Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 127 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Californication" met David Duchovny

    Famed novelist & NYC transplant Hank relocates to LA after his acclaimed book is optioned, but it later becomes a crappy romantic comedy, which sparks a horrible case of writer's block. He's struggling to get his career back on track with the help of his agent/best friend, raise his pre-teen daughter, all while pining for his ex-girlfriend, who is now engaged to another man. It may sound desperate, but he enjoys life and owns all his various vices - drink, drugs and women - with a refreshing sense of honesty and unapologetic candor. He's holding it together while falling apart, and he doesn't mind it one bit.
    http://www.sho.com/site/californication/home.do

    Heeft iemand hier al iets over gehoord of de première gezien...die werd een paar dagen geleden blijkbaar al uitgezonden, alhoewel de echte premiere op het Showtime network maar op 13 augustus is...

    Als X-Files fan ben ik erg benieuwd om David Duchovny weer op het kleine scherm aan het werk te zien...

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles Bekijk bericht
    ...die werd een paar dagen geleden blijkbaar al uitgezonden...
    Niet 'officieel' uitgezonden :wink:

    Pilot een paar dagen geleden gezien, ik kan nu al zeggen dat Showtime weer een klein meesterwerkje naast Dexter en Weeds aan zijn handen heeft als de rest van het seizoen even goed is. Duchovny's Mulder is absoluut nergens te bespeuren in Hank Moody, die hierin een lager-aan-wal-geraakte schrijver speeltdie constant vreemdgaat (waardoor er ook een record verbroken word met meeste-naakte-vrouwen in een pilot).

    Beste van de cast is nog wel Madeline Zima, die in één klap haar hele schattige imago uit The Nanny wegslaat (letterlijk en figuurlijk voor diegenen die de pilot zagen).
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  3. #3

    Standaard

    Net de pilot gekeken en echt: wow..
    Showtime levert hier weer echt een top serie af! De sfeer is echt fantastisch en het sarcasme druipt er echt vanaf! David Duchovny zet echt een heel complex en gevoelig personage neer.
    Deze serie word hier thuis zeker gevolgd!

    Laatst aangepast door Mik. V : 27-07-2007 om 19:09


  4. #4
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Ik was van plan hem een dezer dagen te bekijken, ik ben een groot x-files fan, heb alle seizoenen gezien en heb Duchovny eigenlijk niet meer in iets gezien sinds, dus het zal me benieuwen.

  5. #5

    Standaard

    Net aflevering 2 gekeken, en het is weer super! Lig echt helemaal dubbel.
    Als ze dit niveau vol kunnen houden heeft showtime er naast Dexter weer een pracht pareltje bij!


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens Bekijk bericht
    Net aflevering 2 gekeken, en het is weer super! Lig echt helemaal dubbel.
    Als ze dit niveau vol kunnen houden heeft showtime er naast Dexter weer een pracht pareltje bij!
    Je vergeet Weeds.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kipman Bekijk bericht
    Je vergeet Weeds.

    Ben zelf geen Weeds fan, kan me nog niet echt boeien.Dus daarom heb ik hem er expres niet bijgezet


  8. #8
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Eergisteren 01x02 gezien, ge-wel-dig.
    Die kots scene op het einde vanwege dat ze stoned waren, ik lag compleet dubbel.

  9. #9

    Standaard

    Heb net de eerste aflevering even gekeken, aardig maar ben nog niet heel erg onder de indruk.

  10. #10

    Standaard

    Ik zal het eens proberen ,ik ben benieuwt

  11. #11

    Standaard

    Tweede aflevering was nog weer een stukje beter, blijf het voorlopig toch maar even kijken.

  12. #12

    Standaard

    Ik vind ehm erg leuk ,deze ga ik zekers volgens,ik heb me kapot gelachen met die kotsscene .En David duchovny schud eindelijk dat Mulder personage van ehm af,hij acteert goed 8)

  13. #13

    Standaard

    Erg leuke serie
    Wie weet hoe het nummer heet van aflering 3 tijdens de aftiteling?

  14. #14

    Standaard

    Vind het een geniale serie.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Vind het een geniale serie.

    helemaal mee eens! Dialogen zijn echt hilarisch!
    Vind het ook super dat alle karakters nu worden uitgediept.


  16. #16

    Standaard

    Ik ben redelijk benieuwd naar de serie, en binnenkort wordt deze serie blijkbaar uitgezonden door Comedy Central NL. Maar, het wordt uitgezonden door Comedy Central. Rare en onregelmatige tijden waarschijnlijk, elke dag.. Da's geen manier om een serie te volgen, dus ik mis 't weer waarschijnlijk. Jammer, want ik wil Duchovny best wel zien in een totaal andere rol (dan Mulder).
    N/A

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sméagol Bekijk bericht
    Ik ben redelijk benieuwd naar de serie, en binnenkort wordt deze serie blijkbaar uitgezonden door Comedy Central NL. Maar, het wordt uitgezonden door Comedy Central. Rare en onregelmatige tijden waarschijnlijk, elke dag.. Da's geen manier om een serie te volgen, dus ik mis 't weer waarschijnlijk. Jammer, want ik wil Duchovny best wel zien in een totaal andere rol (dan Mulder).
    De eerste aflevering begint op maandag 12 november om 22.30 uur. De serie wordt elke maandag uitgezonden. Dus met die onregelmatige tijden valt het wel mee.
    Ben trouwens wel erg benieuwd naar de serie.

    Off-topic: Comedy Central gaat ook Frasier en Dog Bites Man uitzenden .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  18. #18

    Standaard

    volgende week seizoensfinale,die gaat leuk worden,als ik de promo mag geloven.

  19. #19

    Standaard

    Van de week nog de 1e aflevering gezien en vond 'm wel leuk.
    Wel meer naakt dan ik op voorhand heb verwacht.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  20. #20

    Standaard

    Is dit elke dag of 1x per week op Comedy Central?

  21. #21

    Standaard

    1 per week, 4 x herhaald

  22. #22

    Standaard

    Toch maar eens kijken dan, hoor er veel goede verhalen over.

  23. #23

    Standaard

    Zondag 23.00 uur wordt afl. 1 voor het laatst herhaald. Ga ik 't ook maar eens een kans geven

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Zondag 23.00 uur wordt afl. 1 voor het laatst herhaald. Ga ik 't ook maar eens een kans geven
    Fijn dat je het even meldt, kan ik die vanavond nog mooi ff meepikken en van de week elijk aflerveing 2 kijken. De eerste aflevering is de pilot?
    Turn around and feel the vibe.....

  25. #25

    Standaard

    Jep, de eerste aflevering. De pilot dus.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •