Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 96 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Als ik de film graag wil hebben koop ik gewoon een snapper, maar ik kan niet ontkennen dat ik dan een lichte irritatie over de verpakking voel. M'n portemonnee trekt zich daar echter niets van aan!
    Mrs. Peel, we're needed!

    My precious

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Zal maar ff mee blij doen

    Ik heb meer dan 200 posts!
    Iedereen blij toch?

  3. #28

    Standaard

    ik vind dat er belangrijkere dingen zijn dan de verpakking, ik laat het dan ook nt om wb dvds te kopen. IK heb veel meer problemen met de gemiddelde release van bridge en in mindere mate a-video. Bridge dat is tenminste brol

  4. #29

    Standaard

    Ik vind Warner, afgezien van de snappers, één van de beste DVD-producenten ter wereld.
    helemaal mee eens hebben vaak de beste beeld en geluidskwaliteit!!
    maar ik vind da universal daar ook bij hoord!!

    Maar een snapper is (mits je ze normaal gebruikt) mijns inziens net zo duurzaam als een gewone keepcase.
    ook helemaal mee eens heb er nu aardig wat en er isser nog geen 1 kapot!!

    We zijn gewoon een stelletje verwende krengen
    OWJA !!!!

    Ik kijk de film voor de amusement, niet voor de bla bla sh*t
    ja doen wij ook allemaal, maar sommige van ons hebben best wel geinvesteerd in een goeie HT set en daar willen we het maximale uithalen!! dus ook het geluid en beeld moet gewoon goed zijn!!
    Heroes are just ordinary men, who do extraordinary things in extraordinary times..... (U-571)

  5. #30

    Standaard

    Wat een domme thread. Je kunt de snappers misschien niet mooi vinden, maar de films die ze uitbrengen hebben volgens mij het beste beeldkwaliteit en dat vind ik toch belangrijker dan het hoesje waarin het komt.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Wat een domme thread. Je kunt de snappers misschien niet mooi vinden, maar de films die ze uitbrengen hebben volgens mij het beste beeldkwaliteit en dat vind ik toch belangrijker dan het hoesje waarin het komt.
    Precies, helemaal mee eens. Warner Brothers zijn gewoon de beste!
    En op zich vind ik het ook wel getuigen van karakter dat ze niet zwichten voor al die kritiek en zeggen "fuck iedereen, wij willen een eigen identiteit en gaan gewoon door met de snappers".
    En gelijk hebben ze! WB-DVD´s zijn meteen herkenbaar op de plank... is ook wel iets waard volgens mij...

  7. #32

    Standaard

    ja en zeker omdat ze ook gewoon goed zijn mogen ze best opvallen want wees eerlijk!! hoe vaak kijk je die extra's nou dan maken de ondertitels toch ook niet uit!! en als daar goede beeldkwaliteit en geluidskwaliteit tegenover staat en niet te vergeten dat de film natuurlijk ook goed moet zijn!!
    FUCK IT gewoon kopen die dvd in snapper!!!
    Heroes are just ordinary men, who do extraordinary things in extraordinary times..... (U-571)

  8. #33
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rnmboon
    Ik blijf het een raar motief vinden: een dvd niet kopen vanwege de verpakking. Waarom zou je je favoriete films niet kopen alleen omdat ze in sneppers verpakt zijn? Als ze ze nou mee zouden geven in plastic boterhammenzakjes: ok, dan zou ik het begrijpen. Maar een snapper is (mits je ze normaal gebruikt) mijns inziens net zo duurzaam als een gewone keepcase.

    Richard
    Zo radicaal bedoel ik het ook eigenlijk niet, het is waar dat ik ze niet koop, maar dat is ook om de simpele reden dat er zat andere dvd's zijn die ik eerder nog wil hebben. En als er een keer een leuke film in een snapper zit, zijn er altijd wel 10 andere leuke films die een S.E. zijn in een kartonnen hoesje zitten of gewoon in Amaray keep cases.
    Ik ben nog nooit een dvd in een snapper tegen gekomen die ik echt moest hebben, met moet hebben bedoel ik voor mij films als The Godfather, Gladiator, SE7EN e.d., De meeste S.E's of goede uitvoeringen zitten nooit in een snappers. Sommige films natuurlijk wel, Matrix bijvoorbeeld, maar daar is dus de box van met the matrix revisited die ik wel koop, en A.I. van warner zit ook in zo'n zelfde box.
    De enige film waarvan ik wel een beetje baal dat 'ie in een snapper zit is Swordfish, en daar verwacht ik ook niet echt van dat daar een andere versie van op de markt komt, in dat geval heb ik dus pech, maar zoals ik al eerder zei, er zijn zat andere dvd's die ik nog wil kopen en die niet in een snapper zitten, ik weet dat iedereen me natuurlijk voor gek verklaart, maar ja, wat kan ik erover zeggen, I'm just a little weird.

  9. #34
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    De doosjes van : Matrix & Revisited & A.I of Superman vond ik juist erg mooi. Het hoesje van Dr. Zhovago & Citizen Kane trouwens ook.

    Ja inderdaad, alhoewel ik mijn voorkeur aan FOX geef boven alle andere producenten denk ik dat Warner ook erg leuk meedoet, goede extra's, goede geluid & beeldkwaliteit. Dus inderdaad lekker belangrijk of zij zich willen onderscheiden met een hoesje. Dat heeben ze zo al vanaf het begin gedaan.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    En op zich vind ik het ook wel getuigen van karakter dat ze niet zwichten voor al die kritiek en zeggen "fuck iedereen, wij willen een eigen identiteit en gaan gewoon door met de snappers".
    Das' nou precies het probleem.
    Het begint met de snapper case en het eindigt met "Schijt aan de consument". Wat is de volgende stap?
    Helemaal geen extra's meer? Pan & Scan versies? "De consument koopt het toch wel, want wij hebben onze eigen identiteit"
    Geef de consument gewoon de keuze tussen een snapper een een keepcase en je zult zien dat de snapper massaal blijft liggen. Voor 1 of 2 euro meer wil ik er wel een keepcase bij, voorzien van hoes. Zo'n probleem is dat volgens mij helemaal niet, want voor de verhuur zijn ze er namelijk wel!! Sterker nog, ik heb het vermoeden dat de snappers gewoonweg geweigerd worden door de verhuur branche wegens teveel risico voor de DVD. Ze gaan toch al niet zolang mee in de verhuurbranche, en blijkbaar nog korter in een snapper.....
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Florus

    Das' nou precies het probleem.
    Het begint met de snapper case en het eindigt met "Schijt aan de consument". Wat is de volgende stap?
    Helemaal geen extra's meer? Pan & Scan versies? "De consument koopt het toch wel, want wij hebben onze eigen identiteit"
    Dat is niet helemaal wat ik bedoelde... Warner heeft een unieke aanpak... meestal hebben ze alleen extra´s waar je echt iets aan hebt en overladen ze je tenminste niet met onzinnige featurettes enzo.
    Een goed voorbeeld hiervan is de DVD van Swordfish, mooi audiocommentaar en wat achter de schermen info, maar verder staat de film en de beeldkwaliteit hiervan gewoon centraal.

    Ik heb 10x liever een Warner DVD, omdat je dan gewoon weet dat de beeldkwaliteit gewaarborgd is, dat dit ten koste kan gaan van wat extra´s vind ik alleen maar een goed punt. Het gaat om de film en dat zijn vele consumenten vast wel met me eens.

    Dus dat Warner niet aan de consumenten zou denken is wat mij betreft onzin. Ze geven juist heel veel om de consumenten, getuige de verbluffende beeldkwaliteit van hun DVD´s. En hun omarming van het DVD-formaat al vanaf het begin.

    Dan mag je naar mijn mening best een beetje arrogante verpakkings-strategie hebben. Dat bedoelde ik te zeggen.

  12. #37
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Dat is niet helemaal wat ik bedoelde... Warner heeft een unieke aanpak... meestal hebben ze alleen extra´s waar je echt iets aan hebt en overladen ze je tenminste niet met onzinnige featurettes enzo.
    Een goed voorbeeld hiervan is de DVD van Swordfish, mooi audiocommentaar en wat achter de schermen info, maar verder staat de film en de beeldkwaliteit hiervan gewoon centraal.

    Ik heb 10x liever een Warner DVD, omdat je dan gewoon weet dat de beeldkwaliteit gewaarborgd is, dat dit ten koste kan gaan van wat extra´s vind ik alleen maar een goed punt. Het gaat om de film en dat zijn vele consumenten vast wel met me eens.

    Dus dat Warner niet aan de consumenten zou denken is wat mij betreft onzin. Ze geven juist heel veel om de consumenten, getuige de verbluffende beeldkwaliteit van hun DVD´s. En hun omarming van het DVD-formaat al vanaf het begin.

    Dan mag je naar mijn mening best een beetje arrogante verpakkings-strategie hebben. Dat bedoelde ik te zeggen.
    sorry hoor, maar what a bunch of bull crap!!, je doet net of andere dvd's slecht beeld/geluid kwaliteit hebben en dat warner de king van dvd's is, er zijn zat dvd's(van goede films dan, gladiator, t2, seven e.d.) die net zo goed zijn in beeld en geluid, de afgelopen dvd master awards ofzo, zaten daar trouwens veel warner dvd's genomineerd bij......

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    de afgelopen dvd master awards ofzo, zaten daar trouwens veel warner dvd's genomineerd bij......
    Leuk dat je die erbij haalt. Weet je nog welke DVD er met "beste beeld" vandoor ging? Star Wars...
    Weet je ook dat Star Wars absoluut niet het beste beeld heeft, het is eerder de grootste misser ooit. Die film barst gewoon van de Edge Enhancement en is dus geen uitblinker in beeldkwaliteit.

    Dan heb ik het nog niet eens over Columbia TriStar, die het zelfs voor elkaar krijgt om een digitale transfer als Final Fantasy nog meent te moeten "verbeteren" door er wat Edge Enhancement toe te passen.

    Columbia is dus wat mij betreft het allerslechtste bezig, de andere producenten schommelen een beetje.

    DVD´s als Se7en en Moulin Rouge zijn erg goede transfers. Maar hier zie je weer dat de regisseurs van de films er veel werk van hebben gemaakt.

    Mij valt meestal op dat: hoe minder de regisseur te zeggen heeft over de DVD, hoe belabberder de beeldkwaliteit (met uitzondering van Star Wars dan).

    Ik zeg dus niet dat andere DVD-producenten k*t zijn, ik zeg alleen dat Warner de meest constante beeldkwaliteit heeft. De anderen schommelen teveel.

  14. #39

    Standaard

    warner is toch echt wel één van de betere maatschappijen. het valt vb op dat mij collectie dvds van columbia nt meer echt veel groeit, zijn heel wat minder bezig. warner heeft ook als grote voordeel dat na realtief korte periode de prijzen erg zakken

  15. #40
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Er wordt toch vaak over The Hollow Man van Columbia beweert dat dit een van de beste transfers is die op die staat. Nog afgezien van de film, kwalitatief gezien dan.

    Er zijn een boel mooie DVD's van Columbia, vaak wil ik de film gewoon omdat het een titel betreft die ik gewoon wil hebben.

    Gelden deze slechte transfers alleen voor Regio 2 of is het bij regio 1 anders ?

    Vaak hoor je dat aan het geluid op regio 1 veel meer aandacht wordt besteed, hoe zit dat dan met het beeld ?

  16. #41

    Standaard

    eenigste echte nadeel aan die hoesjes is, dat als er stickers op zitten deze er moeilijk af komen en soms de halve opprint meenemen, dit laatste heb ik bij police academy...
    StarTrader

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr Blonde
    eenigste echte nadeel aan die hoesjes is, dat als er stickers op zitten deze er moeilijk af komen en soms de halve opprint meenemen, dit laatste heb ik bij police academy...
    dan weet ik niet hoe hard dat jij die dingen eraf trekt maar dat is mij dus nog nooit gebeurd, je moet dat gewoon met beleid doen!!
    Heroes are just ordinary men, who do extraordinary things in extraordinary times..... (U-571)

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel


    dan weet ik niet hoe hard dat jij die dingen eraf trekt maar dat is mij dus nog nooit gebeurd, je moet dat gewoon met beleid doen!!

    gebeurde echt met beleid maar denk dat de lijm van een andere soort was ofzo of deze zat er gewoon al langer en echt een stuk vd opprint geen mee...
    StarTrader

  19. #44

    Standaard

    Even aan diegenen met goedbedoeld advies over het verwijderen van stickers en het niet laten vallen van DVD doosjes komen;
    We zitten hier op een DVD forum met over het algemeen toch wel DVD liefhebbers. En hoe goed bedoeld jullie advies ook mag zijn, ik denk toch dat mensen zelf ook wel begrijpen dat je stickers er voorzichtig af moet peuteren en DVD doosjes niet moet laten vallen.
    Soms echter en daar komen we weeeer bij de Snapper uit, is dit niet zo eenvoudig als het lijkt. Op een ander forum is hele lange thread over de sticker die op de Star Trek Seizoen 1 doos zit.
    Deze is overigens van Paramount, maar het idee blijft hetzelfde.
    Doordat er voor de sticker (het betreft een actiesticker) de verkeerde lijm is gebruikt, blijft er altijd sticker achter op de doos. Hoe voorzichtig je het ook probeert. Bij Warner Brother Snapper DVD's is dit een extra probleem, omdat je dan niet alleen risico loopt sticker op de doos achter te laten, maar ook nog een gedeelte van de hoes mee te trekken.
    De Best Buy sticker bijvoorbeeld laat ik tegenwoordig maar zitten, want vaker dan eens krijg je het niet voor elkaar om de hoes heel te laten als je de sticker verwijderd. Bij een Keepcase heb je dat probleem niet om dat je dan de papieren slip verwijderd en de sticker van de doos af kunt stomen.
    Weer geen punten dus voor Warner. En dan nog beweren dat ze zo'n unieke handige verpakking gebruiken.
    Kom op nou mensen, laten jullie die best buy en Actie stickers (Alang afgelopen toen jij de DVD kocht) het liefst zitten? Of haal je ze er liever af. Als je het laatste antwoord, kun je geen liefhebber zijn van de Snapper verpakking en dus niet van WB DVD hoezen in het algemeen.
    Overigens, en daar ben ik het wel mee eens, is dit geen reden om de film te laten liggen.
    Jammer van de verpakkingskeuze blijft het echter wel, en daar kan iets aan gedaan worden. Kijk maar eens naar de verhuur brance of Australie!
    Oja nog even een link voor een beschrijving van de snapper waar ik me helemaal in kan vinden:
    Snapper Case
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  20. #45

    Standaard

    Ik ben het helemaal eens met Nathan, ik ben groot fan van Warner, ik vind de kartonnen hoes erg fraai.

    Maar het belangrijkste is de constante kwaliteit.

    Er zit nooit een wanproduct in een hoesje van warner ( wat kwaliteit betreft)
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  21. #46
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Leuk dat je die erbij haalt. Weet je nog welke DVD er met "beste beeld" vandoor ging? Star Wars...
    Weet je ook dat Star Wars absoluut niet het beste beeld heeft, het is eerder de grootste misser ooit. Die film barst gewoon van de Edge Enhancement en is dus geen uitblinker in beeldkwaliteit.
    dvd liefhebber zijn, niets mis mee(ik ben er ook een) maar we moeten geen mierenneukers worden hier, Ik geloof graag dat Star Wars niet het allerbeste beeld heeft, maar wat maakt dat nou uit, ik vind het verschil met bijvoorbeeld warner dvd's miniem hoor, ik heb tijdens het kijken van SW I echt niet ineens opgemerkt dat het beeld niet voldoet aan de eisen van dvd perfectionisten(no offense ofzo hoor) en dat andere dvd's wel echt beter beeld hebben, als ik geen (of niet veel) verschil merk in beeld en geluid kwaliteit ga ik letten op andere punten, en zo komen we vanzelf bij verpakking en dergelijke.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    dvd liefhebber zijn, niets mis mee(ik ben er ook een) maar we moeten geen mierenneukers worden hier...
    <knip>
    ...als ik geen (of niet veel) verschil merk in beeld en geluid kwaliteit ga ik letten op andere punten, en zo komen we vanzelf bij verpakking en dergelijke.
    Ik vind letten op de verpakking dus juist mierenneukerij. Beeldkwaliteit is toch veel belangrijker?
    En Edge Enhancement is echt een grote plaag voor veel DVD´s. Dus dat zou ik niet zo snel afdoen als mierenneukerij als ik jou was.

  23. #48

    Standaard hebben jullie ook al zo een hekel aan dvd van wb

    Nope!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  24. #49
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik stoor mij totaal niet aan de dvd's dat ik heb van WB (AI, Matrix box, FMJ, SP, Man on the moon, The perfect storm en Pet Detective).
    De enige (maatschappij) waar ik mij op een geregelde basis aan stoor is RCV!

  25. #50
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Ik vind letten op de verpakking dus juist mierenneukerij. Beeldkwaliteit is toch veel belangrijker?
    En Edge Enhancement is echt een grote plaag voor veel DVD´s. Dus dat zou ik niet zo snel afdoen als mierenneukerij als ik jou was.
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik weet dat ik raar ben wat betreft snappers, dat heb ik al zo vaak proberen uit te leggen, ik ben daar gewoon raar in, ik haat snappers gewoon, verder geen discussie over mogelijk.

    Wat betreft beeldkwaliteit en mierenneukerij, ik kan echt geen verschil zien in het beeldkwaliteit van SW I en een dvd van warner, zelfs als ik heeeel goed op zou letten zou ik het waarschijnlijk nog niet zo goed zien, en dat kleine beetje verschil wat er wel mag bestaan kan me dan niet zo veel schelen, dat bedoel ik met mierenneukerij, en aangezien ik het verschil tussen snapper verpakkingen en keepcases, kartonnenhoesjes, boxen e.d wel duidelijk kan zien vind ik dat geen mierenneukerij.

    Maar dit is volgens mij een lost case, want ik denk dat niemand hier me begrijpt als het op snappers aankomt, en dat kan me eigenlijk ook niet zoveel schelen, laat iedereen gewoon zn ding doen en vanaf nu kappen met discussies waar het gaat om persoonlijke voorkeur goed? elkaar iets duidelijk maken; niks mis mee, maar laten we elkaar niet proberen te bekeren ofzo ok?

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •