De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard V: The Complete Series voor regio 2?

    Hoi,

    Al een tijdje ben ik op zoek naar 'V: The Complete Series' (de opvolger van de miniserie en 'the final battle') voor regio 2.
    Op amazon is ie alleen voor regio 1 (en dus NTSC) te krijgen: http://www.amazon.com/exec/obidos/AS...=nosim/enqueue

    Weet iemand waar ik hem ergens anders kan bestellen? (dus liefst regio 2 met als het kan NL subs).

    Bvd voor de reactie(s)

    ZakHooi

  2. #2

    Standaard

    Hoi, deze is niet uitgebracht als regio 2 ....

    enige troost is mischien dat de de regio 1 NTSC-versie niet regio 1 gecodeerd is, maar regiovrij. Speelt dus ook op regio 2 dvd-spelers.

    Maar.... je moet wel een tv hebben die NTSC playback ondersteunt en er zitten geen subs op.
    Send a maniac to catch a maniac...

  3. #3

    Standaard

    In middels heb ik via internet een regio vrije versie besteld en ontvangen.
    Hij doet het dus ook op regio 2.
    Ik had begrepen dat deze uit een zending bedoeld voor de noorse markt kwam.
    Op de doos (die voor de USA bedoeld was) stond Regio 1, maar hij doet het op alle regios
    De subs zijn UK (dat is voor mij ook prima).
    Het is wel NTSC maar daar heeft mijn TV geen problemen mee.

    Al met al dus nog geluk gehad.

  4. #4

    Standaard

    De serie staat in de planning op dvd-home.nl voor in beginjan. 2008 in Nl.

  5. #5

    Standaard

    ik heb vandaag de serie bij de V&D gezien..


  6. #6

    Cool

    Ik heb de box ook gekocht afgelopen week bij Mediadis.


    <off-topic>

    Trouwens, voor de mensen die import doen van NTSC DVD's.

    Op vele DVD-spelers kun je instellen welk signaal de speler moet uitzenden. Bij de meeste staat die standaard op AUTO. Als je dan een NTSC schijfje in je speler steekt zendt hij ook uit in NTSC.

    Als je de speler nu echter instelt op PAL en je steekt een NTSC schijfje in je speler, dan is het signaal dat je TV ontvangt toch PAL.

    Ik heb dit zo moeten doen met mijn KISS speler omdat mijn TV een NTSC signaal niet kan verwerken waardoor ik natuurlijk zo een zwart/wit beeld kreeg.

    Misschien een goede tip voor zij die ook problemen ondervinden hiermee.

    Met mijn PHILIPS en MUSTEK speler kon ik dat ook instellen, dus ik neem aan dat dit wel zal lukken bij alle spelers.

    </off-topic>

  7. #7

    Standaard

    Ik heb de box ook zien liggen bij Van Leest
    uh, uh, It's a dinosaur

  8. #8

    Standaard

    Deze serie was toch al is uitgebracht op 2x 2dvd uitgaven ?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #9

    Standaard

    Is deze serie opgepoetst of geremasterd, aangezien deze reeks medio jaren 80 werd gedraaid lijkt het mij toch sterk dat de transfert zonder meer werd uitgevoerd.

    dus hioe is het beeld?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Deze serie was toch al is uitgebracht op 2x 2dvd uitgaven ?
    Nope, dat waren V the miniseries en V the Final battle. Dit is het vervolg: Een tv-serie van 19 afleveringen.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Nope, dat waren V the miniseries en V the Final battle. Dit is het vervolg: Een tv-serie van 19 afleveringen.
    Dan zal dit de serie zijn die ik vroeger op tv gezien heb.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #12

    Standaard

    Is dit niet gewoon alles bij elkaar? Bij mijn weten heb je enkel ToS en Final Battle. Die 2 uitgaves heb ik. Weet iemand de totale speelduur van die nieuwe box?
    Sterker nog... kan iemand wat foto's maken (en wellicht in het foto draadje plaatsen)? Kan ik de afleveringen en chapters even vergelijken! Alvast mijn dank!

  13. #13

    Standaard

    Nope, dit is niet alles bij elkaar... Zoals Scorpius al aangeeft, deze box bevat de tv-serie die na The Final Battle op de buis te zien was... Een serie die ik vroeger extreem cool vond, maar die de tand des tijds niet zo best heeft doorstaan...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •