Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 46 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Kill Bill - The Whole Bloody Affair

    eindelijk gaat het gebeuren!!!!
    http://www.amazon.com/gp/product/B00...SIN=B000R7HY0A


    Runtime 247 min!!! ben benieuwd,ik heb zo gevoel dat dit totaal iets anders wordt dan de twee films die we kennen.

  2. #2

    Standaard

    Hoezo anders? De runtime is hetzelfde als beide films bij elkaar opgeteld, hoor... :wink:

    Trouwens, wel SUPERnieuws!!! Nu nog hopen op een R2 release....
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #3

    Standaard

    dit is top. ik zat er al erg lang op te wachten.
    nu maar een paar jaar met kopietjes gedaan in de weet dat er wel aan zat te komen.
    eindelijk dus. zodra ie uit is ga ik em gelijk bestellen.
    ben benieuwd naar het geluidspoort en de bonus.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  4. #4

    Standaard

    Hier wacht ik ook al heeeeeeeel lang op. Ik wil de films gewoon graag aanschaffen...maar er is altijd voorgehouden dat er een langere en completere versie zou komen. Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb de 2 losse dvd's al, maar wellicht dat deze er tegen een mooi prijsje wel eens in komt.

  6. #6

    Standaard

    Werd tijd! Maar we moeten niet te vroeg juichen, want er kan nog van alles gebeuren. Eerst zien dan geloven.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  7. #7
    Senior Member
    Registratie datum
    Aug 2005
    Woonplaats
    Heusden-Zolder, Limburg (BE)

    Standaard

    Dit zijn 4 dvd's? Zou het dan niet eerder gaan om gewoon een nieuwe speciale box met de 2 films in?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MeltyMan Bekijk bericht
    Dit zijn 4 dvd's? Zou het dan niet eerder gaan om gewoon een nieuwe speciale box met de 2 films in?
    Nee....het gaat om de twee films samengevoegd incl meer scenes. Uiteraard zal er ook een shitload aan extra's bijzitten....

  9. #9

    Standaard

    Wie zegt dit? Heb nog nergens een officiële bevestiging gezien en Amazon geeft nu ook niet echt een goeie beschrijving... Ik hoop natuurlijk ook dat dit de nieuwe versie is. Uncut en met een heleboel interessante extra's, maar ik wacht er nu al zolang op dat ik dacht dat hij uitgesteld ging worden voor op Blu-ray of HD-DVD.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Wie zegt dit? Heb nog nergens een officiële bevestiging gezien en Amazon geeft nu ook niet echt een goeie beschrijving... Ik hoop natuurlijk ook dat dit de nieuwe versie is. Uncut en met een heleboel interessante extra's, maar ik wacht er nu al zolang op dat ik dacht dat hij uitgesteld ging worden voor op Blu-ray of HD-DVD.
    Ik heb even geen zin om het internet af te struinen maar dit is al heel lang bekend. Tevens bevestigd in interviews door Tarantino zelf. De naam die hij noemde was "The Whole Bloody Affair". Omdat deze set dezelfde titel heeft, ga ik er maar vanuit dat het dus eindelijk om die versie gaat. Wat scenes zijn eruit geknipt die te grof zouden zijn, komen nu in volle bloody glory op dvd tevoorschijn!

  11. #11

    Standaard

    Kill Bill and Death Proof DVDs this September
    Friday, 08 June 2007

    The wait is over. Pre-order listings at various DVD stores and word of mouth seem to indicate, that SEPTEMBER 18th is in fact the date Kill Bill is finally arriving on DVD, but with a vengeance. After years of having to be satisfied with the flimsy bare bones editions (which I personally finally bought because I got sick of TNT showing the film so censored, those fuckers!), what seems to be released will be, and here are the facts as I know them:

    - a 4 DVD set (the movie will need 2 DVDs, the extras probably the other 2 I assume)

    - rated NC-17 (which means it will be the Whole Bloody Affair, so you can trash your Japanese imports or sell them)
    Bron: www.tarantino.info

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb even geen zin om het internet af te struinen maar dit is al heel lang bekend. Tevens bevestigd in interviews door Tarantino zelf. De naam die hij noemde was "The Whole Bloody Affair". Omdat deze set dezelfde titel heeft, ga ik er maar vanuit dat het dus eindelijk om die versie gaat. Wat scenes zijn eruit geknipt die te grof zouden zijn, komen nu in volle bloody glory op dvd tevoorschijn!
    De Kill bIll Twinpack japanse versie, is toch ook al uncut?

  13. #13
    Senior Member
    Registratie datum
    Aug 2005
    Woonplaats
    Heusden-Zolder, Limburg (BE)

    Standaard

    Hmm... hopen dat hij hier ook uitkomt... Wacht hier al lang op

  14. #14

    Standaard

    I have to see it to believe it.
    tis al zo vaak uitgesteld...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #15

    Standaard

    Op amazon staat de mogelijke artwork:

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  16. #16

    Standaard

    Is dit inclusief die anime-scene met Yuki, de zus van Gogo? Volgens mij wou QT dit laten doen door Miike?

    Hierna nooit meer wat van gehoord.

  17. #17

    Standaard

    Ik plaats mijn twijfels bij de speelduur. Die lijkt idd hetzelfde te zijn als de twee reeds verkrijgbare films bij elkaar opgeteld. En bovendien heb ik zowel de Franse, Japanse en Nederlandse boxsets al

  18. #18

    Standaard

    Hoe staat het met dit gebeuren dan? En is het nu een nieuwe cut of niet? Waar zijn de Tarantino fans van dit forum, weten zij niet iets?
    Turn around and feel the vibe.....

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    Hoe staat het met dit gebeuren dan? En is het nu een nieuwe cut of niet? Waar zijn de Tarantino fans van dit forum, weten zij niet iets?
    Volgens mij gaat het niet gebeuren. Op amazon staat: Sign up to be notified when this item becomes available...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Volgens mij gaat het niet gebeuren. Op amazon staat: Sign up to be notified when this item becomes available...
    release date van 6 november staat nog er nog steeds op, dus ik vertrouw er voorlopig nog steeds op

  21. #21

    Standaard

    Is hier nu al meer bekend over? Amazon kan hem niet (meer) leveren zie ik?
    Ondertussen zie ik o.a. bij Bol dat er wel twee nieuwe special editions uit gaan komen van de twee films, maar dus niet samengevoegd.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burning Fish Bekijk bericht
    Is hier nu al meer bekend over? Amazon kan hem niet (meer) leveren zie ik?
    Ondertussen zie ik o.a. bij Bol dat er wel twee nieuwe special editions uit gaan komen van de twee films, maar dus niet samengevoegd.
    dat zijn gewoon de binnenkort te verschijnen steelcases van RCV... de disc's blijven hetzelfde... (zie ook http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=53848)...
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  23. #23

    Standaard

    In de Empire stond een tijdje terug een interview met Tarantino en daarin beaamde hij dat in 2008 een nieuwe cut van de kill bill films op dvd zou gaan verschijnen.

  24. #24

    Standaard

    product van The Weinstein Company, dan zal deze ook op HD DVD verschijnen!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #25

    Standaard

    is hier al iets meer over bekend?
    Op amazon.com staat ie ondertussen niet meer.
    Komt er nog een ander soort release die meer waardig is (zoals bijvoorbeeld de R1 2disc van Pulp Fiction)?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •