De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Doorlopende Achtergrondmuziek

    Ok, de titel zegt het al,
    Ik heb een DVD-menu gemaakt met Sony DVD Architect, maar als ik naar een submenu ga, stopt de muziek met spelen (en als ik in het submenu dezelfde song kies begint hij de song opnieuw vanaf het begin)
    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

  2. #2

    Standaard

    Is dat niet altijd zo? Bij alle DVDmenu's die ik tegenkomt loopt de muziek nooit door onder submenu's. Ik vraag me dus af of het zoiezo mogelijk is om dit te doen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Inderdaad, ik ben ook nog nooit tegengekomen dat de muziek naadloos doorloopt wanneer je een sub-menu ingaat.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  4. #4

    Standaard

    Ik wel, als het bv gaat om de taal van de ondertiteling loopt de muziek wel eens door

  5. #5

    Standaard

    Noem eens een titel van een DVD waarbij dat is, als je wilt.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door borus Bekijk bericht
    Ik wel, als het bv gaat om de taal van de ondertiteling loopt de muziek wel eens door
    Ja, als deze al reeds zichtbaar is, niet als je eerst een nieuw scherm moet openen denk ik hoor.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •