 met aankopen, qua wat er wel en niet in blijft.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #415

    Standaard

    op dit moment 351 op me Whatiwatch!
    en dat is dan wel zonder dubbele titels :P
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Ah, die optie kende ik niet, weer wat geleerd.

    Ik snap niet goed wat je bedoelt met 'aantal profiles', want dat aantal wordt toch nergens genummerd? Dan blijf je namelijk zitten met het 'probleem' dat boxen als 1 film/titel geteld worden en het aantal collectienummers dus nog altijd niet het aantal films weergeeft. Jouw oplossing zorgt er enkel voor dat alle films wel in je lijst genoemd worden, maar dat is dan toch het enige, of begrijp ik het verkeerd?
    Aantal profiles zie je bij kolommen staan van je DVD's (in bezit / besteld / wishlist). Inderdaad, parent profiles worden hier ook meegeteld. Daar heb ik echter ook wat op gevonden maar dat had ik verzzaakt te vermelden: Via de TAGS geef ik bij parent profiles aan of het een boxset is. Die filter ik er dan uit en Aantal profiles gefilterd = dan aantal films.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  17. #417

    Standaard

    Met het bijhouden in DVDprofiler ben ik al lang geleden opgehouden. Als ik nu naar mijn kast kijk en tel hoeveel er op 1 plank past, zullen het zo'n 700 titels zijn.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  18. #418

    Standaard laatste telling

    3333 was de laaste keer dat ik de boel heb bijgehouden
    dat was 2 jaar geleden
    wordt dus tijd dat ik nog eens ga tellen
    MY IMAGENARY FRIEND COMMITED SUICIDE

    TE RUIL LIJST

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HOWARD Bekijk bericht
    3333 was de laaste keer dat ik de boel heb bijgehouden
    dat was 2 jaar geleden
    wordt dus tijd dat ik nog eens ga tellen



    Heb je een foto van je collectie?
    Ben ik toch wel benieuwd naar.

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    733 momenteel.
    753 inmiddels aan het begin van het nieuwe jaar.

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ik heb er momenteel 751, waarvan er 16 te koop staan.
    Zo´n 7,5 maand later staat de teller op 764. Niet veel gestegen dus, maar dat komt met name door de verkoop van "de rotte appels".
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    191
    207 met nog onderweg:

    - Magnolia
    - Alfred Hitchcock: Signature Collection (6 films)
    - Rocky Complete Saga (6 films)
    - Rambo Trilogy
    - Casablanca

    224 dus!
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 07-01-2009 om 20:17

  23. #423

    Standaard

    1288, koop flink wat en verkoop ook nog eea!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    207 met nog onderweg:

    - Magnolia
    - Alfred Hitchcock: Signature Collection (6 films)
    - Rocky Complete Saga (6 films)
    - Rambo Trilogy

    223 dus!
    Oh ja, de meesten tellen dat anders tegenwoordig. Ik tel nog steeds alle boxen gewoon als 1, ook al zitten er 6 films in. Als ik films ga tellen kom ik een heel stuk hoger uit. Ach ja, boeit ook niet zo eigenlijk.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Oh ja, de meesten tellen dat anders tegenwoordig. Ik tel nog steeds alle boxen gewoon als 1, ook al zitten er 6 films in. Als ik films ga tellen kom ik een heel stuk hoger uit. Ach ja, boeit ook niet zo eigenlijk.
    Filmboxen met verschillende films tel ik apart inderdaad en ook elk seizoen van een serie, omdat het in mijn mening toch vaak op zichzelf staat.

Pagina 17 van 29 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •