Pagina 72 van 80 EersteEerste ... 2262686970717273747576 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.776 tot 1.800 van 1982 worden weergegeven.

Discussie: Wielrennen

  1. #1776

    Standaard

    Thomas Dekker betrapt op doping. Misschien ook nog consequenties voor Rabobank omdat hij ten tijde voor die ploeg reed.

  2. #1777

    Standaard

    Dekker...verbaast me niets...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #1778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    Thomas Dekker betrapt op doping. Misschien ook nog consequenties voor Rabobank omdat hij ten tijde voor die ploeg reed.
    Ze wisten waarschijnlijk al wel langer dat er iets niet pluis was met die jongen, gezien het feit dat hij vorig jaar ineens niet mee mocht naar de Tour.

    Maar wat denken we van de Tour, wie gaat winnen? wie gaat verrassen/tegenvallen?
    (eigenlijk moet ik dus mijn tourtoto ploeg nog samenstellen haha )
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  4. #1779

    Standaard

    Ach, wie gaat er winnen. Een van de top favorieten denk ik. Sastre, Evens, Contador of Armstrong. Ik denk dat Armstrong wel eens zou kunnen gaan winnen. De Giro was maar een opwarm rone voor hem en daar finishte hij al top 10 volgens mij. Volgende week weten we meer
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  5. #1780

    Standaard

    Ik vond de tour vroeger altijd een geweldig evenement. Ook vaak wezen kijken in Frankrijk zelf. Maar tegenwoordig is het meer een Cluedo-spel geworden. "Wie heeft wat voor doping gebruikt sinds wanneer en heeft daarmee onterecht welke etappe gewonnen?"
    Erg jammer allemaal...
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  6. #1781

    Standaard

    Ik verwacht weinig van Saestre want heeft nu echt geen goede en tactische ploeg om zich heen. Armstrong/Contador zou nog wel eens een gevalletje Hinault/Lemond kunnen gaan worden waar wij als toeschouwer alleen maar baat bij hebben.
    Evans zal ook kort zitten net als Menchov. Hoe zijn meesterknecht Gesink het er af brengt is de grootste vraag, en misschien worden de rollen wel omgedraaid tijdens de ronde.
    Persoonlijk hoop ik op Andy Schleck nu mijn favo Valverde niet mee mag doen omdat ze toevallig 100 km door Italie koersen dit jaar...

    En vandaag wordt ook bekend of Boonen mee mag doen toch?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  7. #1782

    Standaard

    Contador wint de tour. Menchov 2, Sastre 3. Evans 4. Dit tenzij Lance een goede spuit in de kont heeft gehad en op het podium rijdt!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #1783

    Standaard

    Moet helaas steeds werken, maar hoop dat de NOS een internetstream heeft, weet iemand dat?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #1784

    Standaard

    ja altijd bij zulke dingen net als bij Amstel Gold race etc.

  10. #1785

    Standaard

    De mooiste etappes zijn toch gelukkig veelal in het weekend...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  11. #1786

    Standaard

    Lance heeft het dus nog niet, Contador zag er bergop zeer goed uit en Menchov had weer eens een offday.
    Leuk parcours trouwens , die F1 tunnel lijkt opeens een kilometer lang. lol
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #1787

    Standaard

    Clement

    Cavendish is simpelweg te goed, al zat die Pipo van Euskatel flink te falen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #1788

    Standaard

    Ik vond het nou ook niet echt een handige bocht zo voor de finish. Zet dan in ieder geval het stuk af waar de rijders NIET heen moesten (wat die van Euskatel nu dus wel deed).

  14. #1789

    Standaard

    true!

    Cavendish is trouwens boos op de ploeg van V. Hummel, Rooijakkers schijnt hem een tik te hebben verkocht oid...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #1790

    Standaard

    Waar hebben die jongens fietsen geleerd. Ze vallen bij bosjes.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  16. #1791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Leuk parcours trouwens , die F1 tunnel lijkt opeens een kilometer lang. lol
    Misschien een late reactie, maar moest toch spontaan even hardop lachen.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  17. #1792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld Bekijk bericht
    Waar hebben die jongens fietsen geleerd. Ze vallen bij bosjes.
    Wat de ene kant betreft ben ik het met je eens, maar met de snelheden die ze behalen is maar een klein tikje al genoeg om te vallen...

    Tot nu toe had ik ze allebei goed, Cancellara was te verwachten en ook Cavendish kon bijna niet anders. Warmte en Mistral daar gelaten, die man heeft een team bij zich waar iedere renner wel u tegen zal zeggen. Cavendish zal morgen (vandaag al zie ik) ook weer zege vieren, of het moet heel vreemd lopen.
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  18. #1793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Ik vond het nou ook niet echt een handige bocht zo voor de finish. Zet dan in ieder geval het stuk af waar de rijders NIET heen moesten (wat die van Euskatel nu dus wel deed).
    Als ze dat stuk hadden afgezet, had je een paar volle ziekenwagens gehad. Dat pakte in dit geval juist erg goed uit. Waar ik met mijn kop niet bij kan, is dat die gast van Euskatel (notabene een sprinter) het slot van het parcours niet uit zijn hoofd kent
    Het was best een lijpe bocht zo vlak voor de finish, maar dat behoor je te weten als renner en zeker als sprinter.

    Mede daardoor heb ik slechts 107 punten gehaald in de lezerstour en dat terwijl ik voornamelijk sprinters in de ploeg heb
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #1794

    Standaard

    Heb op t laatst Farrar naar de reservelijst verbannen ten faveure van Boonen.
    Tot nu toe geen slimme zet, alhoewel ik denk dat Boonen zn etappe nog wel pakt.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  20. #1795

    Standaard

    Koen de Kort is mee, maar ben bang dat de sprintploegen ze wel terughalen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #1796

    Standaard

    Armstrong rijdt gewoon mee om weg te komen van zn teamgenoten, vreemd.
    Zo wordt het een match tussen Hushovd en Cavendish, of mis ik iemand?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  22. #1797

    Standaard

    Prachtig dit weer met die wind. Hele peleton uit elkaar gegooid. Mooie actie Armstrong tégen zijn kopman. Maar zoals ze nu bij NOS ook zeggen, het is een mooie zet om 'Evans te breken'.

    2 Echte sprinters ja, zullen zien, lijkt mij logisch dat Cavendish wint, daarnaast is zijn trein wat groter en beter, dus kan bijna niet missen.
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  23. #1798

    Standaard

    Knap van Cavendish, jammer dat hij meteen weer zo arrogant reageert alsof ie nog ff naar huis kan bellen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #1799

  25. #1800

    Standaard

    Morgen zal blijken of het ploegentactiek was of concurrentiebeding tijdens de ploegen tijdtrit.
    Mijn voorspelling is dat Martin in het geel rijdt na morgen.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

Pagina 72 van 80 EersteEerste ... 2262686970717273747576 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •