Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 99 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Geen backwards compatability betekend dat er geen ps2 oftwel dvd schijfjes worden gelezen maar alleen nog blu-ray schijfjes.
    Dat is niet 'kort door de bocht', dat is gewoon 'rechtdoor'.
    Die PS2 incompatibiliteit heeft immers helemaal niets met het diskformaat te maken. Of dacht je echt dat Sony een PS3 zou uitbrengen die geen DVDs kan afspelen ?!
    Het is gewoon zo dat er in de oude PS3 nog een chip zat om PS2 compatibiliteit te verzorgen (en een ander stuk gebeurt in software - daar waar in de US er aanvankelijk alles in hardware zat). Nu zit er gewoon geen enkele PS2 chip meer in het toestel.

    En uiteraard willen ze BluRay pushen, het is hun eigen formaat, maar die PS2-incompatibiliteit heeft daar dus niets mee te maken.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Dat is niet 'kort door de bocht', dat is gewoon 'rechtdoor'.
    Die PS2 incompatibiliteit heeft immers helemaal niets met het diskformaat te maken. Of dacht je echt dat Sony een PS3 zou uitbrengen die geen DVDs kan afspelen ?!
    Het is gewoon zo dat er in de oude PS3 nog een chip zat om PS2 compatibiliteit te verzorgen (en een ander stuk gebeurt in software - daar waar in de US er aanvankelijk alles in hardware zat). Nu zit er gewoon geen enkele PS2 chip meer in het toestel.

    En uiteraard willen ze BluRay pushen, het is hun eigen formaat, maar die PS2-incompatibiliteit heeft daar dus niets mee te maken.

    Nieuwe ps3 spellen staan ALLEN OP BLU-RAY FORMAAT! Need i say more?!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    MAN MAN toch! een console koop je voor de games, en die zijn er gewoonweg nog niet, of die nu goedkoper wordt of niet...de 360 is gewoonweg een véél betere deal op dit moment... daar weet je gewoon niet welk topspel je eerst moet spelen!!! en je koopt er gewoon een Toshiba HD DVD speler bij, wat kan je nog meer wensen???
    Qua gaming vind ik de beste deal momenteel nog gewoon een PS2 !!
    Je hebt gelijk dat het aanbod van de PS3 nog steeds bitter weinig voorstelt, hopelijk komt daar in de toekomst snel verandering in. Overigens is je vergelijking met 360+Toshiba wel compleet onzinnig aangezien je dan een pak meer geld kwijt bent.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Nieuwe ps3 spellen staan ALLEN OP BLU-RAY FORMAAT! Need i say more?!
    Wat kan het ons schelen op welk formaat de PS3 spellen staan ?! Dat heeft toch totaal niets te maken met BluRay als film-medium ?!?! Je deed uitschijnen dat Sony gewoon DVD-support weghaalt, wat totaal niet klopt.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Qua gaming vind ik de beste deal momenteel nog gewoon een PS2 !!
    Je hebt gelijk dat het aanbod van de PS3 nog steeds bitter weinig voorstelt, hopelijk komt daar in de toekomst snel verandering in. Overigens is je vergelijking met 360+Toshiba wel compleet onzinnig aangezien je dan een pak meer geld kwijt bent.
    Heb je gelijk in, voor 100 euro heb je een console en de spellen liggen ook allemaal in de aanbieding bakken. Qua speelbaarheid zegt een nieuwue console niet veel. grafisch is leuk maar speelbaarheid van een spel is minstens net zo belangrijk!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Wat kan het ons schelen op welk formaat de PS3 spellen staan ?! Dat heeft toch totaal niets te maken met BluRay als film-medium ?!?! Je deed uitschijnen dat Sony gewoon DVD-support weghaalt, wat totaal niet klopt.
    De ps2 spellen staan op dvd, geen compatibiliteit daarme betekend dat alleen de ps3 spellen op blu-ray afgespeeld kunnen worden. Iedereen weet wel dat de ps3 als blu-ray filmspeler OOK dvd kan afspelen, daar gaat dit verhaal echter niet over. Het is duidelijk dat sony blu-ray wil pushen door ps2 compatibilitiet eruit te halen. Dus, in die context is het zeker van belang om te weten dat ps3 spellen ALLEEN op blu--ray formaat staan. Daarmee vergroot je meteen de gebruikers basis van blu-ray en dat is precies wat sony nu wil, ondanks de eerdere uitspraken over ps2 compatibiliteit!
    Laatst aangepast door hstadman : 08-10-2007 om 17:33

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Het is duidelijk dat sony blu-ray wil pushen, door ps2 compatibiltiet eruit te halen. Dus, in die context is het zeker van belang om te weten dat ps3 spellen ALLEEN op blu--ray formaat staan. Daarmee vergoot je meteen de gebruikers basis van blu-ray en dat is precies wat sony nu wil, ondanks de eerdere uitspraken over ps2 compatibiliteit!
    Nogmaals: ik zie totaal niet in wat het droppen van PS2 ondersteuning te maken heeft met het pushen van BluRay. Ook het feit dat PS3 games op BluRay verschijnen heeft totaal niets met BluRay pushen te maken. Voor hetzelfde geld lieten ze toe dat beperkte games toch nog op DVD konden uitkomen (net zoals eerste PS2 games eigenlijk op CD-ROM stonden ipv DVD-ROM). Misschien is het wel zo, I couldn't care less.

    Uiteraard wil Sony BluRay pushen, ze hebben er alle belang bij, maar het weghalen van die compatibiliteit heeft daar niets mee te maken. Als je er al een hidden agenda wil achter zoeken dan zou het eerder het doodkrijgen van de PS2 kunnen zijn, want ik denk dat ze mixed feelings hebben bij het blijvend succes van de PS2 gezien dat ten dele ook het doorbreken van de PS3 verhindert. Maar zelf denk ik helemaal niet dat er sprake is van een dergelijke hidden agenda, want dan zouden ze ten eerste de PS2 moeten van de markt halen en zou ten tweede BC juiste een éxtra reden zijn om te switchen naar PS3.
    We moeten het m.i. niet verder zoeken dan kostenbesparing.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    De ps2 spellen staan op dvd, geen compatibiliteit daarme betekend dat alleen de ps3 spellen op blu-ray afgespeeld kunnen worden. Iedereen weet wel dat de ps3 als blu-ray filmspeler OOK dvd kan afspelen, daar gaat dit verhaal echter niet over. Het is duidelijk dat sony blu-ray wil pushen door ps2 compatibilitiet eruit te halen. Dus, in die context is het zeker van belang om te weten dat ps3 spellen ALLEEN op blu--ray formaat staan. Daarmee vergroot je meteen de gebruikers basis van blu-ray en dat is precies wat sony nu wil, ondanks de eerdere uitspraken over ps2 compatibiliteit!
    Ik snap ook niet waar je heen wilt ?.
    Behalven dat je hiermee, op een trieste manier, Blu Ray onderuit probeerd te schoppen.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door windoweyez Bekijk bericht
    Het gaat hier vooral over HD-dvd en Blu-ray. En omdat de ps3 een zeer goede blu-rayspeler is, zullen veel mensen die op zoek zijn naar een Blu-ray speler de aankoop van een ps3 in overweging willen nemen. Zeker omdat hij ook nog eens veel goedkoper is dan andere spelers.

    Maar over consoles gesproken, nu je er over begint, wij hebben hier ook een x360. En die hebben we 2 keer op moeten sturen omdat hij kapot ging. Ook heeft hij al 8 games onherstelbaar bekrast in die 2 jaar dat we hem hebben. Verder maakt hij wat mij betreft veel te veel lawaai om in combinatie met die ad-on echt van films te kunnen genieten.
    En wat de ps3 betreft, heel erg veel supergoede games zijn er inderdaad nog niet, maar games als Resistance, Motorstorm en Heavenly Sword zou ik voor geen goud hebben willen missen. En, vannaf eind oktober zal dit probleem geheel opgelost zijn omdat er dan een hele golf van topgames aan zal komen.
    OK, veel geluk dan met je ps3... ik houd het toch echt op de 360, t'is ook mijn 2de, maar op 2 weken had ik een splinternieuwe... ik klaag niet en amuseer me gewoon met halo 3, gears of war, pgr 4, bioschock.... geloof me, spellen die je niet zou willen missen, en waar sony MOMENTEEL alleen maar van kan dromen...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    OK, veel geluk dan met je ps3... ik houd het toch echt op de 360, t'is ook mijn 2de, maar op 2 weken had ik een splinternieuwe... ik klaag niet en amuseer me gewoon met halo 3, gears of war, pgr 4, bioschock.... geloof me, spellen die je niet zou willen missen, en waar sony MOMENTEEL alleen maar van kan dromen...
    Zijn ook hele mooie spellen, hoor.
    De x360 staat bij mijn zoon op de kamer en op pgr 4 na heb ik die natuurlijk ook allemaal wel gezien, en ook wel een klein stukje gespeeld. Op een gegeven moment wil ik die dus ook nog wel eens spelen, maar dan wel in hd, nu staat de x360 boven bij ons aangesloten op een normale breedbeeld tv.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    De ps2 spellen staan op dvd, geen compatibiliteit daarme betekend dat alleen de ps3 spellen op blu-ray afgespeeld kunnen worden. Iedereen weet wel dat de ps3 als blu-ray filmspeler OOK dvd kan afspelen, daar gaat dit verhaal echter niet over. Het is duidelijk dat sony blu-ray wil pushen door ps2 compatibilitiet eruit te halen. Dus, in die context is het zeker van belang om te weten dat ps3 spellen ALLEEN op blu--ray formaat staan. Daarmee vergroot je meteen de gebruikers basis van blu-ray en dat is precies wat sony nu wil, ondanks de eerdere uitspraken over ps2 compatibiliteit!
    Als er 'n fabrikant zou zijn die 'n PS3 spel op DVD uit zou willen brengen, zal deze gewoon gelezen worden door de PS3. het droppen van PS2 support staat toch helemaal los van DVD & Blu-ray?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #37

    Standaard

    TJ: aangezien hij niet meer reageert, denk ik dat hij ondertussen wel doorheeft dat zijn argument totaal geen steek hield .

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    TJ: aangezien hij niet meer reageert, denk ik dat hij ondertussen wel doorheeft dat zijn argument totaal geen steek hield .
    Doet ie wel vaker ... ach ja, ot: begint nu toch bij mij ook wel te kriebelen hoor... 'n PS3 of niet
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Doet ie wel vaker ... ach ja, ot: begint nu toch bij mij ook wel te kriebelen hoor... 'n PS3 of niet
    Mja, ik vind het nog altijd een zeer mooi en knap toestel. Met de nieuwe prijs steekt hij qua prijs/kwaliteit torenhoog uit boven de rest, vind ik. Maar wellicht is hij nog steeds slechts interessant voor gamers die ook eens een film willen bekijken.
    Als louter spelconsole is het game-aanbod nog steeds veel te beperkt. Ongetwijfeld betert dit op termijn.
    Als louter BluRay speler is hij m.i. toch iets te luidruchtig. Jammer, want ik vind het bovendien een schitterende upscaling DVD-speler.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Als er 'n fabrikant zou zijn die 'n PS3 spel op DVD uit zou willen brengen, zal deze gewoon gelezen worden door de PS3. het droppen van PS2 support staat toch helemaal los van DVD & Blu-ray?
    Sony brengt ook geen games meer uit op DVD en enkel op BR. En dit omdat hun games te groot geworden zijn in data om op een gewoon DVD schijfje te persen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Sony brengt ook geen games meer uit op DVD en enkel op BR. En dit omdat hun games te groot geworden zijn in data om op een gewoon DVD schijfje te persen.
    Ik denk dat het vrij naïef is te veronderstellen dat alle PS3 spellen reeds boven de 9G zouden uitkomen. Wellicht is het gewoon een deel van de requirements van PS3 games dat ze op BluRay moeten staan, en dan voornamelijk om het copiëren te bemoeilijken.

  17. #42

    Standaard

    Hij is sinds vandaag te krijgen bij de FRS. Vast ook bij andere winkels. Ik ben vergeten te checken of de Spider-man 3 BD erbij zat.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian2 Bekijk bericht
    Hij is sinds vandaag te krijgen bij de FRS. Vast ook bij andere winkels. Ik ben vergeten te checken of de Spider-man 3 BD erbij zat.
    Bij de Intertoys stond er niets bij over Spider-man 3 .. dus ik denk het niet
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Heeft niemand door dat sony blu-ray wil pushen?!

    Geen backwards compatability betekend dat er geen ps2 oftwel dvd schijfjes worden gelezen maar alleen nog blu-ray schijfjes.

    Sony's topman was eerst nog sterk voor backwards compatibility maar door de druk van hd-dvd zullen ze toch wel besloten hebben om alleen maar blu-ray toe te staan!
    Sorry hoor maar de BC heeft niks met DVD te maken, in de officiele press release staat ook dat de BC er uit is verder niks over DVD.
    En so what dat Sony Blu Ray pusht/promoot alleen maar goed voor de consument toch, goedkopere modellen meer keuze en de stijd die misschien sneller over is?

    woeps niet gezien dat er een pagina twee was en zijn statement al verworpen was

    on topic
    Op tweakers was er een melding van iemand die van de Sony aktie (ps3 bij een full hd tv) een starters pakket kreeg met Spider man?

    TOPIC
    De Spiderman 3 BR zit die er ook bij ?Yep, die ontvang je zodra deze released is in Nederland.
    Laatst aangepast door Frank J. : 10-10-2007 om 16:21

  20. #45

    Standaard

    Voor de liefhebbers: de nieuwe PS3 staat bij de MM Z'meer voor € 366,- in de schappen!

  21. #46

    Standaard

    Vorige week nog voor 388
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  22. #47

    Standaard

    Oh met kerst is die dus 299,- :wink:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Oh met kerst is die dus 299,- :wink:
    Zie het zo gebeuren.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  24. #49

    Standaard

    Woensdag 31 oktober 2007 - Volgens speculatie en geruchten bereid Sony de release van drie nieuwe PlayStation 3-bundels voor. Het gaat om bundels voor Spanje en een aantal andere nog onbekende Europese landen. Als we op de gegevens afgaan is Sony van plan een Movie Pack op de markt te brengen en twee Game Bundels. Bekijk het onderstaande lijstje voor nadere details.

    Movie Pack: (40GB PS3 with Spider-man 3 Blu-ray)
    Price: 419.99 €
    Release: October 31st, 2007

    425){ this.height = Math.round(((425)/this.width)*this.height); this.width = (425); }" border=0>

    Game Bundle 1: (40GB PS3 with Ratchet and Clank)
    Price: 439.99 €
    Release: November 15th, 2007

    425){ this.height = Math.round(((425)/this.width)*this.height); this.width = (425); }" border=0>

    Game Bundle 2: (40GB PS3 with Uncharted Drakes Fortune)
    Price: 439.99 €
    Release: December 15th, 2007

    425){ this.height = Math.round(((425)/this.width)*this.height); this.width = (425); }" border=0>

  25. #50

    Standaard

    Mmm, ik word niet echt wijzer ervan. Wat kan de 40gb versie niet wat de 60gb versie wel kan? En wat zit er dan wel en niet in die nieuwere versie Ik wil nameiljk next week een ps3 gaan aanschaffen maar ben er nog niet uit welke versie. Please help
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •