De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard World of Warcraft - Live Action Movie (2009)

    Van Coming Soon.net:

    ]Kotaku attended BlizzCon, Blizzard Entertainment's annual Anaheim, CA event, and learned new details about Warner Bros. and Legendary Pictures' big screen adaptation of popular fantasy video game franchise Warcraft.

    The site says that representatives from Blizzard and Legendary hosted a panel on the film which included Blizzard's Paul Sams and Chris Metzen and Legendary Pictures CEO Thomas Tull and Chief Creative Officer Jon Jashni. They confirmed that the Warcraft movie will be live-action with a yet to be determined level of CG environments and effects. They are still planning for a 2009 release.

    Sams, Metzen and Jashni said they did not want to "create another video game movie" but to "create an epic." The script is still in the works and there is no director yet, but they did confirm the story would take place about a year before the events in "World of Warcraft" take place. The film will be told from the Alliance perspective.

    Ik kijk hier in ieder geval wel naar uit. Het WoW-universum leent zich erg goed voor een epische fantasy film. Ben benieuwd naar Cast & Crew!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #2

    Standaard

    O god! Hier gaat m'n vriendin over freaken...

  3. #3

    Standaard

    Doe mij toch maar die South Park aflevering over Warcraft

    Leuk voor de fans vanzelfsprekend en hopelijk maken ze er iets moois van, maar aan mij is het alvast niet besteed (zoals de meeste fantasy).

  4. #4

    Standaard

    Hier nog een stuk over de film, met een eerste stuk concept art...

    http://www.aintitcool.com/node/33600

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard_oud Bekijk bericht
    Hier nog een stuk over de film, met een eerste stuk concept art...

    http://www.aintitcool.com/node/33600
    Interesting, art ziet er niet verkeerd uit:




    $100m budget
    2009 release
    Set 1 year prior to WoW
    PG-13 content
    from an Alliance Perspective
    First Concept Art image

    $ 100 miljoen of meer, daar is wel wat leuke SFX mee te maken. PG-13 is dan wel weer jammer, maar daarbinnen is gelukkig nog wel veel mogelijk.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #6

    Standaard

    Achja, de spellen zijn ook 12+ dus kan er mee leven. Heb er erg veel zin in, groot Warcraft liefhebber.

  7. #7

    Standaard

    Geweldig.... ik heb er nu al zin in, het universum leent zich voor zoveel verhalen..... van mijn part verfilmen ze de verhaallijn van Warcraft 3 ofsow.

    Was hier trouwens niet al eerder een topic over??
    Turn around and feel the vibe.....

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Doe mij toch maar die South Park aflevering over Warcraft
    Die was erg cool
    Ben niet bekend met het spel, ben benieuwd of ze er wat van weten te maken...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #9

    Standaard

    Na alle game-verfilmingen en fantasy-films (na The Lord of the Rings) verrast het me eigenlijk dat men nog niet op het idee gekomen was om Warcraft (of WoW) te verfilmen, het leent zicht inderdaad uitermate goed om een fantasy-epos over te maken...mijn aandacht hebben ze!

  10. #10

    Standaard

    Zullen die WOW nerds voor het eerst achter hun computer vandaan komen om naar de bios te gaan, of ze downloaden de film..
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilll_nelus Bekijk bericht
    Zullen die WOW nerds voor het eerst achter hun computer vandaan komen om naar de bios te gaan, of ze downloaden de film..
    Hoezo generaliserend?

    Hoe denk je dat WoW zo populair is geworden? Precies, ja, omdat het niet alleen door een kleine groep gamers wordt gespeeld, maar omdat vrijwel alle bevolkingsgroepen en landen zijn vertegenwoordigd.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #12

    Standaard

    Voor de merchandise fans op dit forum. Sideshow Collectibles heeft afgelopen comic-con de eerste World of Warcraft diorama onthult.



    https://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/...cgi?item=28041
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  13. #13

    Standaard

    Volgens Variety is Sam Raimi vastgelegd als regisseur voor het project. Het bericht meldt dat Raimi de film na Spiderman 4 gaat schieten. Daarvoor stuurt hij de pre-production aan.
    Verder is Charles Roven als producent verbonden aan het project. En aangezien die naast een aantal films van Terry Gilliam ook Batman Begins en The Dark Knight (mede) heeft geproduceerd, is dat wel het vermelden waard.
    Jammer genoeg houdt Raimi het dus na Spiderman 4 op een blockbuster als volgende project. Van de andere kant, lijkt het me voor de verfilming van World of Warcraft een goede zaak. Zeker als je bedenkt dat ons aller Uwe Boll ooit Blizzard heeft benaderd om de rechten voor een filmversie van World of Warcraft te bemachtigen (waarop Blizzard hem nog net niet in z'n gezicht heeft uitgelachen).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #14

    Standaard

    Haha ja de reactie van Blizzard was iets in de richting van: We'll NEVER let you ***** our game.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #15

    Standaard

    Nou van Raimi word ik ook niet warm! Zijn low-budget producties zijn wel ok, maar Spider-man (en dan vooral 3) vind ik qua films echt niets.


  16. #16

    Standaard

    Maar de beste man heeft zeker oog voor fantasie en dat heb je wel nodig wil je een verhaal uit WOW willen verfilmen.

    Ik ben in ieder geval, als WOW fan en als Raimi fan, een blij man met dit nieuws.
    -are you not entertained- Maximus

  17. #17

    Standaard

    Als we Spiderman 3 even vergeten, heeft de man zeker een uistekend c.v.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  18. #18

    Standaard

    Raimi heeft zelf ook toegegeven dat hij onder druk van de studio diverse dingen aan Spider-man 3 heeft veranderd en daar zelf ook niet tevreden over was.
    Als het in samenwerking gaat met Blizzard zelf kan er niet veel misgaan afgaande op hun eigen tussenfilmpjes bij de games.
    -are you not entertained- Maximus

  19. #19

    Standaard

    Toch denk ik dat het bij Spidey 3 om wat meer ging dan een paar dingen, die hele film was gewoon erg matig.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #20

    Standaard

    Ik kan mij zo voorstellen dat de film zo begint:
    - eerst 10 minuten een zwart scherm
    - dan een melding "Extended maintenance"
    - en dan na 20 minuten begint de film waarbij sommige gedeeltes in een enorm slow motion tempo komen en dan opeens heel snel en dan na 5 minuten is het opeens een beetje normaal.

    Maar goed, ik heb mij nooit zo geinteresseerd in de lore van WoW, alleen in WotlK heb ik er op gelet en was het ook goed gedaan (met een aantal hele vette knipogen naar LotR scenes).

    Wacht het allemaal wel af.

  21. #21

    Standaard

    Ik moest lachen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Als we Spiderman 3 even vergeten, heeft de man zeker een uistekend c.v.
    ...en Darkman

  23. #23

    Standaard

    Today everyone's running around like headless chickens, trying to make sense of Sony’s carpet bombing of SPIDER-MAN 4, but no one’s really wondering what this means for the old crew, instead focusing on just what the hell the new movie will be. As it turns out, the death of 4 is probably going to be a pretty good thing, at least for a few million video game fans.
    This isn’t by any means a scoop or surprise, but the folks over at AICN have been talking to insiders, and are confident that now that the Spidey franchise has gone belly up, Sam Raimi will be fully focusing on his next project,WORLD OF WARCRAFT, which SAVING PRIVATE RYAN scribe, Robert Rodat, is currently writing.
    It’s hard to imagine just what to expect from a WOW movie, as the series is packing full of so much mythology it would make STAR WARS blush, and when thinking of a film adaptation, it’s hard to imagine anything else but LORD OF THE RINGS pumped full of adrenaline where battles like Gandalf vs. the Balrog happen every ten minutes. And with a good enough team behind it (Raimi and Rodat are a great start) this just might be the franchise to watch in the coming years. Your thoughts?
    Nice voor de fans

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #24

    Standaard

    Of een queue tellertje met een duizendje of wat erop als het doek open gaat en elk frame 10 keer laten zien vanwege de lag op de server . Nee hoor, ik heb het spel jaren met plezier gespeeld, ben heel benieuwd naar deze film

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rood Bekijk bericht
    Ik kan mij zo voorstellen dat de film zo begint:
    - eerst 10 minuten een zwart scherm
    - dan een melding "Extended maintenance"
    - en dan na 20 minuten begint de film waarbij sommige gedeeltes in een enorm slow motion tempo komen en dan opeens heel snel en dan na 5 minuten is het opeens een beetje normaal.

    Maar goed, ik heb mij nooit zo geinteresseerd in de lore van WoW, alleen in WotlK heb ik er op gelet en was het ook goed gedaan (met een aantal hele vette knipogen naar LotR scenes).

    Wacht het allemaal wel af.
    Who buys DVD's anyway? :)

  25. #25

    Standaard

    Ik vind persoonlijk dat er heel veel potentieel in WoW zit, qua film. Je hebt een imense fantasie wereld die je met behulp van goed materiaal en een goede crew perfect tot zijn recht kan maken!


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •