De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard tnt 2 en mpeg2 decoder

    whazzup,

    Ik heb een celeron 500 met tnt 2 en ik heb er laatst een dvdtje op afgespeeld met Powerdvd. Nu viel me op dat het beeld een beetje vlekkerig was wat vooral opviel bij velle verlichting of explosies. Ik ben van plan er een mpeg2 decoder in te kopen met s-video output WEET IEMAND OF IK DAN NOG LAST ZAL HEBBEN VAN DIE IRRI VLEKKEN?.

    THX,

  2. #2

    Standaard Re: tnt 2 en mpeg2 decoder

    nou ik heb zelf ook een Viper 770 TnT2 en ik had dat ook, maar het zou moeten veranderen als je die kaart koopt, want die zorgt dan voor het beeld en niet je videokaart, ik zou die van Creative aanraden, je betaald wel wat meer maar dan heb je ook wat!

    Grtjs Michiel

  3. #3

    Standaard

    Beste oplossing is een standalone DVD-speler. Een goede videokaart is echt nog geen garantie voor vlekkeloze weergave van een DVD. Daarvoor spelen nog heel wat meer factoren mee.
    Dus kortom, bespaar je de kosten van die dure videokaart en koop een standalone DVD.
    "geef me een baan die bij me past en ik hoef nooit meer te werken" Confucius, Chinees wijsgeer

  4. #4

    Standaard

    euhm die kaart is maar iets van 300 a 350 gulden dus dan ben je altijd nog goedkoper uit, maar hij heeft een goede Pc ervoor en hij vraagt of hij dat dan nog heeft, en het antwoord daarop is NEE DAAR HEB JE GEEN LAST MEER VAN!!!
    + je bent met die kaart nog goedkoper uit!


    Grtjs Michiel

  5. #5

    Standaard

    Als je weet dat je een Celeron hebt wil dat niet zeggen dat je dan een goede pc hebt voor het afspelen van DVD. Ik wil alleen maar waarschuwen voor het feit dat niet alleen de videokaart doorslaggevend is voor de kwaliteit van beeld en geluid. Het gaat dus niet zozeer om een investering in de videokaart alleen, en dan heb je het ook niet over 300-350 NLG. Trouwens voor dat bedrag zijn er al Aziatische standalone DVD's met goede beeldkwaliteit.
    "geef me een baan die bij me past en ik hoef nooit meer te werken" Confucius, Chinees wijsgeer

  6. #6

    Standaard amd

    Ik heb btw ook een amd athlon 1000mhz met geforce mx zal je daar dan veel betere beeldkwaliteit bij hebben?
    Het probleem met die compu is dat ik dan wel een errug lange kabel moet trekken.

  7. #7

    Standaard Re: amd

    geen probleem, ik heb zelf een Celeron 400Mhz met een TnT2 videokaart erin, en dat werkt PERFECT!!! en op die AMD zal dat nog beter gaan, maar als de kabel te lang wordt gaat de kwaliteit achteruit!!

    Maar btw ik heb het dan wel over 300 a 350 gulden daar moet je gewoon de goede winkel voor vinden, loop een willekeurige zaak van memo in en je hebt hem voor nog geen 300 piek, zelfs bij vobis is hij net zo goedkoop, je hoeft echt geen kaart van 1000 piek in je pc te schroeven want dat haalt niet uit! kost alleen maar geld en kwaliteit is hetzelfde!

    Michiel

  8. #8

    Standaard Re: tnt 2 en mpeg2 decoder

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pizvirus
    whazzup,

    Ik heb een celeron 500 met tnt 2 en ik heb er laatst een dvdtje op afgespeeld met Powerdvd. Nu viel me op dat het beeld een beetje vlekkerig was wat vooral opviel bij velle verlichting of explosies. Ik ben van plan er een mpeg2 decoder in te kopen met s-video output WEET IEMAND OF IK DAN NOG LAST ZAL HEBBEN VAN DIE IRRI VLEKKEN?.

    THX,
    Hi there...
    Ik heb zelf een PIII350 (sloooom)+Guillemot TNT2. Ik heb daar destijds een een Realmagic Hollywood plus MpegII decoder bijgekocht (alles erop en eraan: digitale uitgang voor Dolby digital en DTS, SVHS uitgang, noem maar op). Heeft altijd perfect gewerkt, nooit problemen mee gehad. Nooit haperingen in het beeld, nooit vlekkerige beelden bij explosies. Makkelijk regiovrij te laten spelen met specifieke software. Ik ben kort geleden verhuisd, waardoor mijn Home-theatre set ver bij mijn PC vadaan is komen te staan. Ik heb daarom besloten een stand-alone DVD-speler te kopen. Gevolg: ik wil die Realmagic kaart verkopen. Voor een schappelijk prijsje uiteraard. Je bent dan gelijk in een keer klaar!

    Tis een voorstel, kijk maar even wat je er van vindt!

    GreetZ

  9. #9

    Standaard

    Hey ik heb nog een Creative DXR 2 kaartje tekoop voor 50 piek exc. verzendk.

    Greetz, Backa

  10. #10

    Standaard kopen ?>

    Wat is het verschil tussen jouw creative en een Realmagic Hollywood plus MPEG2 kaartje ? Hoe oud is ie en woon je in het westen ?>

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •