Pagina 1 van 30 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 735 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Transformers 2 (2009)

    "Transformers 2" is a Prequel
    Mark Ryan, who voices Bumblebee in "Transformers," spoke to SkewedAndReviewed, revealing that the upcoming sequel might just be a prequel. "I recently recorded more material for the DVD release of the film," explained Ryan. "It has to do with the Prequel that will set up the second film." This is all the information that Ryan revealed, but since "Transformers" is performing better at the box office than expected, we will be hearing about the next installment very soon. Especially, since Michael Bay is more than eager to continue making these films.
    Bron: Worstpreviews
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

    Standaard

    Laat maar komen, dit keer met minder onzin en meer actie. Maakt niet uit als de speelduur daardoor wat korter wordt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #3

    Standaard

    Prequel of sequel, maakt voor mij persoonlijk niet uit! Zolang we maar een 2de film over de Transformers krijgen.

    Het lijkt mij logisch dat als er een prequel gemaakt wordt, deze film zich afspeelt op Cybertron. 1 vraag die ik mij dan stel is: "Geen mensen in deze film?"

    Ik wil eigenlijk OOK een sequel zien, waar gaat Starscream naartoe en wie brengt hij mee terug naar Aarde? Kunnen ze Jazz nog repareren?

    En voor zowel een sequel als prequel: "Meer Transfomers dan mensen?!"

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  4. #4

    Standaard

    Geef dan plz Starscream wat meer screentime.... Het liefst hoe hij in de serie was: een onbetrouwbare schijnheilige...
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  5. #5

    Standaard

    En Soundwave moet erin

  6. #6

    Cool

    Ik verheug mij er nu al op! Een Prequel lijkt mij leuk, maar ik zie liever een Sequel. Of allebij natuurlijk! Hopelijk geven ze de transformer personages meer karakterontwikkeling en screentime. Vooral de Decepticons mogen wat meer naar voren komen. Volgens mij zijn er naast Starscream meerdere Decepticons nog in leven. Barricade en Scorponok heb ik nog niet dood zien gaan. Kunnen ze die ook meteen laten terugkomen.
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Als ze een sequel maken, zullen we dan nog Frenzy zien? Leeft hij nog na die "o shit!"

    Is het een prequel, dan zal hij er hopelijk ook wel bij zijn!!!

    Steve
    Laatst aangepast door Spider-Steve : 15-07-2007 om 19:13
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  9. #9

    Standaard

    Voor mij persoonlijk kan het niet snel genoeg 2009 zijn!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #10
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Prequel over de machtstrijd op cybertron? Bring it on. Maar hoezeer is het dan nog een speelfilm en geen animatie?
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  11. #11

    Standaard

    Ik neem aan dat Bay die Prince of Persia-film niet meer gaat regisseren, want die wordt ook in 2009 uitgebracht.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Ik neem aan dat Bay die Prince of Persia-film niet meer gaat regisseren, want die wordt ook in 2009 uitgebracht.
    Wordt gewoon verschoven denk ik.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #13

    Smile

    Ik vraag mij af hoe de Transformers eruit zullen zien in een prequel aangezien je in de huidige film hebt kunnen zien dat ze pas op de aarde hun vorm van een auto/vrachtwagen/straaljager/chopper aannamen.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scriptkiddie Bekijk bericht
    Ik vraag mij af hoe de Transformers eruit zullen zien in een prequel aangezien je in de huidige film hebt kunnen zien dat ze pas op de aarde hun vorm van een auto/vrachtwagen/straaljager/chopper aannamen.
    Ahja!!! Das ook waar! En nondedzjuu! Kwas da helemaal vergeten!!! Optimus en al de rest, die gaan nie op hun eigen trekken!! Da ga wreed ambetant zijn om die te herkennen.

    Wie was dat die uit het zwembad komt? Ik ben daar nog steeds niet zeker van. Ze zeggen Ironhide, maar is dat zeker, dat em is?

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  15. #15

    Standaard

    Was de prequel niet de game? Daar zijn ook de filmvoices voor gebruikt (op megatron na) en die verteld wel het verhaal van hoe juist bumblebee naar de aarde is gekomen en dergelijke. Dus misschien dacht deze beste man dat hij insprak voor een toekomstige film, daar waar het eigenlijk gewoon om de game ging die inderdaad de prequel op de film is.

  16. #16

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve Bekijk bericht
    Als ze een sequel maken, zullen we dan nog Frenzy zien? Leeft hij nog na die "o shit!"

    Is het een prequel, dan zal hij er hopelijk ook wel bij zijn!!!

    Steve
    Ik zie hem ook graag terugkomen! Het was onduidelijk of hij nou echt dood was of niet.
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve Bekijk bericht
    Wie was dat die uit het zwembad komt? Ik ben daar nog steeds niet zeker van. Ze zeggen Ironhide, maar is dat zeker, dat em is?
    Volgens mij is het als volgt:
    "Astro-insurance" Winkel / irritante dikkertje - Ratchet
    Stadion - Jazz
    Zwembad - Ironhide
    Open veld - Optimus Prime

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Volgens mij is het als volgt:
    "Astro-insurance" Winkel / irritante dikkertje - Ratchet
    Stadion - Jazz
    Zwembad - Ironhide
    Open veld - Optimus Prime
    Dat met dat ventje was Jazz
    Stadion is Ratchet
    Open veld Ironhide
    En zwembad Optimus

    Zal het eens opzoeken maar Optimus komt zeker uit het zwembad.

    En deel 2.......is het al 2009
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Hmm toch maar eens de comics weer eens lezen want nou weet ik het ook niet meer.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  21. #21

    Standaard

    Ik wil Galvatron en Unicron!

    Die kicken zwaar kont!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip Bekijk bericht
    Ik wil Galvatron en Unicron!

    Die kicken zwaar kont!

    ja hoor galvatron en unicron in de prequel

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem Bekijk bericht
    ja hoor galvatron en unicron in de prequel
    Lezen: er staat: might be a prequel

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Laat maar komen, dit keer met minder onzin en meer actie. Maakt niet uit als de speelduur daardoor wat korter wordt.
    Meer actie Net niet. Ik vond het laatste 3 kwartier het slechtste van de film. Dat was helemaal over de top en die irritante patriotische muziek erbij maakte het nog erger. Veel te veel actie die af en toe totaal niet te volgen was.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Meer actie Net niet. Ik vond het laatste 3 kwartier het slechtste van de film. Dat was helemaal over de top en die irritante patriotische muziek erbij maakte het nog erger. Veel te veel actie die af en toe totaal niet te volgen was.
    Dus jij vond die American Pie-achtige onderbroeken lol het hoogtepunt en niet de baanbrekende SFX? Iedereen zijn ding
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 1 van 30 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •