De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Standaard Betrouwbare site ivm Pioneer/Panasonic?

Ben na wat zoeken voor Pioneer/Panasonic terechtgekomen op volgende site: http://www.2dehands.nl/listuser/1417325/?start=15
    Met allemaal Pannys en Pioneers tegen "spot"prijzen.
    Heeft iemand al ervaring met die persoon/winkel en is dit betrouwbaar?

Standaard

Lijkt me ZEER fishy, als je 't mij vraagt.
    De persoon in kwestie is nog maar pas aangemeld, en heeft dus nog geen enkele waardering. De prijzen lijken me te mooi om waar te zijn. En dan is het meestal ook te mooi om waar te zijn... Zeer goed oppassen, lijkt me.

Standaard

Lijkt me een typisch geval van òf jatten op bestelling oid...kan gewoon niet.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Standaard

Heb gevraagd hoe het werkte, en dit is zijn antwoord, het zou wel heeeel mooi zijn natuurlijk, voor ons alllemaal
    Hello ,

i am located in London .
    The shipping/payment will be made using www.rzv-trans.com. Please carefully read all the steps below .If you agree our terms send us your full name and address + final order so we can start the shipping .
    It's 100% safe for me and you .
    Read all the informations here : www.rzv-trans.com/safe-exchange.php
    ----------------------
    Here is how we are going to do :
    1. I will ship the Pioneer PDP-5010fd with :www.rzv-trans.com.
    2. They will contact you and let you know that I sent you the Pioneer PDP-5010fd and the status of the Pioneer PDP-5010fd .
    3.You will transfer the money to www.rzv-trans.com.
    4.You will receive the Pioneer PDP-5010fd and check them , test them etc.
    5. You have 5 days to inspect the goods. You must confirm to www.rzv-trans.com that the Pioneer PDP-5010fd are as you expected to be so I can receive my money from them .
    If you are not satisfied of the Pioneer PDP-5010fd , they will come , pick up the Pioneer PDP-5010fd and give all your money back. I will have to pay again the shipping taxes to receive the Pioneer PDP-5010fd back .
    You can contact www.rzv-trans.com. and ask about us : contact@rzv-trans.com . If you agree our terms please give us the shipping address where we must ship the product.

Standaard

Dit ziet er betrouwbaar uit zeg, ik zou er gelijk 1 bestellen..........

Je mag eerst betalen, pas dan sturen ze de spullen naar je op en dan mag je het als het je niet bevalt weer terugsturen op kosten van de verkoper. Jammer alleen dat wanneer jij je geld opstuurt er helemaal niets wordt opgestuurt!

Lijkt me typisch gevalletje van Nigeriaanse oplichting!!!! Blijf hier ver vandaan !!!!!!
    Laatst aangepast door 8t88 : 15-08-2007 om 17:04

Standaard

Idd was too good to be true.
    Zag thans de Pio 5010 hier al staan
    Zal dan toch maar de Panny PZ700 uit Belgie/Nederland worden.

Standaard

Die RZV Trans website ziet er inderdaad ook heel verdacht uit... Kan dit niet ergens aangegeven worden om andere goedgelovige zieltjes te behoeden voor misstappen ? Om te beginnen bvb bij 2dehands.nl zelf ?

Standaard

Als je lage prijzen wil maar toch service en garantiemogelijkheden dan moet je informeren bij Smits in Arnhem.

Niet de allergoedkoopste maar wel een topservice bij die scherpe prijs.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

DVD.NLLER januari 2007

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door biggdiesel Bekijk bericht
    Heb gevraagd hoe het werkte, en dit is zijn antwoord, het zou wel heeeel mooi zijn natuurlijk, voor ons alllemaal
    Hello ,

i am located in London .
    The shipping/payment will be made using www.rzv-trans.com. Please carefully read all the steps below .If you agree our terms send us your full name and address + final order so we can start the shipping .
    It's 100% safe for me and you .
    Read all the informations here : www.rzv-trans.com/safe-exchange.php
    ----------------------
    Here is how we are going to do :
    1. I will ship the Pioneer PDP-5010fd with :www.rzv-trans.com.
    2. They will contact you and let you know that I sent you the Pioneer PDP-5010fd and the status of the Pioneer PDP-5010fd .
    3.You will transfer the money to www.rzv-trans.com.
    4.You will receive the Pioneer PDP-5010fd and check them , test them etc.
    5. You have 5 days to inspect the goods. You must confirm to www.rzv-trans.com that the Pioneer PDP-5010fd are as you expected to be so I can receive my money from them .
    If you are not satisfied of the Pioneer PDP-5010fd , they will come , pick up the Pioneer PDP-5010fd and give all your money back. I will have to pay again the shipping taxes to receive the Pioneer PDP-5010fd back .
    You can contact www.rzv-trans.com. and ask about us : contact@rzv-trans.com . If you agree our terms please give us the shipping address where we must ship the product.
    Hij noemt om te beginnen al een ander email adres dan wat op de site van rzv staat. Daarnaast moet je je geld overmaken via Western Union....een bank die vooral heel veel in Afrika gebruikt wordt...lijkt me allemaal wat TE vaag...bovendien ziet de website van de "koeriersdienst" er iets te hip uit...is ook veel te simpel bedacht allemaal. Lijkt me echt geen goede partner om zaken mee te doen...

Greetz
    Because i'm bad, i'm bad, you know it.....who's bad!

Standaard

Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, dan zit je al snel op de blaren met je verbrande billen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Standaard

Ook al zou www.rzv-trans.com legitiem zijn (ziet er te profi uit om afrikaans fake te zijn ;P, tenzij ze inmiddels een evolutie ronde achter de rug hebben), dan is het mailje van stap 2 echt niet van rzv afkomstig. Deze zal er vast "vertrouwd fake" uitzien. Speel het spelletje mee tot aan de betaling zou ik zo zeggen...

En wat al eerder gezegd is... Western Union moet je gewoon vermijden. Een papierversnipperaar is net zo effectief...
    | owned & wishlist | evil dead collection | StarTrader / SafeTrader
    Groovy... - Bruce Campbell

Instellingen bij het plaatsen van berichten