Pagina 199 van 218 EersteEerste ... 99149189195196197198199200201202203209 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.951 tot 4.975 van 5442 worden weergegeven.
  1. #4951

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martello Bekijk bericht
    Ja ik zou em niet tegen me willen hebben. Wat een maniak! Vooral tijdens het potje kaarten, dat ie dat gastje overhoop schiet omdat dat manneke zegt: "Go Fuck yourself Tommy" omdat dat manneke volgens Tommy zich aanstelt omdat Tommy hem even daarvoor in zijn voet heeft geschoten...
    Deze scene kent een hommage in the Sopranos. Chris (die Spider speelt in Goodfellas) schiet daar een bakker in zijn voet. Die schreeuwt ontzet 'you shot me in my foot', waarop hij antwoordt: 'it happens'...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #4952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Het is misschien een schrale troost, maar de serie is vanwege succes juist verlengd met het tweede seizoen. Het plan was eerst om alleen maar het eerste seizoen te maken, over Julius Ceasar.
    Klopt.

    Ik baal alleen dat series als King of Queens en Everybody Love Raymond en al die soapes al twintig jaar mogen lopen terwijl Carnivale, Deadwood en Rome gestopt worden. Ik snap het verschil in kosten uiteraard wel, maar kwaliteit loont altijd in mijn ogen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #4953

    Standaard

    The Big Lebowski 1998 - Coen brothers

    Wat een heerlijke film zeg! Ik wist echt niet waar ik aan begon, maar toen ik the Dude, Walter en Donny zo zag zitten, dacht ik.. ja dit gaat wel goedkomen denk ik zo
    Geweldig plot en zeer grappig, vond de film zelfs omvliegen. The Dude abides 8)

  4. #4954

    Standaard

    The Thing From Another World - Christian Nyby - 1951

    Oude griezel/horrorfilms werken bij mij meer op de lachspieren dan op de rilspieren. Heb ik ook gehad met deze film; eerder een glimlach dan een koude rilling. Let op 'The Thing' zelf, een-monster-van-Frankenstein-op-steroiden-met-gevaarlijke-klauwen-aan-den-handen. Niet eng maar zeer vermakelijk om naar te kijken, en te zien waar de klassieker van John Carpenter (lichtjes) op gebaseerd is.

  5. #4955

    Standaard

    Get Smart - Peter Segal - 2008

    Blijkbaar gebaseerd op karakters gecreerd door o.a. Mel brooks, is dit een 'remake' van de gelijknamige serie uit de sixties(die ik nooit heb mogen aanschouwen). Steve Carell is Maxwell Smart, een stuntelige 007 die op klungelige wijze uit de meest benarde posities komt. Het plot is (uiteraard) flinterdun.
    Jacques Clouseau light....

  6. #4956

    Standaard

    All The Boys Love Mandy Lane - Jonathan Levine - 2006

    Die viel tegen. Had een paar goede recensies gelezen. Maar het oogde allemaal low budget, zonder gore en leuke effecten en een 'stupid twist'.....jammer.

  7. #4957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Klopt.

    ...maar kwaliteit loont altijd in mijn ogen...
    Van dat geloof ben ik al lang afgestapt!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #4958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Van dat geloof ben ik al lang afgestapt!
    Inderdaad, het enige dat écht loont is een product dat geschikt is gemaakt vooor het grote publiek, cq de gemiddelde filmkijker (als die al bestaat).
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #4959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Inderdaad, het enige dat écht loont is een product dat geschikt is gemaakt vooor het grote publiek, cq de gemiddelde filmkijker (als die al bestaat).
    Je bedoelt de domme, dikke Amerikaan die met zijn reet in de stoel zit te 'genieten' van crappy comedies vol lachmachines?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #4960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Je bedoelt de domme, dikke Amerikaan die met zijn reet in de stoel zit te 'genieten' van crappy comedies vol lachmachines?
    Ook de gemiddelde Nederlandse filmkijker hoor, die zwartwitfilms bij voorbaat vermijd en een film als bijv. Assasination of Jesse Jones maar saai vindt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #4961

    Standaard

    Rogue (2007)

    Van dezelfde regisseur die Wolf Creek heeft gemaakt. Ditmaal is geen geschifte seriemoordenaar de onruststoker maar een uit de kluiten gewassen krokodil. De film bewandeld een vast gegeven; een groepje toeristen zitten in een bootje, niets aan het handje totdat de pleuris uitbreekt. Je kan aan t begin al raden wie er als laatste over zal blijven.

    Ondanks enkele clichematige elementen is dit een zeer geslaagde monsterfilm. Het duurt even voordat we de krokodil te zien krijgen maar als t beest eenmaal toeslaat dan is het ook goed raak. Het gezelschap zit ook nog eens vast op een eilandje dat langzaam volstroomt met water wat de suspense alleen maar ten goede komt. Er zit ook een erg irritant wijf bij het gezelschap die als voerhap nummer 1 op nomineerlijst staat.

    De leukste krokodillenfilm die ik ooit heb gezien! Erg vermakelijke no-nonsense horrorfilm. Misschien dat Black Water, die andere AussieCrocfilm, deze film van de troon kan stoten. Die binnenkort maar eens bekijken.

  12. #4962

    Standaard

    Rear Window 1954 - Alfred Hitchcock

    Voor de tweede maal deze film van Hitchcock bekeken, de eerste in de zogenaamde trilogie van Voyeurism (samen met Vertigo en Psycho). Omdat ik de film puur heb bekeken voor mijn scriptie was het een iets andere beleving als de eerste keer, maar toch blijft de film ontzettend goed en spannend. Het beste aan deze film blijf ik de setting en de karakters vinden, met name Stella met haar heerlijk zwartgallige humor.
    Tot nu toe nog altijd een van de beste Hitchcocks en daarmee ook een van de beste films die ook ooit heb gezien.

  13. #4963

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    The Big Lebowski 1998 - Coen brothers

    Wat een heerlijke film zeg! Ik wist echt niet waar ik aan begon, maar toen ik the Dude, Walter en Donny zo zag zitten, dacht ik.. ja dit gaat wel goedkomen denk ik zo
    Geweldig plot en zeer grappig, vond de film zelfs omvliegen. The Dude abides 8)
    Fucking "A" !
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #4964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Deze scene kent een hommage in the Sopranos. Chris (die Spider speelt in Goodfellas) schiet daar een bakker in zijn voet. Die schreeuwt ontzet 'you shot me in my foot', waarop hij antwoordt: 'it happens'...
    Hahaha dat vond ik dus ook helemaal geweldig he. Vertelde het nog tegen een vriendin van me en die had het niet eens opgemerkt.

    Goodfellas vind ik trouwens de beste film ooit. Het is iniedergeval mijn favoriete film.

  15. #4965

    Cool bobby

    gisteravond Bobby gezien; 6minnetje; ondanks de sterrencast zwakke film; veel verhaallijnen die bij de moordaanslag samen komen; weinig uitgediept en what's new. Alles wat je ziet weet je al; geen boodschap, nada.

    te=Ludo Keeris;1254129]We kijken wat af met z'n allen. Nu alweer deel 8. Met wel een kleine wijziging.
    Op verzoek zou men het zeer prettig vinden om een kleine uitleg te geven van wat je van de film vond. Hoeven geen ellenlange verhalen te worden, maar een stukje commentaar is genoeg.[/quote]

  16. #4966

    Standaard

    Kan je ook verwachten van de broertjes Coen !!

  17. #4967

    Standaard

    Enchanted: Eigenlijks een ontzettende foute Disney, Maar oh zo leuk. Als disney liefhebber vind ik het erg leuk om ze eens in real life en ook nog wel in New York te zien. Ontzettend grappig en op zijn Disney's suikerspinnenzoet. Ik kan soms van een Disney en horror evenveel genieten, een enorm contrast natuurlijk. Een aanrader voor disneyliefhebbers. 8/10

  18. #4968

    Standaard

    Hitman
    Ik heb vele slechte recensies gelezen over deze film, maar ik moet zeggen dat ik het een leuke en vooral vermakelijke 1,5 uur vond. Enige nadeel is dat gedoe met die Russische vrouw. Sinds wanneer doet 47 aan romances? 7,5/10
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  19. #4969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor Bekijk bericht
    Sinds wanneer doet 47 aan romances? 7,5/10
    Sinds hij zijn filmdebuut heeft gemaakt en ook graag wil dat er vrouwen naar de bios komen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #4970

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    The Big Lebowski 1998 - Coen brothers

    Wat een heerlijke film zeg! Ik wist echt niet waar ik aan begon, maar toen ik the Dude, Walter en Donny zo zag zitten, dacht ik.. ja dit gaat wel goedkomen denk ik zo
    Geweldig plot en zeer grappig, vond de film zelfs omvliegen. The Dude abides 8)
    As long you don't pee on his rug, it ties the room together nicely. Now pour me a white russian...
    Laatst aangepast door hstadman : 18-07-2008 om 22:37

  21. #4971

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ook de gemiddelde Nederlandse filmkijker hoor, die zwartwitfilms bij voorbaat vermijd en een film als bijv. Assasination of Jesse Jones maar saai vindt.
    oh, je bedoelt de sufferd die over Jesse Jones ipv Jesse James spreekt!

    (ik snap overigens precies wat je bedoelt...)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #4972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ook de gemiddelde Nederlandse filmkijker hoor, die zwartwitfilms bij voorbaat vermijd en een film als bijv. Assasination of Jesse Jones maar saai vindt.
    Maar ja, The Assassination of Jesse James is natuurlijk ook een supersaaie film.......kon het niet langer dan 3 kwartier volhouden

  23. #4973

    Standaard

    Arlington Road maar weer eens gekeken. Blijft 1 van mijn favoriete films ooit.........

  24. #4974

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Maar ja, The Assassination of Jesse James is natuurlijk ook een supersaaie film.......kon het niet langer dan 3 kwartier volhouden
    Dan heb je een collega van mij ingehaald, die wist het te redden tot een half uur
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #4975

    Standaard

    Starship Troopers: Dit is de 3e maal dat ik deze film zie 1e maal in de bios, 2e maal op dvd en nu op Blu-Ray. Deze film blijft geweldig en orgineel. Jammer dat de Blu-Ray ook geen Engelse DTS track had, maar wel een franse en spaanse 8/10

Pagina 199 van 218 EersteEerste ... 99149189195196197198199200201202203209 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •