Oude videobanden komen nogwel eens van pas. Waarom Flipper ? Tsja, ondanks het feit dat men u wil doen laten geloven dat u nu midden in het DVD-tijdperk aangekomen bent... Mankeert daar nogal het een en ander aan. Veel films en andere zaken worden àbsolúút... niet, lees goed: NIET !!! op DVD gezet. (Wim T. Schipper's werk uit de jaren zeventig is daar bijvoorbeeld een zéér goed voorbeeld van !). Daar wil ik het overigens nu niet over hebben. Het gaat nu (wat mij betreft- en met uw welnemen ?) over: Deathstalker ! "Deathstalker, Flipper ?", zou u kunnen zeggen nu: "Deathstalker ? Hou op vis. Die zijn, lees goed: die zijn wél, wél op DVD !". Hmmm..., tsja, ik weet het. Deathstalker is zeker op DVD. Geen twijfel over mogelijk. Maarrr... het gaat mij dan ook om: Deathstalker deel 1 !!! Die wordt nooit uitgezonden op tv (ook niet op die Duitse Satellietzenders !). Toevallig heb ik een slechte uitvoering op video. Huurde en Kopieerde ik in 1983 met de Akai vs93000 (mechanische toetsen, die je -bij wijze van spreken- een kilometer naar beneden moest drukken om zaken te activeren). En het was een mono-recorder uit 1979. (jawel, vanaf die tijd had ik al zo'n ding.). Maar goed. Het is gezien omstandigheden anno: 2007 toch van de gekke dat zo-iets niet, niet op DVD te verkrijgen is: Deathstalker deel 1 ??? Of zijn er mensen die hem toch in goede staat op DVD weten ?
Flipper