Pagina 22 van 80 EersteEerste ... 121819202122232425263272 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 1982 worden weergegeven.

Discussie: Wielrennen

  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Laatste nieuws uit het Rabo-kamp: Ze zijn nog in bespreking met de renners die nog enig belang in de tour hebben. De Groot etc kunnen we nu denk ik wel afschrijven.

    Erg jammer trouwens dat Rasmussen gelijk ook ontslagen is.
    Ik vertrouw erop dat ze hem niet voor de gein uit de Tour halen. Het zou te debiel voor woorden zijn als daar geen verdere gevolgen voor Rasmussen aan verbonden zouden zijn.

    Ik zou geen renner in mijn ploeg willen waar je van weet dat je hem niet op zijn woord kunt vertrouwen.

    Had Contador toch gelijk toen hij zei dat hij Rasmussen niet meer op zijn woord kon geloven. Dat was na de etappe die Contador won geloof ik, toen ze een deal hadden over de etappe overwinning maar Rasmussen toch de sprint aanging ^_^
    Laatst aangepast door Unstoppable : 25-07-2007 om 23:42

  2. #527

    Standaard

    @ Hugo20: Tuurlijk niet... Er zit ook een zeker risico aan die dope. Er is echt wel een grens waaronder ze doping niet meer nemen omdat ze er te weinig mee kunnen verdienen...

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    @ Hugo20: Tuurlijk niet... Er zit ook een zeker risico aan die dope. Er is echt wel een grens waaronder ze doping niet meer nemen omdat ze er te weinig mee kunnen verdienen...
    Tja misschien. Maar heb ook verhalen gehoord van renners die doping moesten nemen van de ploeg. Zo niet heb je ten eerste geen kans en ten 2e geen team meer. Als wielrennen dan het enige is wat je (voor je gevoel) kan, zijn er denk ik zat renners die er voor gaan. Of het nou om 1 miljoen per jaar gaat of om 2000 euro per maand.
    Misschien wordt het inderdaad wat minder, maar ik heb niet de illusie dat doping te stoppen is.

  4. #529

    Angry

    Schijtsport, voor mij geen reden en geen moraal meer om de Tour te volgen, hele jaar uitgeleefd voor de Tour, Robobank in het geel.. en dan dit!!.. van mij mag Al-Quaida morgen ff een bom in het peleton laten vallen, eingelijk nog liever op het hoofdgebouw van l'equipe.

  5. #530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Schijtsport, voor mij geen reden en geen moraal meer om de Tour te volgen, hele jaar uitgeleefd voor de Tour, Robobank in het geel.. en dan dit!!.. van mij mag Al-Quaida morgen ff een bom in het peleton laten vallen, eingelijk nog liever op het hoofdgebouw van l'equipe.
    De ETA was al bezig vandaag, misschien komt er morgen nog meer
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  6. #531

  7. #532

    Standaard

    Waarschijnlijk morgenochtend wordt beslist of ze nog starten.

  8. #533

    Standaard

    Verschrikkelijk evenement... elk jaar gedonder... Word er gewoon ziek van. En ik hou toch al niet van wielrennen.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #534

    Standaard

    Rasmussen zat in Italië

    Michael Rasmussen heeft gelogen over zijn verblijf in Mexico. De Deen had bij de ploeg en de UCI in de aanloop naar de Tour de France aangegeven dat hij daar op training was. Hij verbleef echter op dat moment in Italië. Daar is hij herkend door oud-renner Davide Cassani, die dat woensdag op de Deense televisie verklaarde.
    ,,Geconfronteerd met die informatie heeft Michael Rasmussen aan directeur Theo de Rooij bevestigd dat hij op het door hem aangegeven tijdstip inderdaad in Italië verbleef. Dat was voor De Rooij de druppel en de reden hem uit koers te nemen'', aldus woordvoerder Bergsma in een verklaring.
    Rasmussen verblijft inmiddels niet meer in het Rabo-hotel. ,,Hij zit in een ander hotel'', aldus de woordvoerder.
    De Rooij confronteerde Rasmussen direct na de finish met het nieuws over de plaats van de training. ,,Rasmussen heeft direct bekend'', aldus woordvoerder Bergsma. ,,Vervolgens zijn Rasmussen en De Rooy naar het hotel gegaan. De renners wilden Rasmussen allemaal feliciteren. Rasmussen heeft toen alles eerlijk verteld. De renners werden vervolgens heel emotioneel.''
    Ploegleider De Rooy ontbrak tijdens de persconferentie. ,,Theo was veel te emotioneel. Die kon hier niet bij zijn'', aldus woordvoerder Bergsma. ,,De renners maken waarschijnlijk donderdag bekend of ze nog van start gaan.''

  10. #535

    Standaard

    Op rabosport.tv is een video met een verklaring van De Rooij

  11. #536

    Standaard


    Ik ben nog net zoveel fan als altijd.
    Al een eeuwigheid weten we dat doping en wielrennen samengaan, maar nu het zo openbaar is geworden en de ontmaskeringen elkaar in snel tempo opvolgen voelen we ons bedrogen. En al die jaren dat we een gesatureerd peleton aanmoedigden negeren we maar even, want nu ineens is het tè erg. Beetje een Oost-Duitse instelling...die sporters waren ook altijd de trots van de natie terwijl ze vol anabolen rondrenden/reden/zwommen/tilden/sprongen etc etc...toen ineens vonden ze het schandalig en schoven ze het af op de Russen en Chinezen...
    Ik kijk wielrennen voor de strijd en competitie, hoe eerlijk die verloopt weet ik niet, maar zolang ik geen renners kilometers aan auto's zie hangen of elkaar in de wielen zie rijden zijn alle renners voor mij eerlijk bezig. De rotte appels die boven komen drijven maken vanaf dat moment geen deel meer uit van het peleton en hebben dus ook geen negatieve invloed voor mij op de strijd op de weg. Ik ga er vanuit dat ze allemaal even eerlijk (of oneerlijk) zijn in de wedstrijd.

    Ik ga dus de rest van de Tour (als ze doorgaan) lekker kijken naar de komende massasprints, ontsnappingen en de tijdrit, bloed, zweet en tranen, daar kijk ik voor.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht

    Ik ben nog net zoveel fan als altijd.
    Al een eeuwigheid weten we dat doping en wielrennen samengaan, maar nu het zo openbaar is geworden en de ontmaskeringen elkaar in snel tempo opvolgen voelen we ons bedrogen. En al die jaren dat we een gesatureerd peleton aanmoedigden negeren we maar even, want nu ineens is het tè erg. Beetje een Oost-Duitse instelling...die sporters waren ook altijd de trots van de natie terwijl ze vol anabolen rondrenden/reden/zwommen/tilden/sprongen etc etc...toen ineens vonden ze het schandalig en schoven ze het af op de Russen en Chinezen...
    Ik kijk wielrennen voor de strijd en competitie, hoe eerlijk die verloopt weet ik niet, maar zolang ik geen renners kilometers aan auto's zie hangen of elkaar in de wielen zie rijden zijn alle renners voor mij eerlijk bezig. De rotte appels die boven komen drijven maken vanaf dat moment geen deel meer uit van het peleton en hebben dus ook geen negatieve invloed voor mij op de strijd op de weg. Ik ga er vanuit dat ze allemaal even eerlijk (of oneerlijk) zijn in de wedstrijd.

    Ik ga dus de rest van de Tour (als ze doorgaan) lekker kijken naar de komende massasprints, ontsnappingen en de tijdrit, bloed, zweet en tranen, daar kijk ik voor.
    Had het niet beter kunnen zeggen :smile:

  13. #538

    Standaard

    Als Rabo inderdaad nu pas erachter komt dat hij gelogen heeft over zijn verblijftplaats (wat een flinke overtreding is van de UCI/ASO regels), vind ik dat ze een uitstekende beslissing hebben genomen. Ze hadden dit ook onder het vloerkleed kunnen vegen en de laatste dagen alles ontkennen en de Tour uitrijden in het geel. Ik vind het ook verschrikkelijk voor de rest van het team dat zich zo in heeft gezet voor Rasmussen.

    Wat ik nog wel even wil toevoegen is dat de politiek en de media (met name de Franse) de sport kapot maken.

  14. #539

    Standaard

    Yup, het is een macht en media spelletje, erg irritant.

    Als ze het onder het vloerkleed hadden geveegd waren ze als ploeg waarschijnlijk uit de Pro-Tour gezet, of in ieder geval de volgende Tour...want het nieuws was al in de media.

    Nou mn ploeg voor morgen maar weer samenstellen...uhm...ienemienemutte...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #540

  16. #541

    Standaard

    Vind er niks aan, maar ja, smaken verschillen...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #542

    Standaard

    Ach altijd zo overdreven die doping in de tour.. Ik denk dat bijna elke renner wel iets gebruikt want anders fiets je nooit die tour uit. Veels te zware aanslag op je lichaam..
    Dat Rasmussen er nou weer uitgestapt is is weer een overwinning van de fransen.. Die gasten hebben altijd wat te zeiken..Zijn zeker zwaar gefrusteerd dat nooit een fransman wint.. He tlijkt wel de verkiezingen in amerika wel.. De ene beschuldigd die en diegene weer die enz enz... Als ze nu geen doping vinden bij Rasmussen dan zou ik het een grote schande vinden dat hij nu weg moest...Hij heeft gelogen over zijn verblijfplaats so what.... allemaal een hoop gezeik om niks..Die fransen zijn de lachende 3de nou
    I always tell the truth. Even when I lie.

  18. #543

    Standaard

    tjonge , je zal in de tour in het geel rijden en er dan

    RAUSMUSSEN8)
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  19. #544

    Standaard

    Klasse van de Rabo ploeg dat ze deze actie doen. Hij liegt echt niet over zijn verblijfplaats om bv de pers te ontwijken. Dus waarom zou hij in vredesnaam hierover moeten liegen.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Ach altijd zo overdreven die doping in de tour.. Ik denk dat bijna elke renner wel iets gebruikt want anders fiets je nooit die tour uit. Veels te zware aanslag op je lichaam..
    Dat Rasmussen er nou weer uitgestapt is is weer een overwinning van de fransen.. Die gasten hebben altijd wat te zeiken..Zijn zeker zwaar gefrusteerd dat nooit een fransman wint.. He tlijkt wel de verkiezingen in amerika wel.. De ene beschuldigd die en diegene weer die enz enz... Als ze nu geen doping vinden bij Rasmussen dan zou ik het een grote schande vinden dat hij nu weg moest...Hij heeft gelogen over zijn verblijfplaats so what.... allemaal een hoop gezeik om niks..Die fransen zijn de lachende 3de nou
    Over de Fransen kan ik je gelijk geven, maar je stelling over Rasmussen volg ik niet. Ze kunnen niet streng genoeg zijn met die dopinggevallen en als je de regels overtreedt, dan moet je leven met de gevolgen... Liegen over je verblijfplaats, en niet één keer, laat niets goeds vermoeden... Mexico en Italië liggen wel een eindje uit elkaar, hoor.... Voor leugenaars kan je geen respect hebben, en de mensen die wel clean zijn, snakken naar respect. Zoals Boonen ook al zei: 'Mooi van Astana... Zij zijn weg, en wij kunnen het alweer uitleggen.' Het peloton wordt niet meer geloofd, dankzij randdebielen als Vino, Moreni en ook Rasmussen, die geen enkel respect hebben voor de rest van de renners en alleen bezig zijn met hun eigen ding....
    The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return...

  21. #546

    Standaard

    Zo, dit is de zoveelste teleurstelling voor de wielerfan. En voor veel Nederlanders toch een hele grote omdat eindelijk Rabo een keer de Tour kon winnen. Wie had dat gedacht.

    Maar hoe zwaar moet dit zijn voor Boogerd en Thomas Dekker, die hebben zich de longen uit het lijf gereden voor hem en nu blijkt dat ze het voor niets gedaan hebben. Ik geloof dat ik Rasmussen z'n benen zou breken als ie zo tegen mij zou liegen nadat ik zulke prestaties voor hem (en de ploeg natuurlijk) had geleverd.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #547

    Standaard

    Hoop ophef om een klein vergrijp...Er is niks bewezen dat Rasmussen doping heeft gebruitk. hij is alleen op een andere plek geweest that's all.. Of hij wel of geen doping heeft gebruikt kan niet bewezen worden.. Vermoedens tellen niet...En ach ik kan he tme best voorstellen dat je niet altijd zin hebt om door te geven waar je bent..

    en denk je nou echt dat de meeste renners clean zijn... Ik vermoed dat ze bijna allemaal gebruiken zoniet allemaal... Alleen past de ene het beter toe dan een andere renner...De tour sloopt je lichaam ..ze gebruiken allemaal....
    I always tell the truth. Even when I lie.

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Hoop ophef om een klein vergrijp...Er is niks bewezen dat Rasmussen doping heeft gebruitk. hij is alleen op een andere plek geweest that's all.. Of hij wel of geen doping heeft gebruikt kan niet bewezen worden.. Vermoedens tellen niet...En ach ik kan he tme best voorstellen dat je niet altijd zin hebt om door te geven waar je bent..

    en denk je nou echt dat de meeste renners clean zijn... Ik vermoed dat ze bijna allemaal gebruiken zoniet allemaal... Alleen past de ene het beter toe dan een andere renner...De tour sloopt je lichaam ..ze gebruiken allemaal....
    Je haalt er dingen bij die er totaal niet toe doen. Ja, ze gebruiken bijna allemaal en als ze het nu niet doen dan hebben ze het zeker gedaan. Wellicht zonder uitzondering!

    Het gaat er ook niet over dat Rasmussen verdacht wordt van dopinggebruik.

    Het gaat om een simpel feit: Hij heeft de regels van de UCI of ASO overtreden en daarvoor heeft hij een officiele waarschuwing gekregen. Met de waarschuwing mocht hij gewoon starten in de Tour en zo'n waarschuwing stelt niet zo heel veel voor. Veel renners hebben die gekregen. Twee van die offciele waarschuwingen betekent wel een schorsing overigens.
    De reden dat Rasmussen nu uit de Tour is gegooid door zijn eigen ploeg is enkel omdat hij gelogen heeft en dus de interne Raboregels heeft overtreden. Hij was niet waar hij had gezegd dat hij zou zijn. Dit gaf hem de mogelijkheid om doping te gebruiken die nu niet meer vindbaar is.

    That's all.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #549

    Standaard

    Dit is toch van de gekke, Rasmussen eruit vanwege verdachte gedrag. En niet eens omdat hij positief op doping was getest. Ik hoopte dat rasmussen de gele tru zou winnen. Voor mij hoeft het niet meer die tour, de tour is nu echt nar de klote dit jaar. Misschien moeten ze maar ophouden met de tour, als er toch zo'n zooitje van maken.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie Bekijk bericht
    Dit is toch van de gekke, Rasmussen eruit vanwege verdachte gedrag. En niet eens omdat hij positief op doping was getest. Ik hoopte dat rasmussen de gele tru zou winnen. Voor mij hoeft het niet meer die tour, de tour is nu echt nar de klote dit jaar. Misschien moeten ze maar ophouden met de tour, als er toch zo'n zooitje van maken.
    Ach, we hebben in ieder geval mooie bergetappes gezien. De laatste ritten zijn toch nooit zo interessant.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 22 van 80 EersteEerste ... 121819202122232425263272 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •