Pagina 26 van 34 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 850 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    @Rick Lanting, het had mijn verzameling kunnen zijn.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #627

    Standaard

    Mensen, denk even aan het formaat van de foto's. De pagina wordt te breed met grote foto's, anders graag alleen een link.

    Ennuh, Dark Knight steelbook heb ik al een tijdje te ruil staan...

  3. #628

    Standaard

    Mooie collectie Rick!


  4. #629

  5. #630

    Standaard

    *schop*

    Zo een beetje alle Blu-rays die ik heb, de BSG box staat niet op de foto's:


  6. #631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChesterLM Bekijk bericht
    *schop*

    Zo een beetje alle Blu-rays die ik heb, de BSG box staat niet op de foto's:

    Zeer mooi! Je steelbook collectie is echt fantastisch en gaat veel waard worden (mark my words). Alleen raar dat je drie keer SW:TCW hebt...


  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Zeer mooi! Je steelbook collectie is echt fantastisch en gaat veel waard worden (mark my words). Alleen raar dat je drie keer SW:TCW hebt...
    Got it?

  8. #633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Got it?
    Juupz!


  9. #634

    Standaard

    Bedankt 2 van die Clone Wars zijn nog gesealed en zijn voor verkoop.

  10. #635

  11. #636

    Standaard

    Erg mooie collectie
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  12. #637

    Standaard

    chesterLM, mooie steelcases maar Duitse uitgave en ondertitel

  13. #638

    Standaard

    Bedankt voor het commentaar iedereen

    mr_style: die Duitse uitgavens hebben wel mooie artwork en de Duitse ondertitels zijn niet verplicht

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChesterLM Bekijk bericht
    Bedankt voor het commentaar iedereen

    mr_style: die Duitse uitgavens hebben wel mooie artwork en de Duitse ondertitels zijn niet verplicht
    2 Steelbooks die je nog niet hebt :
    http://www.amazon.de/Flags-Our-Fathe...6222781&sr=8-4

    http://www.amazon.de/Letters-Iwo-Jim...6222781&sr=8-7

    Allebei Nederlands ondertitled !


  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Tnx Deze zijn wel erg goedkoop geworden trouwens, als ze volgend maand er nog zijn, zal ik ze zeker bestellen

  16. #641

    Standaard

    Lang geleden dat hier nog iets gepost werd. Ik zal mijn bijdrage dan maar doen!









































  17. #642

    Standaard

    Ach, de goede oude tijd, dat je nog jong bent en bij je ouders woont en lekker alles kan spenderen.

    Good work Vilnix. Flinke vordering gemaakt.

  18. #643

    Standaard

    @Vilnix, mooie collectie

    ik hoop ergens deze week mijn allereerste blu-ray binnente krijgen Maar zou ik mogen weten waar jij die kast vandaan hebt waar je blu-rays in staan want het ziet er mooi uit.

    Ik denk zelf witte Billy van de Ikea, maar is dat ook zo?
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  19. #644

    Standaard

    Bedankt Smooth-J en Davidshadow! Dat van het spenderen is volledig waar! Na de kerstvakantie ga ik werken in het weekend. En dan zal je wat zien!

    En David, inderdaad dat is de Billy. De standjes zoals ik hem nu heb staan zijn perfect voor Blu-Ray. Je Blu-Rays kunnen er nu allemaal in met overal ongeveer evenveel plaats over (aan de bovenkant). Er kunnen zo een 27 BD's op een rijtje, x5 = 135 Ik had alleen moeite met mijn box van Planet Earth.


  20. #645

    Standaard

    Heel erg mooi, Vilnix!

    Vind trouwens uw filmgadgets ook heel erg leuk!
    Waar heb je bijv. Shrek vandaan? (ik vermoed http://goodies.filmtotaalshop.nl/index.php)

  21. #646
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ziet er heel goed uit!

    Youre becoming a serious player now...

    Maareuh....., wat als je van de trap af valt?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #647

    Standaard

    Top man en zo te horen ben je nog niet klaar!!!!
    Die Shrek rules idd.

    Het wordt volgens mij tijd dat ik ook 1s wat foto's plaats......

  23. #648

    Standaard

    Mooie collectie Vilnix! Ook de verzameling buiten de films om is erg mooi en leuk.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  24. #649

    Standaard

    Bedankt iedereen! Ik vind het heel tof dat jullie mijn collectie al mooi vinden.

    Die Shrek bust is gelimiteerd op 3500 stuks. Ik heb hem hier in de plaatste MovieZone gekocht voor €40 maar op amazon.com staat hij een stuk goedkoper

    En Claudio, inderdaad, die trap is een probleem. Er is kans dat ik de eerste week van de kerstvakantie verhuis naar de (veel) grotere kamer van mijn zus. Dan kan ik vele beter kasten daar zetten en dan kan het er tegenaan voor na kerst!


  25. #650

    Standaard

    Mooie collectie Vilnix. Ik gebruik ook IKEA kasten, maar heb de Besta serie om alles te stockeren.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

Pagina 26 van 34 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •