De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Rise of Theodore Roosevelt (2008)

    In navolging van Steven Spielberg, is ook Martin Scorsese van plan een biopic te gaan maken over een Amerikaanse president, Theodore Roosevelt dus. Naar het boek van Edmund Norris.

    http://us.imdb.com/title/tt0480046/

    Zijn tegenwoordig vaste hoofdacteur Di Caprio staat gepland om de rol van Roosevelt te spelen, dat vind ik dan weer minder. Hoewel ik hem een getalenteerd acteur vind, heeft hij imo niet de uitstraling om een president te spelen. Maar goed dat is afwachten. Er is nog weinig verder over bekend en nog niet zeker of het wel doorgaat.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #2

    Standaard

    Dit zal ongetwijfeld wel een interessante film worden, maar ben ik de enige die moet zuchten bij het woord bio-pic? Er zijn er toch al heel wat geweest de laatste jaren, en ondanks dat er genoeg interessante mensen zijn om een verhaal over te vertellen voel ik het toch aan als een overkill.

    Maarjah deze wil ik toch ook weer zien zodra hij uit is

    EDIT: en dat altijd werken met dezelfde acteur vind ik ook maar niks, en dat geldt niet alleen voor de DiCaprio-Scorsese samenwerking.

  3. #3

    Standaard

    Net als de biopic van Steven Spielberg is ook dit een gewaagd project. Theodore 'Teddy' Roosevelt is wat dat betreft een merkwaardig President te noemen. Hij won de Nobel Prijs voor de vrede aan de ene kant maar zorgde er aan de andere kant ook voor dat Amerika voor het eerst in de geschiedenis, toen het eigen land eenmaal in zijn geheel blootgelegd was aan het begin van de twintigste eeuw, buiten het eigen land ging kijken om daar de zogenaamde Amerikaanse levensstijl over te brengen op andere landen en culturen. Ik ben benieuwd wat Scorsese hiermee gaat doen.

    PS: Waarom speelt Robin Williams Roosevelt niet? Deed 'ie naar mijn mening vrij aardig in Night at the Museum

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •