Pagina 107 van 218 EersteEerste ... 75797103104105106107108109110111117157207 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.651 tot 2.675 van 5442 worden weergegeven.
  1. #2651

    Standaard

    Hm, ik vind juist dat zijn films niet zo veel van elkaar verschillen. Volgens mij hebben ze qua thematiek juist veel overeenkomsten.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  2. #2652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Hm, ik vind juist dat zijn films niet zo veel van elkaar verschillen. Volgens mij hebben ze qua thematiek juist veel overeenkomsten.
    Over wie en welke films heb je het nu precies?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #2653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Hm, ik vind juist dat zijn films niet zo veel van elkaar verschillen. Volgens mij hebben ze qua thematiek juist veel overeenkomsten.
    Qua uitvoering doel ik met name op! (kostschool, familie, maritiem onderzoeker, sprituele rondreis).
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #2654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Over wie en welke films heb je het nu precies?
    Over Coen die zei dat de films van Wes Anderson qua Thematiek en Uitvoering iedere keer verschillend zijn.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  5. #2655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik lees teveel negatieve verhalen over Wes, dus ik spring maar even in de bres.
    Wijlen 'Brakhage' was het die aangaf dat Anderson a la Fellini teveel dezelfde poppetjes in zijn verschillende films gebruikt waardoor hij te weinig ontwikkeling doormaakt. Dit argument zie ik nu regelmatig terugkomen (copy/paste?).
    Je kan het ook omdraaien. Anderson heeft een erg herkenbare stijl, één van de kenmerken van een filmmaker als auteur. Ik vind het juist heerlijk dat ik bij zijn films weet wat ik zo ongeveer kan verwachten. Toch is geen van zijn films hetzelfde omdat de thematiek en uitvoering totaal verschillend is op hun heerlijk overtrokken wijze. Ik ben fan voor het leven!
    Natuurlijk heb ik geen moeite met een herkenbare stijl, integendeel zelfs, volgens mij heb ik dat ook niet gezegd. Het probleem met Anderson's films vind ik eerder dat hij teveel nadrukt legt op zijn stijl, waardoor de inhoud teveel op de achtergrond verdwijnt en vervalt in veel van hetzelfde en uiteindelijk haal ik dan ook weinig uit zijn films.

    Wat betreft Maikel's argument, dat is volgens mij zo ongeveer de meest gehoorde kritiek op Anderson, dus ik snap niet zo goed wat je met copy/paste bedoelt, maar goed.
    Laatst aangepast door wiljan : 27-03-2008 om 11:38

  6. #2656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    Natuurlijk heb ik geen moeite met een herkenbare stijl, integendeel zelfs, volgens mij heb ik dat ook niet gezegd. Het probleem met Anderson's films vind ik eerder dat hij teveel nadrukt legt op zijn stijl, waardoor de inhoud teveel op de achtergrond verdwijnt en vervalt in veel van hetzelfde en uiteindelijk haal ik dan ook weinig uit zijn films.

    Wat betreft Maikel's argument, dat is volgens mij zo ongeveer de meest gehoorde kritiek op Anderson, dus ik snap niet zo goed wat je met copy/paste bedoelt, maar goed.
    Het was niet zozeer op jouw opmerking gericht Wiljan.

    Ik vraag me wel af dat wanneer Maikel had gezegd dat 'Anderson de nieuwe Preston Sturges' is en het 'wonderkind van de Amerikaanse cinema' is of anderen dit dan ook niet opeens zouden vinden. Helaas is Maikel niet meer hier aanwezig, dus ik kan niet met recente voorbeelden komen waarin zijn mening ook meteen voor andere forummers de waarheid is.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #2657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Het was niet zozeer op jouw opmerking gericht Wiljan.

    Ik vraag me wel af dat wanneer Maikel had gezegd dat 'Anderson de nieuwe Preston Sturges' is en het 'wonderkind van de Amerikaanse cinema' is of anderen dit dan ook niet opeens zouden vinden. Helaas is Maikel niet meer hier aanwezig, dus ik kan niet met recente voorbeelden komen waarin zijn mening ook meteen voor andere forummers de waarheid is.
    Gelukkig. :wink: Ik denk dat de meeste mensen wel hun eigen mening vormen, er was niet voor niets zoveel discussie met hem.

    Maar goed, volgende week ga ik misschien wel naar The Darjeeling Ltd, ben benieuwd!

  8. #2658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    Maar goed, volgende week ga ik misschien wel naar The Darjeeling Ltd, ben benieuwd!
    Jij als Wes Anderson hater (je hebt toch een dartbord met een fot van Wes erop ) zal wel weer teleurgesteld zijn

    Nee serieus, veel plezier! Ik lees je reactie graag!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #2659

    Standaard

    Ik doe ook een duit in het zakje.... Toen ik The Royal Tenenbaums voor het eerste zag, vond ik hem wel aardig...niet meer dan dat. Ik had ook het gevoel van....mis ik iets? Toch de Criterion gekocht en de tweede keer vielen er meer kwartjes. The Life Aquatic moet ik ook nog maar eens herkijken want die deed me ook niet zo heel erg veel....behalve dat ik de film qua art-design erg mooi vond.

    Een vriend van me wilde naar de bios om The Darjeeling Limited te gaan zien. Een film waarvan ik dacht.....dat wordt wel aardig maar ik verwachte geen topper. Maar ik werd meteen de film ingezogen......een perfecte film voor op het grote doek. De film bevat geen grappen met punchlines of iets dergelijks....het zijn subtiele handelingen of dialogen die ik erg grapig vond. Ook de sfeer pakte me enorm. Een reis door India sprak me zeer aan, waarschijnlijk omdat ik zelf elk jaar zo'n reis maak. Het idee dat broers elkaar weer willen leren kennen.....erg mooi. Nu spraken niet alleen de mooie beelden me aan maar voelde ik ook een band met de karakters. De perfecte combi dus en naar mijn mening heeft Wes dan ook in deze film de perfecte balans gevonden. Ik heb het al eerder gezegd maar daarom vind ik dit zn beste tot nu toe.

  10. #2660

    Standaard

    Mooi gezegd Mel.

    Nu nog The Royal Tenenbaums gaan adoreren en het wordt wel wat met je
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #2661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Het was niet zozeer op jouw opmerking gericht Wiljan.

    Ik vraag me wel af dat wanneer Maikel had gezegd dat 'Anderson de nieuwe Preston Sturges' is en het 'wonderkind van de Amerikaanse cinema' is of anderen dit dan ook niet opeens zouden vinden. Helaas is Maikel niet meer hier aanwezig, dus ik kan niet met recente voorbeelden komen waarin zijn mening ook meteen voor andere forummers de waarheid is.
    Bedoelde je mij dan toevallig? Ik vorm mijn eigen menig wel en heb Maikel daar niet bij nodig! Sterker nog, ik vind het wat onzinnig om hem er weer bij te moeten halen en om zijn naam nog steeds in discussies tegen te komen. Hij heeft zijn mening, wij de onze. En laten we dat vooral zo houden

    Dat meningen soms overeenkomen komt volgens mij wel vaker voor. Maar gelukkig verschillen ze ook vaak genoeg. Dat laat tenminste ruimte en voer voor discussie. Maar genoeg alweer hierover. Een discussie over een discussie wijkt wat teveel van dit topic af
    Laatst aangepast door BigLebowski : 27-03-2008 om 12:29
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #2662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Bedoelde je mij dan toevallig? Ik vorm mijn eigen menig wel en heb Maikel daar niet bij nodig! Sterker nog, ik vind het wat onzinnig om hem er weer bij te moeten halen en om zijn naam nog steeds in discussies tegen te komen. Hij heeft zijn mening, wij de onze. En laten we dat vooral zo houden

    Dat meningen soms overeenkomen komt volgens mij wel vaker voor. Maar gelukkig verschillen ze ook vaak genoeg. Dat laat tenminste ruimte en voer voor discussie. Maar genoeg alweer hierover. Een discussie over een discussie wijkt wat teveel van dit topic af
    nee, ik bedoelde stiekem toch Wiljan

    Toch vind ik het mooi dat we nu al 1 pagina over Wes Anderson aan het praten zijn! hoi hoi!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #2663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    nee, ik bedoelde stiekem toch Wiljan

    Toch vind ik het mooi dat we nu al 1 pagina over Wes Anderson aan het praten zijn! hoi hoi!
    Don't worry...ik zal The Life Aquatic gauw nog eens een herkansing geven en natuurlijk ben ik (stiekem) toch ook weer benieuwd naar The Darjeeling Limited
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #2664

    Standaard

    BLOOD SISTERS

    SLASH

    This is quite the place to loose your virginity

    Matige slasher over een stel grietjes die voor school een nachtje moeten doorbrengen in een huis waarvan men zegt dat het er spookt

    Jaren geleden was het een bordeel waar een aantal hoertjes geslacht werden en de geest van die hoertjes waart nog steeds rond, net als een gestoorde killer en een aantal jongens van diezelfde school die de dames aan het schrikken willen maken

    Het bloot is aardig maar de gore blijft achterwege

    Geen enkele akteur is onder de 30, ik zweer het

    5.5


  15. #2665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    nee, ik bedoelde stiekem toch Wiljan

    Toch vind ik het mooi dat we nu al 1 pagina over Wes Anderson aan het praten zijn! hoi hoi!
    Ook ik kan mijn eigen mening vormen, maar laten we er inderdaad maar over ophouden.

  16. #2666

    Standaard

    Cleaner

    http://www.imdb.com/title/tt0896798/

    Verhaal gaat over Tom (S. Jackson) die crime scenes poetst. Bij een van deze klussen is iets heel raars aan de hand. Op de ene dag zit hij rustig te poetsen en de dag erna gaat hij nog een keer langs vanwege een sleutel die hij vergeten was terug te geven. Maar niemand weet dat hij daar is geweest. Je kunt het wel raden. Hij gaat uitzoeken wat er speelt. Het begint veel belovend maar het gaat al snel berg af. Er had meer moeten gebeuren met de verschillende lijnen in het verhaal dan ze zo maar af te kappen. Het is een doorsnee tv film en meer wordt het ook niet.

    5/10

  17. #2667

    Standaard

    Lugares Comunes (2002)

    Aangename Spaans/Argentijnsdrama met hier en daar een vleugje humor. Het verhaal had ik al eens eerder gezien. De hoofdpersoon docent pedagogie aan de universiteit wordt gedwongen met pensioen te gaan in verband met bezuinigen. Hier zat meer maatschappijkritiek in dan bijvoorbeeld een Schultze get the Blues of het overgewaardeerde About Schimdt. Verder vond ik de gesprekken met zoon- en vrouwlief zeer sterk, de dialogen en op momenten monologen kwamen sterk naar voren in de film. De pensioengerichte hield een aparte manier van denken erop na, die ik heel goed kon begrijpen. Geen materiele zaken maar een geestelijke wereld zorgt voor het echte leven! Prachtige personage, goed vertolkt met hier en daar schitterende opnames om het land te verkopen. Voor de exotische mensen onderons zekers weten een aanrader. Dus een aangenaam filmpje dat naar het einde toe steeds serieuzer werd en mij zelfs even deed ontroeren.

  18. #2668

    Standaard

    Alvin and the Chipmunks

    Een leuke feelgood jeugdfilm. Ook al ben ik al iets ouder dan de doelgroep, ik vond het een leuke film. Op veel momenten vond ik het een grappige film, niet alleen door de teksten, maar vooral door de manier waarop de Chipmunks doen. Verder is het natuurlijk een doorsnee verhaal. Maar leuk gemaakt! Hopelijk maken ze er geen vervolg op, aangezien de film veel heeft opgebracht. Een vervolg is meestal slechter, maar we zullen zien.
    6.5/10
    -Aiya Eärendil Elenion Ancalima!-

  19. #2669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    Ook ik kan mijn eigen mening vormen, maar laten we er inderdaad maar over ophouden.
    Weet ik, maar dat mag je nog wel vaker doen! Meer stukjes over je gekeken films please!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #2670

    Standaard

    BORDERLAND

    Pittig filmpje in de stijl van HOSTEL. Die torture films van de laatste jaren ben ik niet wild van maar deze pakte mij op een gegeven moment toch echt waarschijnlijk doordat het niet een over the top splatterfest is en degelijk geacteerd

    Niet voor tere zieltjes

    7.5


  21. #2671

    Standaard

    Funny Games - Michael Haneke - 1997

    Een film die ik al heel lang wilde zien maar ik kwam hem nooit maar tegen in de winkels. En daar was ie ineens en dus meteen meegenomen. Mn tweede Haneke na het twijfelachtige Cache. Ik heb trouwens de Nederlandse uitgave en op de achterkant van de hoes wordt in de eerste zin al verklapt hij hoe precies afloopt....hij is fijn....ahum...erg storend dus.

    Een echtpaar met hun zoontje en hond zitten in een vakantiehuis. Op een gegeven moment staat er een keurige jongen aan de deur die wat eieren komt halen. Een normale situatie maar het wordt al snel vervelend. De jongen blijft maar hangen en laat tot drie keer toe de eieren uit zn poten vallen. De man des huizes "grijpt" vervolgens in. Er is intussen een tweede jongen bij gekomen die meteen heel opdringerig met een golfstick in de weer ging. De man geeft 1 van de jongen een vrij verwijft klap in zn gezicht en de man kan dat bekopen met een gebroken knie. Vanaf dat moment houden de twee jongens het gezin in gijzeling. Het valt daarbij op dat de vader een erg passieve en zelfs laffe houding aanneemt.

    De film is tergend om naar te kijken. De jongens blijven vrij beleefd maar stellen vragen in een totaal ongepaste situatie. Die gasten zuigen en zuigen. Er spatte nog net geen bloed onder mn nagels vandaan. Alles wordt zeer realistisch in beeld gebracht, er is bv geen soundtrack in de film. Dat realisme wordt af en toe onderbroken omdat 1 van de psychopaten af en toe het publiek aanspreekt door recht in de camera te kijken. Ook de beroemde afstandsbedieningsscene draagt hiertoe bij.

    Het geduld van de kijker wordt erg op de proeg gesteld. Zo zit er een scene in van 1 take die zo'n 10 minuten duurt. Subliem geacteerd maar in een groot gedeelte van de scene gebeurt er niets. Deed me denken aan de lange scene uit Irreversible. Het acteerwerk van de gehele cast verdiend dan ook een dikke pluim.

    Maar wat wil de regisseur hiermee nu eigenlijk bereiken? Wil hij het geweld in films aan de kaak stellen? Wil hij de kijker medelichtig laten worden aan het terreur? Wil hij zeggen......jullie kijkers willen toch geweld in films, dan kun je het krijgen? Die boodschap vind ik bv erg makkelijk bedacht. De mens heeft een donkere kant en in films wordt die fantasie aangewakkerd. Het is een ontsnapping aan de werkelijkheid. Horrors zou je bv kunnen zien als volwassen sprookjes waarbij je meeleeft met het slachtoffer en hoopt dat deze overwint. Je kijkt voor de spanning, het onbekende, het fantastische. Bang worden vanuit een veilige omgeving. Het lijkt wel of Haneke dat over het hoofd ziet en cinematisch geweld gelijk stelt met echt geweld. Geweld in een film is bv iets heel anders dan op het journaal. Is de boodschap dat we te makkelijk over geweld denken, het te vaak zien? Wil Haneke de kijker het echte, rauwe geweld tonen....zonder uitweg, verlossing of reden?

    Het lijkt wel alsof Haneke de kijker terecht wijst op zn kijkgedrag. In veel films wordt het kwaad uitgelegd, het heeft een reden, een oorzaak. In deze film is dat niet het geval. Funny Games roept hetzelfde ongemakkelijke gevoel op als bv Henry, portrait of a serial killer. In dat opzicht is Haneke geslaagd, zelden heb ik zo tergend naar gebeurtenissen gekeken. Tevens laat de film je nadenken, het geeft veel ruimte voor discussie. Het is jammer dat er bv geen audiocommentaar op zit of een interview met Haneke....ik had graag zn visie gehoord.

    Ik heb zeer gefascineerd naar de film zitten kijken. In veel opzichte vind ik de film geslaagd. Na afloop van bv Cache vond ik het behoorlijk pretentieus allemaal en wordt er teveel in het midden gelaten. Funny Games vind ik beduidend sterker. Toch is me de boodschap nog niet geheel duidelijk. Op dit moment is de shot for shot remake uit, ook van Haneke maar nu op het Amerikaanse publiek gericht. Want die kijken nu eenmaal geen buitenlandse films.

    De horror zit hem niet zozeer in het getoonde geweld maar meer in het psychologische en sadistische aspect. Een zeer ongemakkelijke film die je niet snel zult vergeten. Goed gemaakt en zeer sterk geacteerd. Toch heb ik licht gemengde gevoelens bij deze film. Het doel is me niet geheel duidelijk, het neigt naar een wat moralistisch vingertje en dat staat me wat tegen. Maar zeer zeker een fascinerende film dat een gemeen kijkje geeft in volslagen zinloos geweld.

  22. #2672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik weet dat niemand mij serieus neemt, maar mocht je tijd en geld hebben om de films van Anderson (Bottle Rocket, Rushmore, The Royal Tenenbaums, The Life Aquatic of Steve Zissou en The Darjeeling Limited) aan te schaffen en te kijken dan gaat er een (film)wereld voor je open!
    Zal er snel maar eens een paar aanschaffen. Ik heb maar kort alleen het begin van Tenenbaums gezien afgelopen maandag (had niet meer tijd), maar het leek me echt een film voor mij.

  23. #2673

    Standaard

    Path to War (2002)

    John Frankenheimer lijkt met pensioen te gaan en dat gun ik hem met harte. Zijn laatste film heeft hij gemaakt voor de studio’s van HBO en ik hoef niet duidelijk te maken dat die studio erom bekend staat voor kwaliteit en geen kwantiteit. Deze film kun je het beste zien in een drieluik van films over presidenten. Thirteen Days uit 2000 over het presidentschap van John F. Kennedy en zijn Cuba crisis begin jaren ‘’60. Vervolgens Path to War die het presidentschap van Lyndon B. Johnson onder de loep legt en dan vooral de manier hoe hij omging met Vietnam. En je hebt als afsluiter Nixon van regisseur Oliver Stone over het presidentschap van Richard M. Nixon en zijn Watergate schandaal. Of het allemaal historische correct is weet ik niet.

    Deze films laten heel duidelijk zien wat de presidenten dachten op momenten van crisis. We hebben vooral te maken met de menswording van de presidenten. De wanhoop dat groeit en vooral de weergave van moeilijke keuzes. Deze film wordt gedragen door nu al legendarische rollen denk aan Michael Gambon, Donald Sutherland en Alec Baldwin en dan heb ik nog niet over de tientallen prachtige bijrollen. Michael Gambon is Lyndon B. Johnson. Hoe langer de film duurt, hoe langer de crisis in Vietnam door blijft gaan en hoe erger hij eruit begint uit te zien. Denk bijvoorbeeld aan wallen van het niet kunnen slapen.

    Het boeiend houden van het gegeven vind ik nog wel het grootste compliment wat ik deze film kan toegeven. Alhoewel de film moeilijk op gang kwam zat ik geen moment uit de film. Het intense acteerwerk, de vele confrontaties en de behoorlijk aantal foute beslissingen van de president zorgde voor de nodige aandacht. Dus een film die me meer dan tweeënhalfuur bezig hield en makkelijk met de grote politieke films mee kan praten. 8.4

    Freejack (1992)

    Eigenlijk had de regisseur al op voorhad kunnen zeggen dat dit niets werd. Hij staat bekend om de b-actiefilms en doet nergens moeite om ook maar serieus genomen te worden. Ook deze sciencefictionfilm met het nodige bruisende actiespektakel. De acteurs konden er niet voor zorgen dat het verhaal en de uitwerking ervan niet naar een hoger plan werd gebracht. Neem mensen als Emilio Estevez, Mick Jagger, Rene Russo en Anthony Hopkins dat zijn niet de minste. Het grootste probleem zit hem in de goedkoopheid van de futuristische omgeving, de spanningsloze opbouw, en de neverending story van de bad-guy. Dus een slappe film die nergens moeite deed om mijn gemoedstand te perikelen. 3.0

  24. #2674

    Standaard

    Mallrats (Directors Cut)
    Hoewel sommigen scenes net iets te lang doorgaan is de DC veel beter. Met ruim een half uur en een compleet nieuw subplot (dat de relatie tussen T.S. en Brandi uitdiept) wordt de film interessanter.
    Het verhaal doet er nauwelijks toe, net zoals in bijna alle Kevin Smith films. Mallrats blijft toch de film van Jason Lee, die helemaal los gaat als Brody en alle scènes waarin hij inzit domineert. Verder blijven alle verwijzingen naar de andere View Askew films geniaal, vooral de meest subtiele blijven prachtig.
    Clerks blijft een absolute nummer één, maar Mallrats staat er, denk ik, vlak achter. Iedere keer opnieuw blijven de films van Smith leuk (voor mij althans), dus laten we hopen dat Zack and Mire Make a Porn snel in de bios komt, en An Evening with Kevin Smith 3 snel op dvd.

    Ik wilde daarna Fitna kijken maar Liveleak wordt nu waarschijnlijk zoveel bezocht dat dat er even niet inzit.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  25. #2675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Mallrats (Directors Cut)
    Hoewel sommigen scenes net iets te lang doorgaan is de DC veel beter. Met ruim een half uur en een compleet nieuw subplot (dat de relatie tussen T.S. en Brandi uitdiept) wordt de film interessanter.
    Het verhaal doet er nauwelijks toe, net zoals in bijna alle Kevin Smith films. Mallrats blijft toch de film van Jason Lee, die helemaal los gaat als Brody en alle scènes waarin hij inzit domineert. Verder blijven alle verwijzingen naar de andere View Askew films geniaal, vooral de meest subtiele blijven prachtig.
    Clerks blijft een absolute nummer één, maar Mallrats staat er, denk ik, vlak achter. Iedere keer opnieuw blijven de films van Smith leuk (voor mij althans), dus laten we hopen dat Zack and Mire Make a Porn snel in de bios komt, en An Evening with Kevin Smith 3 snel op dvd.

    Ik wilde daarna Fitna kijken maar Liveleak wordt nu waarschijnlijk zoveel bezocht dat dat er even niet inzit.
    Is er een nieuwe dvd versie uit? Of heb je het over de b-side van de R1?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Pagina 107 van 218 EersteEerste ... 75797103104105106107108109110111117157207 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •