Pagina 79 van 80 EersteEerste ... 2969757677787980 LaatsteLaatste
De resultaten 1.951 tot 1.975 van 1982 worden weergegeven.

Discussie: Wielrennen

  1. #1951

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Collegiale renner, die Contador.
    Zou Andy Schleck niet hetzelfde hebben gedaan???
    Ik denk het wel.

    De Tour wacht op niemand dus ook niet op Andy Schleck.
    It,s Only A Bloody Record (Mercury).

  2. #1952

    Standaard

    Onzin. Ook in het verleden is gebleken dat als je met 2 (of meer) man strijd om de winst en er krijgt er eentje pecht, dan wordt er gewacht.

  3. #1953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Onzin. Ook in het verleden is gebleken dat als je met 2 (of meer) man strijd om de winst en er krijgt er eentje pecht, dan wordt er gewacht.
    Het ligt eraan wat voor mankement het is, hij heeft het eigenlijk over zichzelf afgeroepen. Hij wilde demareren en dat ging mis, tja daar gaan ze echt niet op wachten in de tour...Trouwens plaats 2t/m 5 waren er vandoor, niet alleen contador!

    Als er die dag toen alles geneutraliseerd werd, alleen een paar renners waren gevallen, waren ze ook echt niet gestopt. Nu het halve peloton op de kont lag, moesten ze wel iets doen!

    Als iemand een lekke band krijgt, rijden ze ook gewoon door! Als iemand valt door een stuurfout, zoals de broer van andy schleck, rijden ze ook gewoon door.

    Domme pech voor andy schleck, dat hoort ook bij de tour...

  4. #1954

    Standaard

    Contador; net als Iniesta een Spaanse hond. Lafaard en leugenaar ('ik zag het niet')
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #1955

    Standaard

    pff, onderzoek naar Petacchi, hij heeft al een advocaat ingeschakeld.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #1956

    Standaard

    Dat hele "wachten op iemand" slaat nergens op. Gewoon rijden en als je pech hebt, heb je pech. Daarom heet het ook pech

    Ik zag vanmiddag een interview met een fransman (ploegleider?) die er net zo over dacht. "We moeten stoppen met scheidsrechtertje spelen en gewoon gaan fietsen. In de sprint wordt er ook niet gewacht als er iemand pech heeft. Dat soort dingen horen nou eenmaal bij de sport".
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  7. #1957

    Standaard

    Voigt reed op kinderfiets



    Jens Voigt heeft dinsdag een opmerkelijke stunt uitgehaald in de Ronde van Frankrijk. De Duitse wielrenner legde in de zestiende etappe ongeveer 15 kilometer af op een kinderfiets.

    De renner van Saxo Bank liep in het begin van de etappe een klapband op na een valpartij. „In de beklimming van de Peyresourde was mijn voorband ontploft. Toen ik weer bij mijn positieven was en weer rechtop krabbelde, besefte ik dat alle ploegauto's al vertrokken waren”, aldus Voigt tegen het Belgische Sporza. „Mijn fiets was kapot en niemand kon mij helpen. De bezemwagen wilde mij al oppikken, maar ik zei: nee, ik wil naar Parijs. Ik wil niet voor de tweede Tour op een rij opgeven.”

    „Uiteindelijk kwam er een auto voorbij van een programma dat kinderen op het parcours van de Tour laat rijden”, vervolgde Voigt. „Zij hebben mij één van hun fietsen geleend.”

    Met de kinderfiets ging Voigt de afdaling van de Peyresourde in. Na 15 kilometer kreeg hij van Saxo Bank een nieuwe fiets. Voigt sloot aan bij een groep en bereikte op tijd finishplaats Pau.

    Bron: Telegraaf.nl

  8. #1958

    Standaard

    Voigt is een koning. Pff, die is van diep gekomen, wat viel hij hard vorig (?) jaar...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #1959

    Standaard

    http://www.youtube.com/watch?v=1DfMgEw-aRI

    Mooie victorie voor Gesink in Montreal
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #1960

    Standaard

    Contador betrapt op doping en door de UCI voorlopig geschorst. Zou gaan om een hele kleine dosis dus ze spreken (nog) niet van een positieve test.

  11. #1961

    Standaard

    Kijk er niet van op. Heel het wielrennen gerbuikt toch doping. Mosquera (nummer twee van Vuelta) is nu ook betrapt op doping.
    Je kunt er op wachten als iemand sterk presteert dat hij eens betrap wordt. Behalve Armstrong natuurlijk.
    The horror...the horror...

  12. #1962

    Standaard

    Goed weekend voor Rabo.

    Freire wint Parijs Tours: http://www.youtube.com/watch?v=iMPNQ33BCsM

    Gesink wint (net als in 2009) de grote prijs van Emilia http://www.youtube.com/watch?v=6W_ke...eature=related
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #1963

    Standaard

    Laat ik dan zo fair zijn om de victorie van Vacansoleil in de persoon Ricardo Ricco ook te posten:
    http://www.youtube.com/watch?v=lMWZgiMvNQA

    Hij wint de Coppa Sabatini
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #1964

    Standaard

    Gesink start niet in de Ronde van Lombardije. Zijn vader is gevallen tijdens een mountainbike wedstrijd en ligt in het ziekenhuis.

  15. #1965

    Standaard

    Langeveld (Rabo) wint Omloop het Nieuwsblad. Chapeau! Zware koers (regen), maar wederom een overwinning voor Rabo. Die hebben al een koers of 8 gewonnen dit prille seizoen! (Bos/Boom/Gesink/Langeveld)

    Op youtube staan de beelden voor wie interesse heeft.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #1966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Langeveld (Rabo) wint Omloop het Nieuwsblad. Chapeau! Zware koers (regen), maar wederom een overwinning voor Rabo. Die hebben al een koers of 8 gewonnen dit prille seizoen! (Bos/Boom/Gesink/Langeveld)

    Op youtube staan de beelden voor wie interesse heeft.
    Dan toch maar even youtube kijken, de live uitzending helaas gemist. Volgens een artikel in de volkskrant had Nederland zelfs samen met Spanje de meeste overwinningen dit seizoen, en dat was nog voor de Omloop.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  17. #1967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Die hebben al een koers of 8 gewonnen dit prille seizoen! (Bos/Boom/Gesink/Langeveld)
    Ze staat op 10 en je vergeet gewoon de 2 overwinningen van Oscar Freire!

    Prognose voor Kuurne-Brussel-Kuurne is : Tyler Farrar
    Laatst aangepast door Wieba : 27-02-2011 om 08:01

  18. #1968

    Standaard

    Klopt Wieba, Freire heeft er vorige week 2 bijgeschreven! Oscarito nú al in vorm, normaal gebeurt dat pas 1 week voor Milaan San Remo
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #1969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Dan toch maar even youtube kijken, de live uitzending helaas gemist. Volgens een artikel in de volkskrant had Nederland zelfs samen met Spanje de meeste overwinningen dit seizoen, en dat was nog voor de Omloop.
    Langeveld - aanval Flecha: http://www.youtube.com/watch?v=1tRTBqJO4XE
    De finale: http://www.youtube.com/watch?v=5zm0hSNG660
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #1970

    Standaard

    Verrassend dat er hier zo weinig over het wielrennen wordt gesproken. Zeker als je ziet wat er de afgelopen dagen allemaal gebeurd is, met de etappe van vandaag als (triest) hoogtepunt!

    Ik zit wel op het puntje van m'n stoel. Het is enerverend allemaal, maar of dat positief is weet ik nog zo net niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #1971

    Standaard

    Heb dit jaar ook nog maar weinig gezien eigenlijk, alleen de etappe vandaag. En dat was inderdaad en bewogen dag...

  22. #1972

    Standaard

    Heb vandaag helaas moeten missen, maar wat een spektakel(helaas meeste negatief) als ik zo de samenvatting zie. Valpartijen horen erbij, maar het zijn er nu wel heel erg veel, en over die aanrijding zullen we het maar niet meer hebben. Dat been van Hoogerland, dat hij daar nog mee heeft kunnen fietsen http://www.cyclingnews.com/tour-de-f.../photos/181730 Alleen klikken voor mensen met een sterke maag.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  23. #1973

    Standaard

    Hoogerland verdiend een standbeeld!
    The horror...the horror...

  24. #1974

    Standaard

    kolere wat knalde die gast hard in dat prikkeldraad. Veel respect voor hem dat hij die rit nog uitreed.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #1975

    Standaard

    Respect voor JH!!

    vraag me wel af of hij nog lekker kan fietsen met zoveel hechtingen waar met fietsen toch veel spanning op komt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 79 van 80 EersteEerste ... 2969757677787980 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •