Pagina 78 van 80 EersteEerste ... 286874757677787980 LaatsteLaatste
De resultaten 1.926 tot 1.950 van 1982 worden weergegeven.

Discussie: Wielrennen

  1. #1926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Woohoo, die donderse Gesink valt in de laatste kilometers gewoon aan en staat nu derde op 18 seconden!!!
    En niet alleen wij Hollanders hebben (chauvinistische) hoop op de Varsevelder getuige deze poll

    Echt prachtig wat hij deed. Gewoon gaan, niet omkijken en proberen!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #1927

    Standaard

    En met een beetje goede tijdrit maakt hij nog kans op meer ook.
    The horror...the horror...

  3. #1928

    Standaard

    Gezien de tijdrit mag hij al blij zijn als hij op het podium kan blijven, zou wel erg mooi zijn.

  4. #1929

    Standaard

    En we gaan voor nog een Nederlands succesje...

    En Geesink is geweldig bezig, maar wat te denken van de (onbekende) Johnny Hoogerland.
    Op een 22e plek met maar 5 minuten achterstand op Valverde!!
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  5. #1930

    Standaard

    Lars Boom
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #1931

    Standaard

    Hoogerland ook dicht bij de top 10, is volgens mij lang geleden 2 Nederlanders zo hoog in het klassement.

  7. #1932

    Standaard

    http://www.youtube.com/watch?v=pvYF2uv_1os

    Robert Gesink wint de Ronde van Emilie! Mooie prestatie!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #1933

    Standaard

    'Verdachte injectiespuiten bij Astana in Tour'

    PARIJS - Het parket van Parijs heeft een vooronderzoek gestart naar het wielerteam van Astana, naar aanleiding van de vondst van verdachte injectiespuiten in de laatste Ronde van Frankrijk.

    Dat meldde de Franse sportkrant L'Equipe dinsdag op de website. Astana leverde met Alberto Contador de tourwinnaar, zijn ploeggenoot Lance Armstrong eindigde als derde.
    De spuiten werden gevonden in een van de kisten die de ploegen ter beschikking kregen van de organisatie die al het medische afval in de Tour verzamelt.
    Het materiaal van Astana is overgedragen aan een laboratorium in Parijs, waar de injectiespuiten verder worden geanalyseerd, zo meldt L'Equipe.

    Het Franse antidopingbureau AFLD stelde onlangs openlijk zijn vraagtekens bij de behandeling van Astana door de internationale wielrenunie UCI. Volgens de AFLD wordt de sterrenploeg voorgetrokken.
    Zo zouden de Astana-renners tijdens de Tour bij een dopingcontrole drie kwartier de tijd hebben gekregen om zich te melden. De wielerploeg uit Kazachstan liet in een reactie op die uitspraken weten van alle teams het meest gecontroleerd te worden.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #1934

    Standaard

    Hoppa. kan er echt pissig om worden. Ik hoop dat ze hem al zijn rit & tour zeges, etc. afpakken en ook zijn prijzengeld, sponsorgeld terug laten betalen.


    'Ullrich bezocht dopingarts Fuentes 24 keer'

    Uitgegeven:17 oktober 2009 11:10Laatst gewijzigd:17 oktober 2009 11:17
    HAMBURG - Voormalig wielerprof Jan Ullrich heeft tussen februari 2005 en mei 2006 24 behandelingen ondergaan bij de Spaanse dopingarts Eufemiano Fuentes.

    © ANP2

    Dat heeft de Duitse federale recherche ontdekt, zo meldde het Duitse weekblad Der Spiegel zaterdag.
    Ullrich vloog acht keer op en neer naar Madrid. Deze 'reisjes' werden volgens Der Spiegel georganiseerd door Rudy Pevenage, destijds zijn adviseur bij Team T-Mobile.

    Het bewijs voor de 'dopingvluchten' zou zijn gevonden op de computer van Pevenage, die tijdens een inval in diens woning in beslag is genomen.

    Sportieve fraude

    Ullrich, winnaar van de Ronde van Frankrijk in 1997, heeft doping altijd ontkend. De Duitser werd in 2006 beschuldigd van sportieve fraude, omdat doping volgens de Duitse wetgeving geen vergrijp is. Vorig jaar maart kocht hij deze zaak af met een geldboete.
    © ANP

    ZIE OOK:
    22/07/2009Ullrich: Tourrenners zijn schoon
    06/07/2009Zwitsers onderzoek naar Ullrich
    16/11/2008'Pevenage ging met Ullrich naar Fuentes'
    14/04/2008Ullrich koopt strafvervolging af
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 17-10-2009 om 15:56
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  10. #1935

    Standaard

    Geen proloog in Tour 2011
    De Tour de France gaat in 2011 niet van start met een proloog, maar met een gewone etappe. De ronde begint op 2 juli met een rit over 180 km door de Vendée, van de Passage du Gois naar Mont des Alouettes.

    Op de tweede dag verlaat het peloton de Vendéé in een vlakke rit vanuit Olonne- sur-Mer, richting een bestemming die pas bij de presentatie van het rittenschema in oktober 2010 bekend wordt gemaakt.

    Koersdirectuer Christian Prudhomme over het schrappen van de proloog:" Nu is de gele trui voor iedere renner haalbaar. Bij een korte tijdrit (proloog) is dat niet het geval."

  11. #1936

    Standaard

    Gaan er hier nog mensen kijken bij de Giro zo?

  12. #1937

    Standaard

    rabo jonkies goed gereden allemaal!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #1938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Gaan er hier nog mensen kijken bij de Giro zo?
    Natuurlijk. Gisteren naar de proloog geweest, de hele route van start tot finish gelopen. Dat was nog best een eindje, maar erg gezellig. Leuk dat de Rabo's veel harder applaus kregen dan de rest.

    Vanmiddag schijnen ze ook over de Biltstraat(die van monopoly) te rijden, dat is vlakbij mijn ouders dus dan ga ik zeker weer even kijken.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  14. #1939

    Standaard

    Ik ben ook geweest. Vond het toch wel erg leuk om weer eens bij te zijn. Vanaf Muntplein naar de start gelopen. Viel me qua drukte ook erg mee, kon eigenlijk overal alles wel goed zien.

  15. #1940

    Standaard

    Vanmiddag een mooi plekje in de bocht, dan voel je echt die wind als er zo'n heel peloton voorbij komt. Daarna nog even snel naar de finish, maar daar was het zo druk dat ik alleen wat hoofdjes voorbij zag flitsen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  16. #1941

    Standaard

    Heerlijke dag voor Gesink. Hij rijdt iedereen eraf en pakt de rit en het geel in de ronde van Zwitserland. Het wordt een leuke tour dit jaar
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #1942

    Standaard

    Wie gaan er voor de proloog en/of de eerste etappe van de Tour de France naar Rotterdam?

  18. #1943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Wie gaan er voor de proloog en/of de eerste etappe van de Tour de France naar Rotterdam?
    Volgend weekend alweer toch? Mijn vader en ik gaan zeker kijken bij de proloog.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  19. #1944

  20. #1945

    Standaard

    Net even bij de Tour geweest. Wat een weertje.












  21. #1946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Net even bij de Tour geweest. Wat een weertje.
    Je had toch niet toevallig je hond mee he?

  22. #1947

    Standaard

    Welke idioot laat zijn hond dan ook loslopen? Al is dat beest ook dom of suicidaal.

    Los hiervan, flink wat crashes weer, zonde van Freire
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #1948

    Standaard

    Leuk sportdagje vandaag, het is toch te warm om wat te gaan doen. Dus kunnen we eerst de eerste serieuze Alpen-etappe kijken en daarna Nederland de wereldbeker zien winnen, ik heb er zin in.

  24. #1949

  25. #1950

    Standaard

    Collegiale renner, die Contador.

Pagina 78 van 80 EersteEerste ... 286874757677787980 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •