Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 194 worden weergegeven.

Discussie: Up [pixar 2009]

  1. #1

    Standaard Up [pixar 2009]



    Variety zegt:

    Pixar is going a little older in 2009 than its typical demo.

    The Disney-owned toon studio's release that year will be "Up," about a 70-year-old man who teams with a wilderness ranger to fight beasts and villains.
    "Monsters, Inc." director Pete Docter is helming.

    Pixar vet Bob Peterson is writing the script and will co-direct.

    Monday's announcement fills in the remaining gap in the animation powerhouse's sked through 2010. After this month's "Ratatouille," it will release "Wall*E" next summer and "Toy Story 3" in summer 2010.

    Its sibling Disney Animation Studios, also overseen by Mouse House toon toppers Ed Catmull and John Lasseter, is set to release "American Dog" next year and in 2009 "Frog Princess," its first hand-drawn pic since 2004.



    Coming Soon zegt:

    Pete Docter, the Pixar lifer who made "Monsters Inc.," and co-director Bob Peterson are preparing this "coming-of-old-age story" about a seventysomething guy who lives in a house that "looks like your grandparents' house smelled." He befriends a clueless young Wilderness Ranger and gets into lots of alter kocker altercations. Says Pixar: "Our hero travels the globe, fights beasts and villains and eats dinner at 3:30 in the afternoon."






    Klinkt weer fantastisch!
    Laatst aangepast door Evil Hobbit : 13-06-2007 om 09:56

  2. #2

    Standaard

    Dit maakt me weer ongelooflijk benieuwd!! Met Pixar kan het bijna niet misgaan, en ik ben een grote fan van animatiefilms, dus... laat maar komen! Alleen is 2009 nog zover weg ...

  3. #3

    Standaard

    Klinkt allemaal weer erg goed en het is een Pixar, dus dat kan bijna niet misgaan :razz:

  4. #4

    Standaard

    Enkel jammer dat ze niet eens van 'n bestaande franchise af kunnen blijven... Toy Story 3 (waarom!?)... mogelijkheden van animatiefilms zijn onbegrensd en wat doen ze ... sequel op sequel (ice age / shrek / madagascar / sharktale etc.)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Enkel jammer dat ze niet eens van 'n bestaande franchise af kunnen blijven... Toy Story 3 (waarom!?)... mogelijkheden van animatiefilms zijn onbegrensd en wat doen ze ... sequel op sequel (ice age / shrek / madagascar / sharktale etc.)
    Sequel = Gegarandeerd commercieel succes
    Originaliteit = (commercieel) risico
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #6
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Enkel jammer dat ze niet eens van 'n bestaande franchise af kunnen blijven... Toy Story 3 (waarom!?)... mogelijkheden van animatiefilms zijn onbegrensd en wat doen ze ... sequel op sequel (ice age / shrek / madagascar / sharktale etc.)
    Toy Story 2 is een van die spaarzame sequels die door velen (en ik deel die mening) gezien wordt als beter dan het origineel. Dus laat Pixar maar sequels maken, zolang ze van hetzelfde, of een hoger, niveau blijken te zijn.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Enkel jammer dat ze niet eens van 'n bestaande franchise af kunnen blijven... Toy Story 3 (waarom!?)... mogelijkheden van animatiefilms zijn onbegrensd en wat doen ze ... sequel op sequel (ice age / shrek / madagascar / sharktale etc.)
    Ik begrijp wat je bedoelt, maar we hebben het hier wel over Pixar die met Toy Story 2 een nog betere film wist neer te zetten dan Toy Story 1. Zolang Pixar de productie verzorgt (en niet zoals eerst de planning was dat Disney dit derde deel zelf zonder Pixar zou gaan maken in de tijd dat Pixar nog geen onderdeel van Disney was) dan vind ik het prima! Pixar heeft bewezen steeds weer orriginele films te maken met een kwaliteit die hoog boven de concurrentie uitsteekt. Zelfs hun sequels (momenteel dus alleen Toy Story 2) houden datzelfde hoge niveau. Geweldig toch?

    Met die 'sequel op sequel' heb je het wel over Dreamworks, een bedrijf dat enkel en alleen uit is op zoveel mogelijk geld te cashen met hun waardeloze producties waar inderdaad nog tig vervolgfilms van gaan uitkomen. Zolang er veel mensen gaan kijken naar dit soort massaproducties, blijft Dreamworks met dit soort films komen.

    Goddank is Disney weer bezig met volledige 2d musicals, want al dat CG geweld begint me een beetje de keel uit te hangen (Pixar uitgezonderd natuurlijk), maar eer we daar van kunnen genieten zijn we alweer een paar jaar verder.

  8. #8

    Standaard

    Goddank is Disney weer bezig met volledige 2d musicals, want al dat CG geweld begint me een beetje de keel uit te hangen (Pixar uitgezonderd natuurlijk), maar eer we daar van kunnen genieten zijn we alweer een paar jaar verder.
    Inderdaad, ik wacht ook vol ongeduld op de komende 2D animatiefilm van Disney, dat is toch nog steeds het beste wat ze daar kunnen...laat de computeranimatiefilms over aan de studios die daar hun strepen mee verdiend hebben (Pixar, en in minder mate Dreamworks).

  9. #9

    Standaard

    En we hebben een teaser.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #10

    Standaard

    Gave teaser!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  11. #11

    Standaard

    Zie er interessant uit, in combinatie met de naam Pixar kan het bijna niet fout gaan. Pixar blijft in mijn ogen toch binnen de (westerse) animatie wereld op uitzonderlijke hoogte staan.

  12. #12

    Standaard

    Nice teaser

  13. #13

    Standaard

    Dit zal heus wel weer origineel, grappig en des Pixar's worden!

  14. #14

    Standaard

    Veel mensen denken alleen al dat het een uitstekende animatiefilm gaat worden omdat het van pixar is.
    Waarom dat?
    A Bugs Life en Cars zijn ook van Pixar en waarom worden die niet zo gewaardeerd als deze animatiefilm die nog niet eens uitgekomen is?
    Niet elke animatie heeft meteen alle vertrouwen van de mensen alleen al omdat het van Pixar is.

    Ik wacht gewoon af todat hij uitkomt, tot die tijd kan ik geen mening hebben.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Veel mensen denken alleen al dat het een uitstekende animatiefilm gaat worden omdat het van pixar is.
    Waarom dat?
    A Bugs Life en Cars zijn ook van Pixar en waarom worden die niet zo gewaardeerd als deze animatiefilm die nog niet eens uitgekomen is?
    Niet elke animatie heeft meteen alle vertrouwen van de mensen alleen al omdat het van Pixar is.

    Ik wacht gewoon af todat hij uitkomt, tot die tijd kan ik geen mening hebben.
    Wat mij betreft heeft Pixar me nog nooit teleurgesteld en dus kijk ik per definitie al uit naar een nieuwe film van Pixar.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Wat mij betreft heeft Pixar me nog nooit teleurgesteld en dus kijk ik per definitie al uit naar een nieuwe film van Pixar.
    Ja, dat bericht had ik ook speciaal gepost omdat veel mensen die hier ook posten van:

    ''Het is van Pixar dus dat moet wel goed en origineel zijn.''

    En bij beste Pixar, Cars en A Bugs Life afkraken die ook van Pixar zijn. Dus dat betekent niet dat alles van Pixar altijd goed moet zijn.

    Dat wou ik kwijt

  17. #17

    Standaard

    Hier is een nieuwe teaser-poster te zien.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Hier is een nieuwe teaser-poster te zien.
    Hmmmm, ben benieuwd naar dat 3D logo...

    Het begint nu alweer te kriebelen.
    Pixar weet elke keer weer met een film te komen die van van begin tot eind de aandacht erbij weet de houden

  19. #19
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Heerlijk!
    Turn around and feel the vibe.....

  21. #21

    Standaard

    Can i come in???? ......... No!!

    Ik moest echt lachen


    Four **** Trader & SafeTrader


  22. #22

    Standaard

    De trailer laat weer zien dat ze de kneepjes van het pak bij Pixar nog (lang) niet zijn verloren
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  23. #23

    Standaard

    Prachtige teaser! Het stukje waarin de gordijnen naar buiten kwamen om te gebruiken als zeilen deed me denken aan de introfilm van Monty Python's Meaning of Life, met die oude mannen.

  24. #24

    Standaard

    So long boys!

    Heerlijk, dit smaakt naar meer!

  25. #25

    Standaard

    Leuke teaser, dit wordt weer mooi! 8)

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •