Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Arrow

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Is er inmiddels meer bekend omtrent wanneer andere seizoenen uitkomen in NL?

    Erg jammer dat het allemaal zo lang duurt. Andere series uit die tijd zijn al in mooie complete boxen verkrijgbaar.
    Pin me er niet op vast, maar ik zeg; Cancelled.

    Mede het feit dat ECI 'op is op'-sets van 14,95 euro per stuk aanbiedt met daarin 4 random DVD-boxen die out of print zijn (Westenwind, Spangen, Family Ties, Vlaamsche Pot, enzovoort) puur om hun overschotten in te korten voorspellen niet veel goeds.

  2. #27

    Standaard

    En in Amerika wacht men al jaren totdat de laatste 2 seizoenen uitkomen op dvd.

    Ik ga eens proberen of ik via usenet de USA seizoenen die tot nu toe zijn uitgekomen te downloaden.

    Dit is echt een serie uit mijn jeugd, en lijkt me geweldig om dit weer helemaal terug te kijken.
    The Cosby Show is al jaren in complete box verkrijgbaar, ook zo'n serie uit mn jeugd.

  3. #28

    Standaard

    Na 4 jaar wachten komt dan eindelijk seizoen 6 uit in Amerika. Hadden ze net zo goed meteen seizoen 7, of gewoon een hele box kunnen uitbrengen. Wat zou ik deze serie graag compleet op dvd willen hebben, jeugdsentiment

    t's been 2009 since we've seen any releases of the popular sitcom, but after a 4-year hiatus the folks at Paramount Home Entertainment have at last announced Family Ties - The 6th Season on DVD! The four-disc set will be in stores on April 9th,

    Taken from: http://www.tvshowsondvd.com/news/Fam...#ixzz2M10uXEeE

  4. #29

    Standaard

    En hier in Nederland hebben ze na dat fiasco met dat eerste, oh nee, eerste twee, nee wacht, twee delen van het eerste seizoen goed besloten de serie niet verder uit te brengen. Een suffe uitgave met een suf resultaat is wat je kunt verwachten en wat uiteindelijk ook ontvangen werd.

  5. #30

    Standaard

    SBS6 is begonnen met uitzenden van herhalingen, meestal begin van de middag.
    Serie is wel niet vanaf begin gestart.

  6. #31

    Standaard

    En seizoen 7 gaat ook uitkomen in Amerika. Bij Amazon zijn ze al begonnen met de pre-order.

    Toevallig afgelopen week seizoen 1 gedownload en dit weekend gekeken, heerlijk. Helaas kan ik andere seizoenen nog niet vinden. Wie weet ooit nog eens aanschaffen als ik nog keer in Amerika ben, of wellicht toch nog een NL release (tegen beter weten in ?

  7. #32

    Standaard

    En dan gaat het toch EINDELIJK gebeuren, alle seizoen komen in 1 box uit

    Ik hoop dat we in Europa ook deze box mogen verwachten.

    http://www.tvshowsondvd.com/news/Fam...e-Series/18810

  8. #33

    Standaard

    In Nederland komt ie niet uit. Na een mailwisseling met Dutch Filmworks kreeg ik volgende antwoord:

    Bedankt voor je mail over de serie Family Ties, helaas hebben wij alleen de rechten van seizoen 1 en 2 van de serie. Wij zullen dus de andere seizoenen niet op DVD uit brengen in Nederland.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    In Nederland komt ie niet uit. Na een mailwisseling met Dutch Filmworks kreeg ik volgende antwoord:

    Bedankt voor je mail over de serie Family Ties, helaas hebben wij alleen de rechten van seizoen 1 en 2 van de serie. Wij zullen dus de andere seizoenen niet op DVD uit brengen in Nederland.
    ? Dat betekent toch niet dat ie in Nld niet uitkomt? Er zijn wel meer maatschappijen. Hangt er vanaf wie die rechten dan wel heeft.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Het gaat om de Amerikaanse regio 1 dvd uitgave, dat wil nog niet zeggen dat ie ook in Nederland wordt uitgebracht.
    Dat snap ik, daarom zei ik er ook 'hoop dat ze in NL worden uitgebracht '

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •