Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 132 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    De 5 gratis dvd zijn momenteel: The Holiday, Children of Men, Miami Vice, Hulk en Poseidon.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #27

    Standaard

    En omdat t een vaste selectie is zitten ze meteen in de doos??
    Of is dit niet gewoon een MM actie in Belgie??
    In de VS krijg je nl. wel de keus en een officiele aankondiging van de actie ben ik ook nog niet tegengekomen.

  3. #28

    Standaard

    Mjah, ik vermoed dat dit gewoon 'n vaste selectie is.. keuze geeft zoveel rondslomp zoals verzenden. dit is dus wat voordeliger.

    Opzich leuk setje voor de HD DVD starter ... met als HD-toppers Hulk & Children of Men
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #29

    Standaard

    Maw ze zitten in de doos??

  5. #30

    Standaard

    yep, ik heb afgelopen vrijdagavond de HD-E1 opgehaald bij de mediamarkt en de 5 titels die TJ Weissel opnoemt zaten in de doos, er zat ook nog een HDMI kabel van 2m in de doos, dus ik kon direkt van start.
    De titels zijn overigens de UK uitvoering voor zover ik kon zien maar met nl ondertiteling, behalve Poseidon.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harrie Meester Bekijk bericht
    yep, ik heb afgelopen vrijdagavond de HD-E1 opgehaald bij de mediamarkt en de 5 titels die TJ Weissel opnoemt zaten in de doos, er zat ook nog een HDMI kabel van 2m in de doos, dus ik kon direkt van start.
    De titels zijn overigens de UK uitvoering voor zover ik kon zien maar met nl ondertiteling, behalve Poseidon.
    Gefeliciteerd
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #32

    Standaard

    Hoe is deze HD-E1 met DVDs en dan vooral met het upscalen ? Ik ben immers op zoek naar een betere speler dan ik nu heb (Sony DVP-NS76H) en deze zou dan wel een heel leuk alternatief kunnen zijn met direct HD-DVD erbij.
    PS: slechts €228 bij redcoon! Dat is echt wel belachelijk laag voor een nextgen speler zeg.

    PS: ondertussen is de prijs daar alweer gestegen tot €296 !? Misschien was dat nog een oude batch zonder de 5 gratis disks bij ?
    Laatst aangepast door Avalan : 06-10-2007 om 12:45

  8. #33

    Standaard

    Ik heb zaterdag de dvd van david Gilmour gekocht en deze zag er goed uit, niets vreeemds gezien. Ik heb net de dvd van three days of the condor er even ingedaan omdat ik die vorige week net op de ps3 had gezien (beide op 1080i) en zag er goed uit, maar ik had het idee dat de ps3 het net iets beter deed, alhoewel ik dat niet zeker weet, aangezien mijn beide hdmi ingangen niet gelijk zijn kwa instellingen kwa contrast, helderheid enzo.
    maar hij speelt dvd's dus prima af, maar wat belangrijker is: dat HD-DVD ziet er super uit! was al blu-ray gewend, maar dit beeld verraste me af toe nog.zeer goed.
    display is overigens een panasonic 42PV60, voor de volledigheid.
    die 228 van redcoon is idd een mooie prijs, ik betaalde 299, maar vind het volledig waard, ben er erg blij mee.

  9. #34

    Standaard

    Tog wel intressante titels die ze erbij voegen, waarvan ik er 3 op mijn verlanglijstje heb staan (CoM, Miami V, en Poseidon), en dat voor minder dan 300 Euro.

    The Bourne Trilogy is voor mij bijna al een rede om een Toshiba HD DVD speler te kopen, zeker nu de Samsung Combi uitgesteld is tot volgend jaar

  10. #35

    Standaard

    Inmiddels is in de USA al te koop een speler met 9 discs, rond de kerst.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #36

    Standaard

    Ik was ook bijna in de verleiding gekomen om de HD E1 te kopen, maar ga wachten op de HD EP 30. Dat is dan toch weer een nieuwer model, met CEC en 1080P. Mijn tv gaat wel maar tot 720P, maar naar de toekomst toe weet je maar nooit. Nu is het enkel afwachten of de EP 30 ook met de films en de HDMI kabel komt... Weet iemand toevallig de release datum van de EP 30?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    Ik was ook bijna in de verleiding gekomen om de HD E1 te kopen, maar ga wachten op de HD EP 30. Dat is dan toch weer een nieuwer model, met CEC en 1080P. Mijn tv gaat wel maar tot 720P, maar naar de toekomst toe weet je maar nooit. Nu is het enkel afwachten of de EP 30 ook met de films en de HDMI kabel komt... Weet iemand toevallig de release datum van de EP 30?
    Hier! (incl. 7 HD topfilms, waaronder Bourn Supremecy, 300 & 5 films naar keuze! leverbaar eind oktober)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #38

    Standaard

    Maar of dit waar is?? T zou betekenen dat sommige met 5 vaste titels en andere weer met 5 keuzetitels en de 2 extra worden geleverd. Zo worden kopers richting de nieuwere modellen gestuurd waardoor ze met de oude blijven zitten?? Niet bepaald logisch lijkt mij....

  14. #39

    Standaard

    Het verschil zal waarschijnlijk zijn dat de oude modellen goedkoper worden
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  15. #40

    Standaard

    Uit die lijst is er geen enkele die me interesseert. Erg jammer anders ging ik zo vlug mogelijk om en HD-DVD toestel. Ik wacht nog af tot ze er deftige bij gooien. Bourne Supremacy en dergelijke zou al een goeie zet geweest zijn voor mij.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Hier! (incl. 7 HD topfilms, waaronder Bourn Supremecy, 300 & 5 films naar keuze! leverbaar eind oktober)
    Jammer maar helaas !.
    Is inmiddels veranderd in "incl. 5 HD topfilms, waaronder The Hulk en Poseidon!"

  17. #42

    Standaard

    Heb de HD-E1 vandaag besteld!

  18. #43

    Standaard

    Der HD-EP30 verfügt über einen Zweikanal-Stereo-Ausgang, im HD-EP35 ist auch noch ein Mehrkanal-Decoder mit Analog-Ausgang vorhanden.
    De HD-EP35 is iets duurder, maar heeft in elk geval decoder van nieuwe geluidsformaten voor analoge audio uit!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #44

    Standaard

    Terug verandert en bevestigd: er zitten 2 films in de doos en een bon voor nog eens 5...

  20. #45

    Standaard

    Krijg binnenkort mijn nieuwe tv en ben aan het twijfelen over de aankoop van een HD DVD speler. Ik wilde eerst een goeie dvd upscale speler maar de Toshiba HD-E 1 kost nu (goedkoopst) 290,-? Dus dan kan ik net zo goed een speler halen die zowel kan upscalen als HD DVD kan afspelen? Maar misschien kan ik dan ook voor de nieuwe EP30/35 gaan. Kost me alleen weer iets meer dan 100,- meer. En dan zit ik nog met de bluray waarvan ik denk dat ie het wel eens kan gaan winnen. En niet alle films komen uit op HD DVD.

    Ik krijg een 720p tv dus hoef niet 1080p ondersteuning. Tegen de tijd dat het zover is koop ik een nieuwe tv (en dan ook een 1080p speler). Je krijgt dus 5 (of 7) films bij de HD-E 1 of juist bij de nieuwe modellen?
    Laatst aangepast door bsmpower : 05-10-2007 om 22:46

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bsmpower Bekijk bericht
    Krijg binnenkort mijn nieuwe tv en ben aan het twijfelen over de aankoop van een HD DVD speler. Ik wilde eerst een goeie dvd upscale speler maar de Toshiba HD-E 1 kost nu (goedkoopst) 290,-? Dus dan kan ik net zo goed een speler halen die zowel kan upscalen als HD DVD kan afspelen? Maar misschien kan ik dan ook voor de nieuwe EP30/35 gaan. Kost me alleen weer iets meer dan 100,- meer. En dan zit ik nog met de bluray waarvan ik denk dat ie het wel eens kan gaan winnen. En niet alle films komen uit op HD DVD.

    Ik krijg een 720p tv dus hoef niet 1080p ondersteuning. Tegen de tijd dat het zover is koop ik een nieuwe tv (en dan ook een 1080p speler). Je krijgt dus 5 (of 7) films bij de HD-E 1 of juist bij de nieuwe modellen?
    Bij de HD E1 zitten 5 films in de doos, dus geen keuze, maar het is een mooi pakketje! Bij de HD EP 30/ 35 zitten 2 films in de doos, en een bon waarmee je nog eens 5 films kan bestellen. Dit was eerst een probleem, maar het is me bevestigd door directsale.nl. Ik ga voor de EP 30, kost iets meer, maar het is nieuw, hij heeft al 1080p, en er zit CEC op de hdmi. Dit heeft mijn Samsung ook, en het maakt het bedienen een stukje leuker!
    Laatst aangepast door STaf : 06-10-2007 om 09:23 Reden: schrijffoutje!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    Bij de HD E1 zitten 5 films in de doos, dus geen keuze, maar het is een mooi pakketje! Bij de HD EP 30/ 35 zitten 2 films in de doos, en een bon waarmee je nog eens 5 films kan bestellen. Dit was eerst een probleem, maar het is me bevestigd door directsale.nl. Ik ga voor de EP 30, kost iets meer, maar het is nieuw, hij heeft al 1080p, en er zit CEC op de hdmi. Dit heeft mijn Samsung ook, en het maakt het bedienen een stukje leuker!
    Ik ga met je mee, en ik ga ook voor de EP-30!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ik ga met je mee, en ik ga ook voor de EP-30!
    Allright!!!! Let's all buy an HD DVD player!!!!!

  24. #49

    Standaard

    Ik doe ook mee heb de EP-35 besteld

    Waarom deze omdat ik de nieuwe geluidsformaten wil testen op de Onkyo TX-NR905

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RvD Bekijk bericht
    Ik doe ook mee heb de EP-35 besteld

    Waarom deze omdat ik de nieuwe geluidsformaten wil testen op de Onkyo TX-NR905
    Dit gaat de goeie kant op jongens!!!

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •