Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 65 van 65 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    iig zou de distributie voor deze bd-up5500 voor de benelux niet beginnen voor juni.

  2. #52

    Standaard

    N.a.v. de mail van Samsung Benelux heb ik Komplett maar weer gemaild. Zij blijven er nog steeds in geloven

    Geachte heer, mevrouw,

    WIj hebben met onze leveranciers gesproken en naar aanleiding daarvan kunnen wij concluderen dat wij de BD-U5000 waarschijnlijk eind januari / begin februari kunnen leveren.

    Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Komplett Klantenservice

  3. #53

    Standaard

    @mr magic,

    ben hier zeer sceptisch tegenover, heb net het samsung benelux platform gesproken en die zeggen dat hij er aankomt voor einde maart( er was zelfs nog geen prijs bekend),
    Er is een groot verschil tss wat online stores vertellen en de realiteit heeft men mij vanuit samsung geantwoord.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luyckfasseel stefan Bekijk bericht
    ben hier zeer sceptisch tegenover, heb net het samsung benelux platform gesproken en die zeggen dat hij er aankomt voor einde maart( er was zelfs nog geen prijs bekend),
    Dat is dan wel heel vreemd, want tegen mij heeft de PR Manager van Samsung Benelux gezegd (zie hierboven) dat de BD-UP5000 helemaal niet komt in de Benelux en dat in "het voorjaar" de BD-UP5500 zal komen. De BD-UP5500 is echter op de CES 2008 aangekondigd voor mei 2008, dus voordat deze in Nederland te koop is zitten we wel in de zomer.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr Magic Bekijk bericht
    Dat is dan wel heel vreemd, want tegen mij heeft de PR Manager van Samsung Benelux gezegd (zie hierboven) dat de BD-UP5000 helemaal niet komt in de Benelux en dat in "het voorjaar" de BD-UP5500 zal komen. De BD-UP5500 is echter op de CES 2008 aangekondigd voor mei 2008, dus voordat deze in Nederland te koop is zitten we wel in de zomer.
    Er zijn al meer websites die aangeven dat de BD-UP5000 niet naar europa gaat komen maar de BD-UP5500, als samsung uberhaupt met een combi gaat komen gezien de hd-dvd cq bluray oorlog ontwikkelingen (nog steeds slechte zaak dat er naar aantal verkochte ps3 gekeken wordt ipv naar wat de klant wil want mijn insziens vind ik hd-dvd beter qua audio tracks/extra's, uitzonderingen nagelaten)
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  6. #56

    Standaard

    Dat is dan wel heel vreemd, want tegen mij heeft de PR Manager van Samsung Benelux gezegd (zie hierboven) dat de BD-UP5000 helemaal niet komt in de Benelux en dat in "het voorjaar" de BD-UP5500 zal komen. De BD-UP5500 is echter op de CES 2008 aangekondigd voor mei 2008, dus voordat deze in Nederland te koop is zitten we wel in de zomer.
    mijn reactie is wel op uw mail van komplett.nl dat de bd-up5000 alsdusnog zal geleverd worden binnen enkele dagen.

    ik heb nergens gezegd dat de bd-up5000 einde maart zal geleverd kunnen wordden, einde maart zal er een hybride speler voorgesteld worden door samsung benelux (op hun opendeurdag ter voorstelling van de nieuwe produkten), heel waarschijnlijk zal dat de bd-up5500 worden, omdat de bd-up5000 naar alle waarschijnlijkheid niet in europa zal verdeeld worden. Maar ook dit is niet zekere, het enige dat zeker is dat is de voorstelling naar de retail toe einde maart en de confirmatie dat er een hybride speler bij zit.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luyckfasseel stefan Bekijk bericht
    het enige dat zeker is dat is de voorstelling naar de retail toe einde maart en de confirmatie dat er een hybride speler bij zit.
    Ok, duidelijk. Voorstellen aan de retail is inderdaad wat anders dan kunnen leveren

    Wat wel vreemd is: op de site van Komplett is de "op voorraad" datum nu opgeschoven naar 13 februari, echter het aantal stuks verwacht staat opeens op 8. Voorheen leek deze teller mee te gaan met het aantal pre-orders (heeft op 2, 3, 4 en toen weer 3 gestaan). Lijkt me sterk dat ze er binnen 1 dag opeens 5 pre-orders bij hebben.

  8. #58

    Standaard

    we zullen wel zien, ik wacht nu al 15 maanden op deze speler, vooral de bd-up5000 omdat die een reon chip heeft die mijn sd-dvdtjes prachtig upscaled en de twee hd formaten speelt. De bd-up5500 hoef ik niet want die heeft de reon chip niet, dan kan ik beter een ep35 van toshiba in de uitverkoop kopen, en een bd-up1400 of 1500.
    Dit kost me dan een pak minder geld, en de toschiba scaled ook zeer goed op.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luyckfasseel stefan Bekijk bericht
    we zullen wel zien, ik wacht nu al 15 maanden op deze speler, vooral de bd-up5000 omdat die een reon chip heeft die mijn sd-dvdtjes prachtig upscaled en de twee hd formaten speelt. De bd-up5500 hoef ik niet want die heeft de reon chip niet, dan kan ik beter een ep35 van toshiba in de uitverkoop kopen, en een bd-up1400 of 1500.
    Dit kost me dan een pak minder geld, en de toschiba scaled ook zeer goed op.
    Die 1400 en 35 zijn prachtmachines. Zou er geen combi speler voor willen hebben, want als daarvan je koelkast stuk gaat is je vrieskist meteen waardeloos...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luyckfasseel stefan Bekijk bericht
    De bd-up5500 hoef ik niet want die heeft de reon chip niet, dan kan ik beter een ep35 van toshiba in de uitverkoop kopen, en een bd-up1400 of 1500.
    Ja, da's ook mijn idee. Zonder die Reon-chip heeft zo'n dual-format Samsung weinig zin.

    Lichtelijk off-topic, maar welke videochip zit er in de EP35?

  11. #61

    Standaard

    een anchor bay processor
    volgens de ene beter dan een reon, volgens de andere minder maar iig beter dan de farudjia

    of de xe1 van toshiba, die heeft een reon

  12. #62

    Standaard

    Kreeg net een mailtje dat de speler inmiddels alweer uitgesteld is naar 7-2-08

  13. #63

    Standaard

    Ja dat mailtje van 7 februari kreeg ik ook. Vraag me af waarom de leverdatum van de pre-orders nu bijna een week eerder is dan wat op de website staat? Vragen, vragen...
    Laatst aangepast door Mr Magic : 19-01-2008 om 15:39 Reden: dubbel geblaat :)

  14. #64

    Standaard

    Tsja dat is ook wel jammer, ik zit er zelfs al aan te denken om een losse HD DVD en Blu-ray speler te kopen maar voor een beetje goed spul denk ik dat je al gauw boven de 700 € komt

  15. #65

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •