Pagina 12 van 34 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 850 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    btw
    zo'n TV rond de 5000,- en de Onkyo ook rond die prijs.

  2. #277
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    60 inch, 1 inch kleiner dan mijn vorige ha ha.

    Bedragen lopen nog wel iets op!
    Maar ik ruil apparatuur steeds in, dus betaal niet de hoofdprijs!
    Maar dat maakt het niet minder duur.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #278

    Standaard

    Hoi,

    Wat was je vorige tv dan.

    Want voor dat ik de 50" van panasonic kocht had ik de thomson 61".

    Een kleinere maat is toch altijd wennen.

    Nou kan ik 1 inch niet echt veel kleiner noemen.
    Maar in mijn geval moest ik wel,maar zou toch graag terug willen naar 60 inch.

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Hoeveel inch is die? Als ik het zo zie toch zeker 42+?
    Onderin zijn profiel staat oa:

    Pioneer Kuro PDP LX6090...... in dat nummer zit ook de schermgrootte....

    Stond vanmiddag bij MM Arena in de aanbieding voor ruim 6500 euro, maar dan heb je wel wat
    Have fun and enjoy your collection

  5. #280

    Standaard

    Tjah, dan vind ik het prijsverschil tussen 50 inch en 60 inch toch echt veel en veel te groot. Samsung heeft bijvoorbeeld een 52 inch topmodel voor rond de 1700 euro. Zoiets zal eerder mijn volgende tv worden, dan 10 inch groter voor meer dan de dubbele prijs.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #281

    Standaard

    Ja oke, maar het verschil tussen een samsung en een pioneer is echt groot.

    Niet dat een samsung slecht is, maaereen pioneer is zooo goed en mooi om te zien.

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  7. #282
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je hebt natuurlijk ook goedkopere 60 inch.
    Voor ieder wat wils.

    Mijn vorige was een HDready Pioneer 615EX 61 Inch.
    Maar deze is echt vele malen beter. ( Zwart is eindelijk diep zwart zonder concessie)


    Bij MM Arena staat het vorige model, die sowieso al duurder was.
    De nieuwe modellen 6090 en 5090 zijn al een stuk gunstiger geprijsd.
    De prijs die jij noemt is al een advies prijs, dus daar valt meestal wat aan te doen.

    De aanbieding is dus het vorige duurdere model de PDP LX 608D.
    Deze zijn uiteraard goed, maar de nieuwe is weer beter, zwarter, dunner en goedkoper.
    Die oude ga je natuurlijk nooit meer voor dat geld kopen.
    Maar er zijn genoeg mensen die daar intrappen, omdat ze niet goed geinformeerd worden of zelf al zijn..

    Ze willen natuurlijk eerst de oude modellen kwijt voor de nieuwe worden gedisplayed.
    De 50" versie is wel het nieuwe model bij de MM. Arena

    Ik was daar vandaag ook, althans in de Arena zelf.
    Maar dat terzijde.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 28-09-2008 om 21:54
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Ja oke, maar het verschil tussen een samsung en een pioneer is echt groot.

    Niet dat een samsung slecht is, maaereen pioneer is zooo goed en mooi om te zien.

    Mvrg,
    Raymen
    Bij Pioneer betaal je ook heel veel geld voor het merk (bij de TV's althans). Heb zelf mijn receiver en DVD-speler van Pioneer en die bevallen prima en waren betaalbaar.

    Maar ik doelde eigenlijk vooral op het verschil in prijs tussen 50 inch en 60 inch in het algemeen, ongeacht het merk... Dat vind ik gewoon extreem groot.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #284
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat klopt, maar het is natuurlijk nog veel groter geweest.
    Enkele jaren terug betaalde je nog een dikke 13000 euro voor z'n scherm.

    Maar de Pioneers zijn natuurlijk wel de creme dela creme los van het merk.
    Dus je betaald voor het merk maar ook voor de kwaliteit.

    Maar uiteraard voor ieder wat wils.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #285

    Standaard

    Ja klopt natuurlijk wel wat je zegt.

    Voor de zelfde techniek , en alleen een beetje meer scherm, veel meer betalen......

    Zelf ben ik zeer tevreden over mijn panasonic..
    Zou wel een pioneer willen,maar ja ik wil nog zoveel...
    Zal dat maar op het lijstje erbij zetten.


    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  11. #286

    Standaard

    Tja, het is een begin!:

    28-09-08
    http://www.mijnalbum.nl/Album=EATCWIEN

    2 weken bezig met sparen. Wou gisteren 3 blu-rays halen bij de 3=2 bij VanLeest alleen voor Full Metal Jacket moest je 16 zijn, ik ben 15 dus die kreeg ik niet mee, toen maar helemaal niets gekocht. Gelukkig doen ze niet overal moeilijk om een halfjaar verschil in leeftijd

    PS: De blu-rays waren €30,- p. stuk. Met de korting zou het €60,- gekost hebben.
    Bij FRS zijn alle 3 blu-rays die ik wou €65,- zonder korting... dus ja...

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Tja, het is een begin!:
    Elk begin is klein(over het algemeen :wink: )

    Wou gisteren 3 blu-rays halen bij de 3=2 bij VanLeest alleen voor Full Metal Jacket moest je 16 zijn, ik ben 15 dus die kreeg ik niet mee, toen maar helemaal niets gekocht.
    aan de ene kant is het natuurlijk begrijpelijk dat ze je hem niet verkopen want als ze hem aan een 15 jarige verkopen, en er komt daarna iemand van 14 die hem ook wil, na goed je brijpt waar ik heen wil. je moet ergens een lijn trekken, en FMJ is inderdaad een film die je niet aan de kleintjes moet laten zien. Anderzijds is het ook jammer dat ze een filmliefhebber zijn hobby onthouden.

    PS: De blu-rays waren €30,- p. stuk. Met de korting zou het €60,- gekost hebben.
    Bij FRS zijn alle 3 blu-rays die ik wou €65,- zonder korting... dus ja...
    best prijzig nog, is er geen MM bij jullie in de buurt? daar zijn de prijzen over het algmeen €5,- tot soms wel €10 euro goedkoper als bij FRS.

    Trouwens TWBB!
    I drink your MILKSHAKE!

  13. #288

    Standaard

    wo2-freak, ben je wel eens vaker tegen de lamp gelopen toen je een 16+ film wilde kopen?
    Over 16+ gesproken, volgens mij wordt er in Pathe ArenA niet gecontroleerd als je bij een automaat je kaartje koopt, of het moet af te lezen zijn van je pas, dat weet ik niet.
    Bij de lange rij op de trap stonden ze niet te controleren toen ik naar The Dark Knight IMAX ging.
    Iemand anders die er veel ouder uitzag dan 16, eerder in de 20 ofzo, moest wel aan zijn ID laten zien, toen hij een kaartje aan de kassa kocht, haha.
    Ik was er toch wel ingekomen hoor, ik heb de juiste leeftijd, maar toch.
    Ik stond de hele tijd met mijn ID in de aanslag, maar dat was dus niet nodig in mijn geval.

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    wo2-freak, ben je wel eens vaker tegen de lamp gelopen toen je een 16+ film wilde kopen?
    Over 16+ gesproken, volgens mij wordt er in Pathe ArenA niet gecontroleerd als je bij een automaat je kaartje koopt, of het moet af te lezen zijn van je pas, dat weet ik niet.
    Bij de lange rij op de trap stonden ze niet te controleren toen ik naar The Dark Knight IMAX ging.
    Iemand anders die er veel ouder uitzag dan 16, eerder in de 20 ofzo, moest wel aan zijn ID laten zien, toen hij een kaartje aan de kassa kocht, haha.
    Ik was er toch wel ingekomen hoor, ik heb de juiste leeftijd, maar toch.
    Ik stond de hele tijd met mijn ID in de aanslag, maar dat was dus niet nodig in mijn geval.
    Ik ben nu 16, en heb Sin City nog in de bios gezien toen hij uitkwam.

    Maar ik zie er dan ook oud uit.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  15. #290
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Ja klopt natuurlijk wel wat je zegt.

    Voor de zelfde techniek , en alleen een beetje meer scherm, veel meer betalen......

    Zelf ben ik zeer tevreden over mijn panasonic..
    Zou wel een pioneer willen,maar ja ik wil nog zoveel...
    Zal dat maar op het lijstje erbij zetten.


    Mvrg,
    Raymen

    Die Panasonic is natuurlijk ook een topper.
    Pioneer gaat zelf vanaf nu geen schermen meer produceren.
    Ze gaan dat o.a. aan Panasonic uitbesteden en vervolgens zelf aansturen met pioneer technieken.

    Ik denk qua plasma is de pana nu "the second best thing" is
    Dus daar is helemaal niks mis mee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NewDust Bekijk bericht
    Elk begin is klein(over het algemeen :wink: )

    aan de ene kant is het natuurlijk begrijpelijk dat ze je hem niet verkopen want als ze hem aan een 15 jarige verkopen, en er komt daarna iemand van 14 die hem ook wil, na goed je brijpt waar ik heen wil. je moet ergens een lijn trekken, en FMJ is inderdaad een film die je niet aan de kleintjes moet laten zien. Anderzijds is het ook jammer dat ze een filmliefhebber zijn hobby onthouden.


    best prijzig nog, is er geen MM bij jullie in de buurt? daar zijn de prijzen over het algmeen €5,- tot soms wel €10 euro goedkoper als bij FRS.

    Trouwens TWBB!
    I drink your MILKSHAKE!
    Inderdaad is het jammer dat ze mij de dvd niet verkopen. Tja, als ze zelf geen geld willen verdienen, is hun probleem niet de mijne
    FMJ stuk of 5x gezien TOP FILM ik heb hem eigenlijk niet eens op dvd, omdat ik hem op BD wou aanschaffen. In ieder geval, ik ga hem bij de FRS kopen voor €20,- i.p.v €30,- bij vanleest

    En inderdaad, laatste stukje was best ''grappig'' en goed van TWBB
    I drink your MILKSHAKE!

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    wo2-freak, ben je wel eens vaker tegen de lamp gelopen toen je een 16+ film wilde kopen?
    Over 16+ gesproken, volgens mij wordt er in Pathe ArenA niet gecontroleerd als je bij een automaat je kaartje koopt, of het moet af te lezen zijn van je pas, dat weet ik niet.
    Bij de lange rij op de trap stonden ze niet te controleren toen ik naar The Dark Knight IMAX ging.
    Iemand anders die er veel ouder uitzag dan 16, eerder in de 20 ofzo, moest wel aan zijn ID laten zien, toen hij een kaartje aan de kassa kocht, haha.
    Ik was er toch wel ingekomen hoor, ik heb de juiste leeftijd, maar toch.
    Ik stond de hele tijd met mijn ID in de aanslag, maar dat was dus niet nodig in mijn geval.
    Ja wel een keer eerder, maar dat was voor het spel: GTA 4
    die voor 18+ bedoeld was dacht ik (bij frs) dat snap ik dan nog wel. Zelf koop ik trouwens geen 18+ films, dat jullie dat begrijpen hé!
    Maar bij de FRS, eplaza en (musicstore, waar ik niets meer koop wegens een incident)
    doen (deden) ze daar niet moeilijk over. Bij de vanleest dus wel, de 1e keer dat ik daar iets wou kopen ging het dus mis.
    Maar ja, bij de FRS 3 films van 16+ aangeschaft zonder problemen...

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Zelf koop ik trouwens geen 18+ films, dat jullie dat begrijpen hé!
    Nee die download jij toch?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Nee die download jij toch?
    Ik krijg ze eigenlijk van jouw toegestuurd via e-mail

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Ja wel een keer eerder, maar dat was voor het spel: GTA 4
    die voor 18+ bedoeld was dacht ik (bij frs) dat snap ik dan nog wel. Zelf koop ik trouwens geen 18+ films, dat jullie dat begrijpen hé!
    Maar bij de FRS, eplaza en (musicstore, waar ik niets meer koop wegens een incident)
    doen (deden) ze daar niet moeilijk over. Bij de vanleest dus wel, de 1e keer dat ik daar iets wou kopen ging het dus mis.
    Maar ja, bij de FRS 3 films van 16+ aangeschaft zonder problemen...

    incident ?? vertel eens, nu wordt ik erg nieuwsgierig....

    anyway ik vind filmratings vaak erg overdreven, dus mijn steun hebben ze niet. Net als al die ophef over GTA4.. ;t lijkt mij vrij duidelijk dat het een 'spel' is, en dus geen realiteit.

  21. #296

    Standaard

    Het gaat hier wel erg off-topic, maar ook ik ben geïnteresseerd in 'het incident' van wo2-freak.

  22. #297
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wel off topic, maar vaak wel voortvloeiend van de on topic's
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #298

    Standaard

    Vandaag mijn 50ste Blu-ray ontvangen, dus tijd voor een nieuwe foto

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Het gaat hier wel erg off-topic, maar ook ik ben geïnteresseerd in 'het incident' van wo2-freak.
    Om een lang verhaal kort te maken:

    Ik wou dvd's ruilen, omdat ze niet geseald waren kon dit niet. Ik kreeg ze ongeseald mee, dus kan ik ze moeilijk geseald ruilen aangezien alles in hun winkel al uit seal is. Hier was ik het dus niet mee eens en sinds dien kunnen ze die minimaal €20,- besteding p. week bij hun wel vergeten
    Gelukkig ruilen ze bij FRS wel gewoon dvd's om. Dit niet bij 1 persoon, bij alle personen. Ook bij andere FRS omdat ik toevallig in meerdere FRS'en geweest ben

    Nou dat was mijn ''incident'' vandaar dat het tussen '' stond, is niet echt ernstig te noemen

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChesterLM Bekijk bericht
    Vandaag mijn 50ste Blu-ray ontvangen, dus tijd voor een nieuwe foto

Pagina 12 van 34 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •