Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 114 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard HD DVD / Blu-ray Disc Releases Dutch Film Works

    Op 13-11-07 Komt Dutch Film Works met hun eerste titels in High Definition:
    Flyboys
    Saw 3
    Amazing Planet
    Lord of War
    Running Scared
    Reservoir Dogs
    Underworld
    Voorlopige adviesprijs per HD DVD/Blu-ray Disc: 19,95
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 27-09-2007 om 17:39
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #2

    Standaard

    Goed nieuws natuurlijk, maar hoe staat t gesteld met de specificaties??

  3. #3

    Standaard

    Speficitaties laten helaas nog op zich wachten...

    Vermoed overigens dat dit: allemaal MPEG4 AVC releases worden, echter het mooiste feit is natuurlijk dat het 'n handvol BD exclusive titels is, die nu op HD DVD uitkomen.
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 27-09-2007 om 15:32
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #4

    Standaard

    Toch leuk dat die ook beginnen nu. Hoop alleen niet dat ze de boel verkloten zoals ze regelmatig met dvd's doen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #5

    Standaard

    Voor de goede orde: Dutch Film Works brengt titels uit op zowel HD DVD en Blu-Ray. In ieder geval bij The Good Shepherd, Flyboys en Saw 3 is dit het geval.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl Bekijk bericht
    Voor de goede orde: Dutch Film Works brengt titels uit op zowel HD DVD en Blu-Ray. In ieder geval bij The Good Shepherd, Flyboys en Saw 3 is dit het geval.
    Dit wist ik niet, mijn persbericht was noga karig... pas het gelijk aan!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Dit wist ik niet, mijn persbericht was noga karig... pas het gelijk aan!
    DUTCH FILMWORKS OMARMT HD DVD EN BLU-RAY
    Als eerste independent in de Benelux gaat ook Dutch FilmWorks (DFW) films uitbrengen op het nieuwe HD DVD en Blu-Ray formaat. Nog dit jaar verschijnen in ieder geval The Good Shepherd, Flyboys en Saw 3 op beide dragers. In een opkomende markt voelt DFW nog geen behoefte om een keuze te maken.
    Voor ons als vooroplopende independent is het een kwestie van vroeg in de leercurve te stappen. In het najaar zullen wij de markt verrassen met meer nieuwe initiatieven, aldus Willem Pruijssers - CEO.

    Bron: DFW
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  8. #8

    Standaard

    Hoop dat ze het beeld en geluid op orde hebben voor ze de schijfjes 'persen'....
    Dus geen DD5.1 of DTS5.1, het mag wel iets meer zijn.

    --- Maken zij zelf de HighDef versie van die films of kopen zij die gewoon bij de 'eigenaar' van de titels?
    Indien zij dit niet zelf doen is de kans klein dat dit van inferieure kwaliteit is;
    Denon AVR 3806, Infocus X1, HTPC with X15e case, B&W 604 front, B&W 603 rear, B&W cc60 center, SVS PB 12Plus sub, Projecta screen, Buttkicker, Blu-ray collection played by PS3. Visiosat G4 with Alps Quad to Topfield 7700HSCI (HD player) NEW : Samsung PS50-Q91H
    http://bluray.ligfietsers.be/phpdvdprofiler/index.php

  9. #9

    Standaard

    Reservoir Dog & Underworld heb ik op Pre-Order staan bij Bol.com

    Ik vind de prijs een prima start!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door minimoke Bekijk bericht
    Hoop dat ze het beeld en geluid op orde hebben voor ze de schijfjes 'persen'....
    Dus geen DD5.1 of DTS5.1, het mag wel iets meer zijn.

    --- Maken zij zelf de HighDef versie van die films of kopen zij die gewoon bij de 'eigenaar' van de titels?
    Indien zij dit niet zelf doen is de kans klein dat dit van inferieure kwaliteit is;
    Ik leef met je mee, we hebben ondertussen al wat Kwalitatieve Uitermate Teleurstellende ervaringen met DFW.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #11

    Standaard

    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #12

    Standaard

    Techspecs Waarschijnlijk:

    Audio: DTS-HD / Video: 1080p/VC-1 / Subtitles: Dutch
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Techspecs Waarschijnlijk:

    Audio: DTS-HD / Video: 1080p/VC-1 / Subtitles: Dutch
    En het beeldformaat

    Het originele 2.35:1 of verknipte 1.78:1 ....

    Verder DC of TC versies...

  14. #14

    Standaard

    ik wil LoW en RD wel hebben op BR. Als beeldformaat klopt.....

  15. #15

    Standaard

    Ziet er voorlopig goed uit, 16 Blocks, Reservoir Dogs en The Good Shepherd vind ik erg interessant. Maar wel eerst even de specs bekijken en vergelijken...

  16. #16

    Standaard

    Leuk en aan een goeie prijs. 20€

    Enig idee of hier ook extra's op staan?

  17. #17

    Standaard

    Runnig Scared, 16 Blocks en Amazing Planet lijken mij goede titels van DFW

    Die zijn wel aanschafbaar waard
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  18. #18

    Standaard

    Nog steeds geen specs bekend??

  19. #19

    Standaard

    Aardig interessante titels voor een aardig prijsje. Zeker een paar die in mijn collectie komen.
    Ikran is not horse!

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Volgens bol.com is de release uitgesteld tot 27-11, en de adviesprijs is omhoog naar €29,99.

  22. #22

    Standaard

    Bij de FRS kosten ze trouwens 17,99. Hoewel er veel bagger tussen de titels van DFW zit, zitten er ook een paar pareltjes tussen. Hopelijk Unleashed unrated met DTS-HD MA/Dolby True HD/PCM? Lijkt me een leuk demo-discje voor de buren (zeker gezien de muziek van Massive Attack).
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian2 Bekijk bericht
    adviesprijs is omhoog naar €29,99.
    Waar heb je dat gezien? Op de site zie toch echt € 19,99 voor bv 16 Blocks, Lord of the War, Running Scared en Reservoir Dogs staan (adviesprijs 20,99)
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  24. #24

    Standaard

    let op ze hebben niet allemaal de juiste A/R bijv; Underworld 1;78
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #25

    Standaard

    Kun je dat van de andere titels ook bevestigen?! Ook qua audio?! Optionele ondertiteling? Extra's (niet dat ik daarvan veel verwacht)?

    Zou zonde zijn als een Unleashed, Reservoir Dogs en American Psycho een foutief aspect ratio krijgen. Hopelijk zijn deze wel goed en bevatten AP en Unleashed tevens de juiste versie (niet R-rated)!
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •