Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 158 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xin
    Helaas zit het stukje met de Twin Towers niet in de film, maar dat is wel te begrijpen.
    Dat stukje was reclamemateriaal en zou nooit in de film terecht zijn gekomen, ook al was die ramp niet gebeurd.

  2. #52
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Draait hij al ?

    Maar goed, als dat niet het geval is en aankomende week
    niet aan kaartjes kan komen ga ik 14 juli op zondagmiddag
    naar de arena.7 juli die verdomde koopzondagen en nog
    uitverkoop ook !

  3. #53

    Standaard

    is het echt een leuke film?
    ik heb zo'n idee dat het een typische boys-wannabe-big-film is, of niet? zit er een beetje een verhaal in of is het alleen maar van: kijk mij is op een gebouw springen???

    groetjesss
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  4. #54

    Standaard

    Tja...je hebt toch vast wel eens van Spiderman gehoord ? Het verhaal is dus niet verrassend, maar een verfilming van de meest bekende comic-superheld ooit.
    In Amerika zijn comics en superheroes nog steeds mateloos populair, waardoor de verfilming van Spider-man ook zo'n enorm kas-succes is geworden; in Nederland zal dit waarschijnlijk wel een stuk minder zijn.....maar voor iedere comic en spidey-fan is deze film een must-see natuurlijk !!

    Ikzelf ga de film waarschijnlijk op 10 juli zien, waar weet ik nog niet...iig in Amsterdam.
    "Time for power draw near."

  5. #55
    Dane
    Guest

    Standaard Re: spider-man

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    afgelopen zaterdag (gisteren dus ) in de bios gezien
    He?? hier in nederland?? hij draait hier toch nog niet?

    Ik ga woensdag naar de voorpremiere bij een bioscoop hier in de buurt, om 23.15, en ik kan echt niet wachten, die voorpremieres zijn echt lachen, je komt dan meestal de echte die-hard fans tegen, had ik ook bij star wars: ep 2, al die lui schreeuwen en klappen toen het lucasfilm logo in beeld kwam, en je moest eens uit hun dak zien gaan bij de battle van yoda en count dooku

    Elwood.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Dat stukje was reclamemateriaal en zou nooit in de film terecht zijn gekomen, ook al was die ramp niet gebeurd.
    Een nogal duur stukje reclame dan. Na 9/11 is de trailer meteen van het net gehaald. Kan me niet voorstellen dat ze het niet van plan waren te gebruiken. Ik heb de trailer nog wel. Neem aan dat het stukje wel als extra op de DVD staat, het is namelijk wel grappig.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xin
    Neem aan dat het stukje wel als extra op de DVD staat, het is namelijk wel grappig.
    Ik denk dat deze trailer niet op de DVD komt. Dat zou niet slim zijn denk ik van Columbia. Het ligt gewoon té gevoelig nog in Amerika om deze trailer op de DVD te kwakken.
    Dit, én de belofte van Hollywood om rekening te houden met 9/11 doet mij sterk vermoeden dat je deze trailer niet op de DVD zult vinden.

  8. #58

    Standaard Re: Re: spider-man

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    He?? hier in nederland?? hij draait hier toch nog niet?
    Sneak Preview

  9. #59

    Standaard

    geen sneak preview. gewoon ff de grens passeren en naar de megabioscoop in antwerpen gaan

  10. #60

    Standaard Re: Re: Re: spider-man

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Euphoria

    Sneak Preview
    Jammer, als ik dat geweten had had ik afgelopenweek nog met de AH bonnen kunnen gaan.
    Maar ja ik ga nu over 4 weken op m'n verjaardag.

    Weet iemand waar ik trouwens kan kijken wat de sneakpreviews zijn.

  11. #61

    Standaard

    meestal kan je niet zien wat de sneakpreviews zijn. tenminste alleen op de avond zelf d8 ik.

  12. #62

    Standaard

    Als je het zou weten is het ook geen Sneak Peek meer.
    Robert.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriël de Rop
    Tja...je hebt toch vast wel eens van Spiderman gehoord ? Het verhaal is dus niet verrassend, maar een verfilming van de meest bekende comic-superheld ooit.
    In Amerika zijn comics en superheroes nog steeds mateloos populair, waardoor de verfilming van Spider-man ook zo'n enorm kas-succes is geworden; in Nederland zal dit waarschijnlijk wel een stuk minder zijn.....maar voor iedere comic en spidey-fan is deze film een must-see natuurlijk !!

    Ikzelf ga de film waarschijnlijk op 10 juli zien, waar weet ik nog niet...iig in Amsterdam.
    Aan de berichten hier en overal te horen zal jij wel moeten reserveren aangezien het een populaire film zal worden!
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  14. #64

    Standaard

    Ik heb gisteren kaartjes gereserveerd voor de voorpremiere van vanavond! Hij lijkt me echt gaaf, kan niet wachten tot vanavond!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  15. #65

    Standaard

    Spiderman afgelopen zaterdag in London gezien. Echt een hele coole film. Ik vraag mij alleen af: De scenes met de twin towers (die zouden zijn verwijderd na aanleiding van 11 september) waren dit nou echte scenes uit de film zelf, of wordt hiermee alleen die wereldberoemde trailer mee bedoeld? (nog steeds te bekijken via kazaa overigens)

    Iemand?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Spiderman afgelopen zaterdag in London gezien. Echt een hele coole film. Ik vraag mij alleen af: De scenes met de twin towers (die zouden zijn verwijderd na aanleiding van 11 september) waren dit nou echte scenes uit de film zelf, of wordt hiermee alleen die wereldberoemde trailer mee bedoeld? (nog steeds te bekijken via kazaa overigens)

    Iemand?
    Wat Luther al zei, dat was reclamemateriaal en niet bedoeld om in de film te gebruiken
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  17. #67

    Standaard

    Ok ik heb em dus gisteravond in Groningen in de premiere gezien en ik vond em te cool!
    Ik vind termen als 'popcornfilm' niet een goede beschrijving van deze film. Daarbij denk ik meer aan een slechte film die wel vermakelijk is wegens actie of humor oid. (Blade 2 ofzo? Ik heb dat zelf nooit zo dat ik een slechte film TOCH leuk vind...)

    Anyway... Ik vond em dus geweldig en ik kan me geen betere verfilming voorstellen...

    Oja en ik heb ook gezien hoe die illegale versie eruit ziet... en ook al ziet die er voor een telesync nog best goed uit, het ziet er in de bioscoop nog miljoen biljoen keer beter uit!
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  18. #68
    Dane
    Guest

    Standaard

    Gisteren dus ook geweest, ik vond de film echt mooi, de film ademt echt wel de sfeer van de strips en de cartoons uit vind ik, en de verwijzingen naar de oude tekenfilms enzo waren ook erg grappig, maar toen ik na de film de bioscoop verliet had ik toch het gevoel dat ik de film niet zo leuk vond als dat ik had gedacht, echt een leuke film, goede verfilming ook, maar ik had gedacht dat ik wat meer onder de indruk zou zijn.

    Elwood.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    maar toen ik na de film de bioscoop verliet had ik toch het gevoel dat ik de film niet zo leuk vond als dat ik had gedacht, echt een leuke film, goede verfilming ook, maar ik had gedacht dat ik wat meer onder de indruk zou zijn.

    Elwood.
    dat had ik ook wel een beetje. misschien komt dat omdat deze film ook zo enorm gehypt is. er wordt gezegd best opening in 1 weekend enzo....

  20. #70
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam


    dat had ik ook wel een beetje. misschien komt dat omdat deze film ook zo enorm gehypt is. er wordt gezegd best opening in 1 weekend enzo....
    Ik vind de film ook echt verre van perfect, Kirsten Dunst is zeker een visuele aanwinst in de film, maar veel van de scenes tussen haar en peter parker vond ik niet veel aan, en de dood van Ben Parker had beter kunnen zijn vind ik, en die tobey maguire heeft dus echt acteerlessen nodig als het op huilen op aan komt, dat zag er echt lachwekkend uit, Willen Dafoe was voor mij echt de enige die zijn rol perfect speelt.

    Elwood.

  21. #71

    Standaard

    ik vond het een domper dat de dood van ben parker niet net zoals in de strips werd getoond.

  22. #72

    Standaard

    Kreeg bij aanschaf van Men in Black The Making of Spiderman cadeau. Zag er gelikt uit allemaal. Ben wel nieusgierig geworden. Zag heel unieke technische hoogstandjes. Kwam allemaal erg dicht bij het originele stripverhaal, erg kanp.

  23. #73
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Kreeg bij aanschaf van Men in Black The Making of Spiderman cadeau. Zag er gelikt uit allemaal. Ben wel nieusgierig geworden. Zag heel unieke technische hoogstandjes. Kwam allemaal erg dicht bij het originele stripverhaal, erg kanp.
    Welke versie is dat nu dan van M.I.B. is het de 1-disc versie?

    Elwood.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues


    Welke versie is dat nu dan van M.I.B. is het de 1-disc versie?
    Elwood.
    Yep, en erg "kaal".
    't Ging mij er ook maar om de film. Had 'm domweg in al die jaren nog nooit gezien en aangezien deel II op stapel stond......

  25. #75
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Yep, en erg "kaal".
    't Ging mij er ook maar om de film. Had 'm domweg in al die jaren nog nooit gezien en aangezien deel II op stapel stond......
    Ik snap het ook niet meer, hoeveel versie van M.I.B. zijn er zo langzamerhand al op de markt?? tenminste 4.

    maar on topic: Spiderman had wel zn goede momenten, en de SFX waren prachtig, de mooiste scene die me is bij gebleven is dat Spidey na een luchtgevecht met goblin bij de brug in zo'n stenen gebouwtje valt en dat goblin zo'n bom naar binnen gooit en dat je dan in super slo-mo ziet dat de bom ontploft en dat het masker van spidey aan een kant verschroeit en dat ie dan door de muur achter heen wordt geblazen, dat zag er wel super uit. J Jonah Jameson vond ik ook goed, precies als in de cartoons.

    Ik zat wel met een ding: Hoe komt Peter Parker in vredes naam aan zn spider-man pak???

    Elwood.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •