Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 114 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ik heb deze firmware vorige week nog afgehaald op een duitse site! Hij staat er nog op denk ik hoor!

  2. #77

    Standaard link

    Hierbij een link naar een duitse site met alle firmware, downgrades etc..:

    http://forum.cinefacts.de/showthread.php?t=185867

  3. #78
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Weet iemand of die actie dat je via Toshiba 5 HD-DVDs krijgt nog steeds loopt eigenlijk? Kan er nergens meer iets over vinden.

    En wat zijn nu de verschillen tussen de EP30 en EP35, behalve de analoge 5.1 op de 35?

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander V Bekijk bericht
    Weet iemand of die actie dat je via Toshiba 5 HD-DVDs krijgt nog steeds loopt eigenlijk? Kan er nergens meer iets over vinden.

    En wat zijn nu de verschillen tussen de EP30 en EP35, behalve de analoge 5.1 op de 35?
    Deep couler of zo iets en bitstream over HDMI van de nieuwe geluids formaten

  5. #80
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    En heb je bitsteam nodig als je reciever DTS-master en Dolby Tru HD heeft?

  6. #81

    Standaard

    Ja, als je de decodering wilt overlaten aan de receiver.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #82

    Standaard

    Dag mensen,

    Ik zit met een probleem, ik heb echt alles geprobeert.
    Ik heb zojuist een HDDVD Speler gekocht van Toshiba de HD-E1.
    Aangesloten etc etc, instellingen gevolgt voor internet maar elke keer can not find out server.
    Ik weet niet wat ik fout doe of wat er fout gaat.
    Ik heb nu wel ergens een update gevonden maar dat is 2.5 en hoger.
    Kan iemand me helpen, kan ik direct updaten naar 2.5?
    Of juist niet hoe moet ik de juiste instellingen maken voor het internet....
    Ik hoop dat iemand me kan helpen

  8. #83

    Standaard

    Hey


    Ik zou de iso gewoon downloaden van het internet en dan deze branden via nero,deze disc herkent de speler dan automatisch. Als je een regiovrije speler wil,moet je eerst 2.5 downloaden en udaten,dan 2.5.1 en dan 2.7 of de laatste nieuwe 2.8. Hoop dat ik je hier mee geholpen heb.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtos Bekijk bericht
    Hey


    Ik zou de iso gewoon downloaden van het internet en dan deze branden via nero,deze disc herkent de speler dan automatisch. Als je een regiovrije speler wil,moet je eerst 2.5 downloaden en udaten,dan 2.5.1 en dan 2.7 of de laatste nieuwe 2.8. Hoop dat ik je hier mee geholpen heb.
    Hey,

    De link die ik had om te downloaden was helaas niet goed, maar kan ik zonder problemen updaten van de eerste firmware naar 2.5 of 2.8
    En heeft er iemand een link voor deze firmware

  10. #85

    Standaard

    Ik heb nu van de toshiba site een zip file gedownload, gebrand op cd en geupdate.
    Als ik nu kijken of er een nieuwere versie is, geeft hij aan of ik verder wil gaan met de update 2.8
    Zeg ik dan JA dan geeft hij can not find out server weer aan.Heb deze gedownload en gebrand op de CD

    http://tesc.toshiba.co.uk/Web/ModelL...e?OpenDocument
    Laatst aangepast door dannycoolen : 17-02-2008 om 18:17

  11. #86

  12. #87

    Standaard

    Ik heb een Toshiba HD-EP10. Heb net de firmware 2.7 er op gezet. Werkt prima allemaal. Alleen wil ik hem toch graag regiovrij. Wat moet ik dan downloaden en upgraden. Of downgraden? Hoe moet ik dan die firmware hack op cd zetten. Het zelfde als de Toshiba firmware? En als ik bij die site kijk zijn er 3 bestanden die je moet downloaden. Bestand 1 bevat al 3 upgrades. Welke moet ik hebben? Bedankt voor jullie info alvast.

  13. #88

    Standaard

    Hebben meerdere mensen hier er last van dat de EP10 af en toe geen schijven wilt lezen? Mijn speler was vanavond gewoon 5 minuten bezig met het starten van The Brave One. Ging eerst nog een keer fout zelfs en kreeg een error maar later startte hij na het uitschakelen van de speler en weer aan zetten alsnog. Maar het blijft raar.
    Ikran is not horse!

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Larzz Bekijk bericht
    Ik heb een Toshiba HD-EP10. Heb net de firmware 2.7 er op gezet. Werkt prima allemaal. Alleen wil ik hem toch graag regiovrij. Wat moet ik dan downloaden en upgraden. Of downgraden? Hoe moet ik dan die firmware hack op cd zetten. Het zelfde als de Toshiba firmware? En als ik bij die site kijk zijn er 3 bestanden die je moet downloaden. Bestand 1 bevat al 3 upgrades. Welke moet ik hebben? Bedankt voor jullie info alvast.
    OK, is inmiddels allemaal gelukt: speler is regiovrij en door middel van een code ook afspeelbaar voor RCE dvd's. Mooi, bedankt iedereen in dit forum voor hun info.

  15. #90

    Standaard

    Op t Duitse forum schijnen mensen problemen te hebben met de laatste firmware van de XE1, kan alleen niet achterhalen wat nu dat probleem is. Weet iemand dat??

  16. #91

    Standaard Toshiba HD E1

    Beste mensen,

    Weet iemand waar ik de Toshiba HD E1 kan kopen.
    Niet online, maar in een winkel in Zuid-Holland, het liefst Rotterdam.
    Ik zou erg geholpen zijn.

  17. #92

    Standaard

    In Japan en de VS is 3.0 voor de X-E1 beschikbaar. Iemand al iets van de EU versie vernomen?

  18. #93
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Ik heb een vreemd probleem met mijn EP30 HD DVD speler icm mijn Sharp 46XL2 LCD. Als ik een HD DVD afspeel (maakt voor zover ik kan zien niet uit welke titel) is de ene scene haarscherp en een scene erna is 1 grote partij ruis op het scherm. Ik krijg het met een camera niet goed vastgelegd maar het is werkelijk niet om aan te zien, net of er een 30 jaar oude videoband afgespeeld wordt. Ik krijg van de week mijn normale digicam weer terug, misschien heb ik daar meer succes mee.
    Ik heb de HDMI kabel die standaard bij de EP30 zit al vervangen door dezelfde kabel die op mijn PS3 zit dus daar ligt het niet aan.
    Bluray en PS3 games worden overigens wel prachtig neergezet dus het lijkt mij stug dat het de TV is. De TV ziet het outputsignaal (1024/24p) overigens wel goed.
    Heeft iemand hier wel eens van gehoord? De EP30 heeft de laatste firmware er ook op staan.

  19. #94

    Standaard

    Vraagje. Zijn er speciale redenen om met een E1 een firmware-upgrade te doen van 2.7 naar 2.8 en/of 3.0? Zijn er in die versies speciale problemen opgelost?

    Ik zit nu op 2.7 met de regiovrij hack en ik lees o.a. dat nieuwere versies soms wat problemen hebben met Paramount-titels. Als ik niet hoef te upgraden (wat met de regiohack volgens mij ook niet mogelijk is zonder die te verliezen) dan doe ik dat liever niet.

  20. #95

    Standaard

    Nieuwe vraag: hoe verhoud de EP10 zich tot de E1 en de EP30? Ik weet dat ie wat minder features heeft als de EP30 maar ik vraag me bijv. af hoe betrouwbaar ie is. Ik heb er eentje op het oog "voor weinig" als reservespeler.

    Iemand die een mening heeft over deze speler?

  21. #96

    Standaard

    Ik heb destijds de E1 weggedaan voor de EP10, ik kan me herinneren dat de 10 beter was, maar waarin...? Was het niet dat de E1 geen 1080p ondersteuning had ofzo?

    Overigens staat de mijne ook te koop..
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvdplas Bekijk bericht
    Ik heb destijds de E1 weggedaan voor de EP10, ik kan me herinneren dat de 10 beter was, maar waarin...? Was het niet dat de E1 geen 1080p ondersteuning had ofzo?

    Overigens staat de mijne ook te koop..
    Die inmiddels al verkocht is. En niet aan mij.
    Maar nog bedankt voor je antwoord.

    Ik twijfel nog sterk over de andere aanbieder. De vraagprijs is 150 euro en dat vind ik vrij fors voor een demo-model (wat het is). Maar ja: het aanbod van hardware is momenteel klein. Daar staat tegenover dat ik niet echt perse een speler nodig heb (ik heb er al 2) en dat maakt het animo om er echt een hoge prijs voor te betalen niet zo groot.

    Misschien dat ik maar eens een nieuwe poging moet doen om te onderhandelen.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Die inmiddels al verkocht is. En niet aan mij.
    Maar nog bedankt voor je antwoord.

    Ik twijfel nog sterk over de andere aanbieder. De vraagprijs is 150 euro en dat vind ik vrij fors voor een demo-model (wat het is). Maar ja: het aanbod van hardware is momenteel klein. Daar staat tegenover dat ik niet echt perse een speler nodig heb (ik heb er al 2) en dat maakt het animo om er echt een hoge prijs voor te betalen niet zo groot.

    Misschien dat ik maar eens een nieuwe poging moet doen om te onderhandelen.

    Als ik nog een derde speler zou aanschaffen dan zou het de HD-XE1 worden, die heeft de beste specs. Maar ben tevreden met mijn EP-30, mijn E1 hou ik voor upscaling van dvd's tot 1080i.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Die inmiddels al verkocht is. En niet aan mij.
    Maar nog bedankt voor je antwoord.

    Ik twijfel nog sterk over de andere aanbieder. De vraagprijs is 150 euro en dat vind ik vrij fors voor een demo-model (wat het is). Maar ja: het aanbod van hardware is momenteel klein. Daar staat tegenover dat ik niet echt perse een speler nodig heb (ik heb er al 2) en dat maakt het animo om er echt een hoge prijs voor te betalen niet zo groot.

    Misschien dat ik maar eens een nieuwe poging moet doen om te onderhandelen.
    Moest echt even research doen om te zien of jij het niet was
    Maar hij is al weg inderdaad, dwz er wordt geld gestort, met een beetje geluk...
    Voor de rest blijft het een topspeler als je het mij vraagt, maar ja hij is niet meer nodig hier
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Als ik nog een derde speler zou aanschaffen dan zou het de HD-XE1 worden, die heeft de beste specs.
    Hier hetzelfde, maar dat ding is erg zeldzaam geworden. Of HD DVD's verzamelaarstukken geworden zijn weet ik niet, maar de XE1 is dat zeker wel.

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •