Pagina 18 van 30 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 735 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Voor Transformers 1 had ik speciaal een HD-DVD add-on speler gekocht, de HDtv stond er toen al vanwege mijn 360.
    Toentertijd was Transformers exclusief op HD-DVD
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    ‘Transformers: Revenge of the Fallen’ grootste film ooit


    ‘Transformers: Revenge of the Fallen’ heeft nu al een record in handen. Het is namelijk de grootste film ooit, en dan hebben we het over computergeheugen. De nieuwe film neemt maarliefst 140 terabytes (+/-30.000 dvd’s!) in beslag. De eerste Transformers film was ‘maar’ 15 terabyte groot. De bestands-grootte van een film hangt vooral af van de hoeveelheid detail in ieder frame, de vloeiende overgangen tussen frames en de kwaliteit van het geluid. Er zitten 60 verschillende robots verwerkt in deze film welke voor miljoenen bewegingen zorgen.


    http://www.filmflash.nl/?p=3002
    Het feit dat er drie scenes in IMAX zijn opgenomen zal ongetwijfeld ook wel meedragen .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #428

    Standaard

    Art van Optimus Prime gecombineerd met Jetfire:


    Klik voor hi-res

  4. #429

    Standaard

    Dat zou wel erg vet zjn als dat gaat gebeuren.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  5. #430

    Standaard

    Is wel een beetje een spoiler denk ik...

  6. #431

    Standaard

    Hopelijk levert Steve Jablonsky opnieuw een heerlijk energieke score af.

  7. #432

    Standaard

    gisteren de nieuwe trailer gezien, ziet er echt goed uit
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #433

    Standaard



    Nou weet ik in ieder geval wat ze met al die onverkochte auto's doen :wink:.

  9. #434
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  10. #435

    Standaard

    De film wordt wat langer in IMAX. Hier een berichtje van Michael Bay:

    Hey everyone,

    In Japan today. After a month and half seven days a week most days going till midnight me and my crew have just about finished Transformers. I have never seen such a level of dedication from every crew member in a movie before.

    Even today after the press in Japan and right before the premiere tonight, I have to sneak out to a digital house to approve the last few effect shots.

    It has been a long hard road, but really fun one to travel. What you will notice that is strikingly different than Transformers 1, is the level of animation detail. The robot characters (42 in all), you really can feel empathy for them. What is also very different is the sheer scale of the movie. We have been very tight holding back much of the best imagery in commercials and trailers.

    The way to see this movie is on IMAX. Never before has there been 4k rendered character animation shot on full IMAX 70 mm film. This is a first and the results are stunning. You will see Optimus Prime in a few shots where he is actually perfectly to scale on the IMAX 50 foot tall screens.

    For IMAX, I created a slightly longer cut with more robot fighting. Four scenes were shot on IMAX cameras so the screen will fill the full IMAX screen for these scenes.

    Haters beware.

    Michael
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #436

    Standaard

    En gelijk heeft ie!
    Deze MOET ik gewoon in IMAX zien
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  12. #437

    Standaard

    Beetje jammer dat die langere cut alleen voor Imax is... Ik ga niet helemaal vanuit het noorden naar Amsterdam om een film te kijken...


  13. #438

    Standaard

    Er is nog niet bekend hoeveel langer hij wordt, en de IMAX in Amsterdam (volgens mij alle IMAX schermen in Nederland) is een veredeld bioscoopscherm dat iets groter is dan een standaard doek, geloof ik. Dus nee, daarvoor hoef je het niet te doen .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Er is nog niet bekend hoeveel langer hij wordt, en de IMAX in Amsterdam (volgens mij alle IMAX schermen in Nederland) is een veredeld bioscoopscherm dat iets groter is dan een standaard doek, geloof ik. Dus nee, daarvoor hoef je het niet te doen .
    TSSK! IMAX betekent niet alleen dat het doek iets groter zou kunnen zijn hoor!! Het betreft ook beter geluid, een stuk scherper beeld en dat allemaal volgens een kwaliteitsoogmerk opgelegd door IMAX. Waarom denk je dat er elke voorstelling iemand even een verhaaltje doet? Verplicht onderdeel volgens het IMAX draaiboek. Achterste drie rijen waar niemand mag zitten... IMAX kwaliteitsgarantie. etc...
    Toegegeven: er zijn in de wereld BETERE locaties waar je IMAX kan beleven maar je weet hiermee in ieder geval dat je aan een bepaalde minimale standaard voldoet.

  15. #440

    Standaard

    Haha, inderdaad.
    Als er een zaal de moeite waard is om voor te "reizen" dan is het de IMAX in Pathe Arena wel.

    Ben daar een aantal weken terug voor het eerst geweest voor Startrek, en heb nog nooit zo'n vette bioscoop avond mee gemaakt
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  16. #441

    Standaard

    Zeker in de IMAX gaan zien!
    Ik kan me nog goed Transformers 1 in de bios herinneren...
    ...die 35mm print was nou niet echt ''je van het'', heeeeeel veeeeel grain, wat Michael Bay niet zo bedoeld heeft.
    Met de projectieapparatuur in die bioscoopzaal was niks mis, ik heb een jaar later daar Narnia Prince Caspian gezien en dat zag er prachtig uit, voor alle duidelijkheid.

  17. #442
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Transfomers 2 is gisteren in Tokyo al in premiere gegaan.

  18. #443

    Standaard

    De film was dus net op tijd af, dus ze zijn nu als een gek bezig met 35mm en IMAX prints maken, toch?
    Plus natuurlijk met het masteren van de D-Cinema releases.

  19. #444
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    TSSK! IMAX betekent niet alleen dat het doek iets groter zou kunnen zijn hoor!! Het betreft ook beter geluid, een stuk scherper beeld en dat allemaal volgens een kwaliteitsoogmerk opgelegd door IMAX. Waarom denk je dat er elke voorstelling iemand even een verhaaltje doet? Verplicht onderdeel volgens het IMAX draaiboek. Achterste drie rijen waar niemand mag zitten... IMAX kwaliteitsgarantie. etc...
    Toegegeven: er zijn in de wereld BETERE locaties waar je IMAX kan beleven maar je weet hiermee in ieder geval dat je aan een bepaalde minimale standaard voldoet.

    Precies.
    Zeker nu we éénmaal HD gewend zijn, vallen de 'gewone' zalen toch tegen qua beeldkwaliteit.
    Het IMAX effect zelf vind ik mindere essentieel.
    De IMAX trailer gebruikt bijvoorbeeld al meer van het scherm dan de film zelf.
    Daar is het effect ook groter, bij de film is het doek wel groter maar wel weer in 1:85 verhouding.
    Maar de toegevoegde waarde is zeker het scherpere beeld, grotere zaal en doek en de sublieme audio.
    Want dat komt toch dichter in de buurt als wat we inmiddels thuis van Blu-ray gewend zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #445

    Standaard

    Acme Trendz Presents: Transformers 2 Premiere Teaser
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  21. #446

    Standaard

    Punt is ook voor mij, dat de Mustsee Euroborg (Groningen) ook films in full HD laat zien. Ik heb Star Trek ook in full HD gezien, en dat was het ook duidelijk. Zo heb ik tot nu toe The Dark Knight, Watchmen, Monsters vs. Aliens en Star Trek in full HD gezien daar. En dat was ook wel duidelijk te zien.

    Is dat dan dezelfde 'band' (ik weet dat het geen band is ) als dat er in een IMAX zaal word vertoond?


  22. #447

    Standaard

    Ik heb kaartjes voor de Euroscope in Tilburg,kan niet wachten!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    TSSK! IMAX betekent niet alleen dat het doek iets groter zou kunnen zijn hoor!! Het betreft ook beter geluid, een stuk scherper beeld en dat allemaal volgens een kwaliteitsoogmerk opgelegd door IMAX. Waarom denk je dat er elke voorstelling iemand even een verhaaltje doet? Verplicht onderdeel volgens het IMAX draaiboek. Achterste drie rijen waar niemand mag zitten... IMAX kwaliteitsgarantie. etc...
    Toegegeven: er zijn in de wereld BETERE locaties waar je IMAX kan beleven maar je weet hiermee in ieder geval dat je aan een bepaalde minimale standaard voldoet.
    Een standaard IMAX scherm is 352 vierkante meter. Die in Nederland zijn slechts 164 vierkante meter. Een standaard scherm is dus veel groter als de schermen die wij hebben. Daar had ik het over.
    Natuurlijk weet ik dat IMAX beter beeld en geluid inhoudt (mits er daadwerkelijk in IMAX is gefilmd, uiteraard).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Zeker in de IMAX gaan zien!
    Ik kan me nog goed Transformers 1 in de bios herinneren...
    ...die 35mm print was nou niet echt ''je van het'', heeeeeel veeeeel grain, wat Michael Bay niet zo bedoeld heeft.
    Met de projectieapparatuur in die bioscoopzaal was niks mis, ik heb een jaar later daar Narnia Prince Caspian gezien en dat zag er prachtig uit, voor alle duidelijkheid.
    Jammer, maar dat heeft Michael Bay dus wel bedoeld.

    The Rock, Bay’s second film after Bad Boys, was released in 1996. The Blu-ray edition appears grainy in certain shots, but Bay likes it that way. He uses it as an artistic choice, even in his more recent film.

    “Yeah, there’s some grain, pushing film, shooting at night,” he said. “There’s actually some grain in Transformers. We pushed it just a little too much. I don’t mind grain. Grain has a vibe.”
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #449

  25. #450

    Standaard

    Do u like my guns..punk :P
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

Pagina 18 van 30 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •