De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Film op dvd zetten.

  1. #1

    Post Film op dvd zetten.

    Hallo,

    Graag wil ik video op dvd zetten en nu is dit programma MAGIX Film op DVD 7 in de aanbieding,
    is er iemand die mij kan zeggen of dit merk goed werkt of niet????

    BVB Dank

  2. #2

    Standaard

    het werkt uiteraard, maar er zijn genoeg video to dvd programma's waaronder winavi en die is gewoon gratis

  3. #3

    Standaard

    hallo ik heb onlangs magix 2008 de luxe aangeschaft en ben daar zeer tevreden over.

  4. #4
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2008
    Woonplaats
    Hoekse Waard Nederland

    Standaard

    ook ik heb een zolid DVDmaker, voor die twee tientjes een prima apparaat, maar toch.... programma is goed opgezet, zodat RTFM nauwelijks nodig is, ik begrijp de termen en kreten niet.
    dan toch maar tfm... maar daarin staat helaas geen uitleg van de gebruikte termen.
    ik ben gaan experimenteren, maar nog niet gevonden hoe ik een redelijke DVD kan maken. stilstaande en trage beelden zijn redelijk tot goed op de TV te volgen, zodra de bewegingen iets vlotter verlopen, dan krijg je strepen, blokjes en meer van die ongein.
    welke instellingen moet ik maken om standaard VHS en 8mm videobanden op een normale TV weer te kunnen geven.
    alle appararuur werkt prima, voor 20 euro wil ik niet zeuren, maar als iemand mij kan helpen dan zou ik dat zeer waarderen.
    anders volgt het cilindrisch archief.

    Groeten, Dré Jansen

  5. #5

    Standaard

    werkt dat ding niet samen met windows movie maker of adobe premiere?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •