Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 111 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Dat was de grap....
    Tjonge Rene............jij hebt wel humor zeg........waar haal je zulke grappen vandaan

  2. #77

    Standaard

    Die schud ik moeiteloos uit m'n mouw.

    Ja, ik ben er eentje.

    Maar serieus. Dat hele project komt bijzonder rommelig op me over, Daarnaast vind ik de superhelden zo raar. Ik ben meer een Marvel-fan geloof ik. Zo'n Superman is eigenlijk beter dan alle andere superhelden bij elkaar, waardoor er helemaal geen evenwicht in de groep zit. Dit in tegenstelling tot The Avengers die allen hun eigen kracht en zwaktes hadden.

    Dit plaatje van de vorige pagina ook

    Ik kan me alleen maar verbeelden dat direct na dit plaatje batman heel hard naar beneden valt terwijl superman stoer blijft vliegen.

  3. #78

    Standaard

    Voor JL komt er eerst nog een tweede Superman film, nl. Batman vs Superman. Nu met een officiële titel: Batman v Superman: Dawn of Justice

    http://www.hollywoodreporter.com/hea...tle-new-706231

  4. #79
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En tevens een nieuw logo!

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #80

    Standaard

    Nu een apart topic? Deze film komt voor JL...

  6. #81

    Standaard

    Er is een trailer voor Justice League verschenen op Comic-Con:


  7. #82

    Standaard

    Je merkt dat ze de kritiek omtrent 'humor' ter harte hebben genomen. In deze teaser zit al meer humor dan in de hele BvS.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Je merkt dat ze de kritiek omtrent 'humor' ter harte hebben genomen. In deze teaser zit al meer humor dan in de hele BvS.
    Vind het alleen veel te gemaakt en juist de toon van BvS onderscheid zich van het hele marvel universe. Waarom het zelfde nadoen als dit niet nodig is.. Kijk er naar uit maar vind de trailer matig.

  9. #84

    Standaard

    J. K. Simmons als James Gordon.

  10. #85

    Standaard

    https://www.youtube.com/watch?v=YoEMOhHvivc

    Ben benieuwd op 25 maart.



    Kan het jaartal in de titel op 2017 gezet worden ???
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-03-2017 om 20:45

  11. #86
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Yep!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Yep!
    Top

  13. #88

    Standaard

    Teaser update:https://www.filmtotaal.nl/nieuws/54379

    Personages zien er goed uit.Flash is voor nu even mijn favo.

  14. #89

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #90

    Standaard

    Ziet er wel geinig uit! Maar wat anderen ook opvielen: waar is Superman? Nergens in de recente teasers en posters wordt hij getoond. Zogenaamd de grote verrassing in de film?

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ziet er wel geinig uit! Maar wat anderen ook opvielen: waar is Superman? Nergens in de recente teasers en posters wordt hij getoond. Zogenaamd de grote verrassing in de film?
    Wil nou niet meteen te veel Rogier

    Geweldige trailer !
    Ik vond de vorige twee films van Snyder vet dus ik maak me weinig zorgen.

    Man of Steel zien we denk wel in trailer 2

  17. #92

    Standaard

    Ik vind CGI er niet geweldig uitzien, erg donker allemaal.

  18. #93

    Standaard

    Ik lees dat best veel lui de CGI niet zo best vinden.Dat het zo donker is maakt het voor mij echt een DC film.

    Net als altijd krijgt elke film/trailer van Snyder een hoop stront over zich heen.Bedoel dan voornamelijk mensen die de film nu al afschrijven.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik lees dat best veel lui de CGI niet zo best vinden.Dat het zo donker is maakt het voor mij echt een DC film.

    Net als altijd krijgt elke film/trailer van Snyder een hoop stront over zich heen.Bedoel dan voornamelijk mensen die de film nu al afschrijven.
    Dit is echt de film waar ik naar uitkijk dit jaar. Kan niet wachten, alleen het duurt nog een tijdje voordat ie in Imax bekeken kan worden.

    Dat laatste wat je zegt zie ik steeds vaker. Dat is wel jammer, ben van het motto eerst de film kijken en dan een mening vormen (maar wel eentje zonder schaapvorm/napraten).
    Vind zelf dat Snyder puike films maakt... hoewel ik me door Watchmen heen moest slepen

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Bolwerk Bekijk bericht
    Dit is echt de film waar ik naar uitkijk dit jaar. Kan niet wachten, alleen het duurt nog een tijdje voordat ie in Imax bekeken kan worden.

    Dat laatste wat je zegt zie ik steeds vaker. Dat is wel jammer, ben van het motto eerst de film kijken en dan een mening vormen (maar wel eentje zonder schaapvorm/napraten).
    Vind zelf dat Snyder puike films maakt... hoewel ik me door Watchmen heen moest slepen
    We zitten nog maar aan het begin van het traject en dan al zoveel negativiteit.

    Ik vond Watchmen wel goed maar dat koste wel een paar kijkbeurten.

  21. #96

    Standaard

    Zack Snyder is stepping away from Justice League movie

    In the wake of his daughter's death, Snyder has enlisted Joss Whedon to finish the big-budget superhero movie

    https://consequenceofsound.net/2017/...-league-movie/

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Zack Snyder is stepping away from Justice League movie

    In the wake of his daughter's death, Snyder has enlisted Joss Whedon to finish the big-budget superhero movie

    https://consequenceofsound.net/2017/...-league-movie/
    Tragisch nieuws voor Snyder. Als groot Whedon fan denk ik dat ze geen betere vervanger hadden kunnen aanstellen.

  23. #98

    Standaard

    Maar daar zul je (helaas) weinig van merken. Whedon hoef enkel nog wat montage te doen, meer niet. Dan had ik Ben Affleck de film laten afmaken, die is er meer en beter bij betrokken.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Maar daar zul je (helaas) weinig van merken. Whedon hoef enkel nog wat montage te doen, meer niet. Dan had ik Ben Affleck de film laten afmaken, die is er meer en beter bij betrokken.
    Die montage is anders een belangrijk proces hoor.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Tragisch nieuws voor Snyder. Als groot Whedon fan denk ik dat ze geen betere vervanger hadden kunnen aanstellen.
    Is Whedon overgestapt van Marvel naar DC?
    "A man's got to know his limitations", ...

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •