De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Exclamation ondertiteling opslaan

    ik heb sinds kort een nieuw brandprogramma gekocht : Magix film op cd & dvd.

    als ik de film heb gedownload en hij staat in een map kan ik er ondertiteling bijzetten en speelt hij het ook af maar als ik de film naar dat programma van Magix importeert, krijg je geen ondertiteling. Zou iemand mij kunnen helpen ! ...

  2. #2

    Standaard

    Wrong question!

    Dit is een forum waar illegale praktijken met harde hand worden geweerd!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    ik heb ook allerlei gedownloade versies staan van alles en daar krijg ik het ook niet voor elkaar want ik had er een gekocht en daar kwam ik dus niet uit. maar heb je daar een programma voor nodig om het op te slaan of niet.

  4. #4

    Standaard

    Martello bedoelt waarschijnlijk dat er allicht een slotje op dit topic gaat staan vooraleer je nog maar een hint van een antwoord gaat krijgen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Martello bedoelt waarschijnlijk dat er allicht een slotje op dit topic gaat staan vooraleer je nog maar een hint van een antwoord gaat krijgen.

    Ach laat iedereen gewoon lekker doen wat hij zelf wil. Als iemand nou het antwoord weet wat maakt het dan uit. niet iedereen is in staat om al zijn films te kopen. En niet iedereen heeft er zoveel geld voor over. zolang het voor eigen gebruik is vind ik het persoonlijk totaal niet erg
    I always tell the truth. Even when I lie.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Ach laat iedereen gewoon lekker doen wat hij zelf wil. Als iemand nou het antwoord weet wat maakt het dan uit. niet iedereen is in staat om al zijn films te kopen. En niet iedereen heeft er zoveel geld voor over.
    Ik ben ook niet in staat om een Audi A8 te kopen .... toch sta ik niet met een glassnijder bij de dealer 's nachts.

  7. #7

    Standaard

    Het is genoegzaam bekend hoe DVD.nl omgaat met dit soort zaken...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •