Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 88 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik had het geluk dat ik een dubbele muur had (met afvoer erachter) en heb mijn bluray kast mooi in de muur weggewerkt... De drie onderste vakken staan dvd's in (deze passen precies achter de bank) en de twee bovenste zijn ietsje hoger dan een blu-ray voor speciale uitgaven.
    De overgebleven vakken kunnen de blu-rays mooi in staan



    Begint nu al weer vol te raken, dus eens kijken wat ik ga verzinnen....


  2. #27
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zeer knap uitgevoerd
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #28

  4. #29
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gafietsuh Bekijk bericht
    Ik had het geluk dat ik een dubbele muur had (met afvoer erachter) en heb mijn bluray kast mooi in de muur weggewerkt... De drie onderste vakken staan dvd's in (deze passen precies achter de bank) en de twee bovenste zijn ietsje hoger dan een blu-ray voor speciale uitgaven.
    De overgebleven vakken kunnen de blu-rays mooi in staan



    Begint nu al weer vol te raken, dus eens kijken wat ik ga verzinnen....

    Nice! Met die blauwe LED's een echte BLU-rays kast

  5. #30

    Standaard

    Ik vind de beste oplossing een Besta kast. Je moet 5 extra planken kopen. Ze hebben de exacte diepte voor blu-rays. Ik heb er nu 1 staan en daar zitten ong. 350 blu-rays in en een 40 tal PS3 games. Ze zit wel zo goed als vol. Het enige nadeel is dat je vanonder een kleine spatie overhoud. Daar kan net geen CD in.


  6. #31

    Standaard

    Mooi uitgevoerd maar het neemt toch erg veel ruimte in beslag. Ik ga nog eens verder zoeken! Een koffer is ook weer niet ideaal omdat je niet alles bij de hand hebt van boekjes enzo... Misschien toch zelf maar eens wat op de markt brengen

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sterrezaat Bekijk bericht
    Mooi uitgevoerd maar het neemt toch erg veel ruimte in beslag. Ik ga nog eens verder zoeken! Een koffer is ook weer niet ideaal omdat je niet alles bij de hand hebt van boekjes enzo... Misschien toch zelf maar eens wat op de markt brengen
    betere oplossing is er niet! http://www.cd-rek.nl/index.html

    Dun materiaal stevig, neemt bijna geen ruimte in (niet meer dan als je alle doosjes gewoon op elkaar zou stapelen!) en voor het geld 150e voor een kast met plek voor 500. Uitbreiden kan kost 100e koop je 1 zijwand en planken want de kasten zijn koppelbaar

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    betere oplossing is er niet! http://www.cd-rek.nl/index.html

    Dun materiaal stevig, neemt bijna geen ruimte in (niet meer dan als je alle doosjes gewoon op elkaar zou stapelen!) en voor het geld 150e voor een kast met plek voor 500. Uitbreiden kan kost 100e koop je 1 zijwand en planken want de kasten zijn koppelbaar
    Wel praktisch, niet echt mooi. Zou het liefste een houten kast met deuren hebben zodat alles niet zo in het zicht staat.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wel praktisch, niet echt mooi. Zou het liefste een houten kast met deuren hebben zodat alles niet zo in het zicht staat.

    Ik heb destijds een kleerkast gekocht (ben niet zo zot om veel geld uit te geven aan opbergingen) in de Molecule destijds, de kapstokken weggooid en zelf planken bijgemaakt. Het is een 4-deurskast, en ondanks de grootte kunnen er amper 1500 stuks in. Moet wel zeggen, ik heb enorm veel boxsets en dat pakt ook wel wat plaats in. Nu ben ik op zoek naar aluminium koffers, maar weet niet welk geschikt zijn en welke kwalitatief ook goed zijn.
    De bedoeling is uiteindelijk om alle gewone uitgaves van dvd en blu-ray in zo'n koffer te steken en de kasten gewoon te gebruiken voor boxsets en speciale uitvoeringen.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wel praktisch, niet echt mooi. Zou het liefste een houten kast met deuren hebben zodat alles niet zo in het zicht staat.
    Het is gegalvaniseerd ijzer kun je dus gewoon op kleur laten spuiten
    Wat ik juist mooi aan de kast vind is dat als hij vol staat je bijna geen kast ziet!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Het is gegalvaniseerd ijzer kun je dus gewoon op kleur laten spuiten
    Wat ik juist mooi aan de kast vind is dat als hij vol staat je bijna geen kast ziet!
    Ik wil juist niet mijn gehele Blu-ray/DVD-collectie continu in het zicht hebben. Heb hier al een hele boekenwand, dus dan wordt het wel erg druk. Vandaar mijn voorkeur voor een kast met deuren, zoiets als dit.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ik vind de beste oplossing een Besta kast. Je moet 5 extra planken kopen. Ze hebben de exacte diepte voor blu-rays. Ik heb er nu 1 staan en daar zitten ong. 350 blu-rays in en een 40 tal PS3 games. Ze zit wel zo goed als vol. Het enige nadeel is dat je vanonder een kleine spatie overhoud. Daar kan net geen CD in.
    In die kleine spatie kun je dus films (plat) plaatsen die je nog moet zien of zo .

  13. #38

    Standaard

    Grappig die nieuwe banner op de site:



    Op 't spelfoutje na dan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Grappig die nieuwe banner op de site:



    Op 't spelfoutje na dan
    Dat spelfoutje doet toch behoorlijk amateuristisch aan

    Ik heb dus ook zo'n rek van gegalvaniseerd staal van cd-rek.nl, vrij prijzig maar het is een erg mooi slank rek in tegenstelling van de doorsnee rekken van Spaanplaat of MDF.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    In die kleine spatie kun je dus films (plat) plaatsen die je nog moet zien of zo .
    Moet er nog 60 zien....



  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    betere oplossing is er niet! http://www.cd-rek.nl/index.html

    Dun materiaal stevig, neemt bijna geen ruimte in (niet meer dan als je alle doosjes gewoon op elkaar zou stapelen!) en voor het geld 150e voor een kast met plek voor 500. Uitbreiden kan kost 100e koop je 1 zijwand en planken want de kasten zijn koppelbaar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht

    Ik heb dus ook zo'n rek van gegalvaniseerd staal van cd-rek.nl, vrij prijzig maar het is een erg mooi slank rek in tegenstelling van de doorsnee rekken van Spaanplaat of MDF.
    Kun je de planken ook mooi op hoogte stellen voor BD?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kun je de planken ook mooi op hoogte stellen voor BD?
    ja ben vorige week om zo een rek geweest.
    heel tevreden over

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door venom Bekijk bericht
    ja ben vorige week om zo een rek geweest.
    heel tevreden over
    Dank je, moet ik binnenkort ook maar eens naar D'chem rijden, kan ik gelijk bij wat familie langs
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kun je de planken ook mooi op hoogte stellen voor BD?
    De maat tussen de planken is ongeveer 21cm.
    dit is een vaste maat en daarom houd je ongeveer 4 cm over gezien een amaray doosje ongeveer 17 cm hoog is.

    De rekken zijn ontworpen voor DVD's en daarom heb je best veel ruimte over, het voordeel is dat afwijkende boxen zoals de US BD van Apocalypse Now er probleemloos tussen passen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    De maat tussen de planken is ongeveer 21cm.
    dit is een vaste maat en daarom houd je ongeveer 4 cm over gezien een amaray doosje ongeveer 17 cm hoog is.

    De rekken zijn ontworpen voor DVD's en daarom heb je best veel ruimte over, het voordeel is dat afwijkende boxen zoals de US BD van Apocalypse Now er probleemloos tussen passen.
    Dat is dan toch weer jammer, die fabrikant waar Marcel naar verwijst heeft wel kasten speciaal voor BD's: http://www.cdendvdopbergsystemen.nl/...id=166&lang=NL
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #46

    Standaard



    Te weinig ruimte in de hoogte is ook niet handig omdat je dan je BD's er niet makkelijk er uit zou kunnen nemen of dat hogere boxen, zoals die van The Lord of the Rings hierboven, er niet tussen passen. 2 cm hadden ze echter wel kunnen winnen als ze speciaal voor BD waren ontworpen, in mijn geval had ik dan één plank extra kunnen plaatsen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  22. #47

    Standaard

    Dan had het er idd heel erg strak uitgezien met die 2cm. Wat ik heel tof vind van deze is dat je ze kan ophangen, dat ziet er ook mooi uit.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat is dan toch weer jammer, die fabrikant waar Marcel naar verwijst heeft wel kasten speciaal voor BD's: http://www.cdendvdopbergsystemen.nl/...id=166&lang=NL
    Dan is deze wel iets voor jouw! Zit ze wel al vol...

    Je kan ook dezelfde als mij nemen x 2. Perfecte hoogte voor blu-rays. Je moet ze er wel uitnemen langs opzij, maar zo komt er ook geen/weinig stof op!


  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Dan is deze wel iets voor jouw! Zit ze wel al vol...
    Dan gooien we die rotzooi er wel uit

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Je kan ook dezelfde als mij nemen x 2. Perfecte hoogte voor blu-rays. Je moet ze er wel uitnemen langs opzij, maar zo komt er ook geen/weinig stof op!
    Ik heb mezelf beloofd geen IKEA in de woonkamer te nemen, omdat iedereen dat al heeft en ik ben al 2 keer overstag gegaan...
    Gelukkig met een stoel en een kast die verder niemand heeft die ik ken, maar toch.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht


    Te weinig ruimte in de hoogte is ook niet handig omdat je dan je BD's er niet makkelijk er uit zou kunnen nemen of dat hogere boxen, zoals die van The Lord of the Rings hierboven, er niet tussen passen. 2 cm hadden ze echter wel kunnen winnen als ze speciaal voor BD waren ontworpen, in mijn geval had ik dan één plank extra kunnen plaatsen.
    Klopt daarom vind ik deze kasten ook beter dan de andere voorbeelden. Je kan ze er makkelijk uitpakken en als je zo recht voor de kast staat valt het hoogte verschil bijna niet op door de afgeronden plank/plaat. + speciale edities die hoger zijn dan een Blu-ray doosje gaan er makkelijk in en je kan ze er makkelijk uithalen!

    Meest fijne aan deze kasten vind ik nog wel dat ze koppelbaar zijn en dus eindeloos met iedere keer maar 1 tussen staander door kunt bouwen.

    + bij mij staan ze niet in het zicht dus ondanks dat het niet de mooiste kasten zijn vind ik ze qua ruimte en opbergen wel het makkelijkste vooral voor die prijs!

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •