Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 194 worden weergegeven.

Discussie: Up [pixar 2009]

  1. #51

    Standaard

    Heb eigenlijk best wel veel vertrouwen in deze film. Zeker sinds de iets te lange laatste trailer.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Het zal niet hun beste werk zijn denk ik.
    Dus niveau Finding Nemo, Wall-E, etc.

    Meer niveau Cars en A Bugs Life.
    Cars was veel beter dan Finding Nemo met zijn sentimentele vader-zoon-relatie thema en flauwe grapjes van die vervelende blauwe vis.
    Laatst aangepast door Rohim : 08-03-2009 om 13:56

  3. #53

    Standaard

    Die trailer is echt genieten Dit wordt weer iets om naar uit te kijken denk ik zo

  4. #54

    Standaard

    De meeste mensen vonden Cars toch wel tegenvallen voor een Pixar film.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rohim Bekijk bericht
    Cars was veel beter dan Finding Nemo met zijn sentimentele vader-zoon-relatie thema en flauwe grapjes van die vervelende blauwe vis.


    Four **** Trader & SafeTrader


  5. #55

    Standaard

    Maar wat vondt jij er van?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #56

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #57

    Standaard

    Haha Doug the dog. Dit wordt vast weer een hilarische Pixar film...

    De tijd is snel gegaan sinds ik voor het eerst van deze film hoorde. Over minder dan 2 weken de premiere op het filmfestival van Cannes.
    Wel jammer dat tussen de release-datum in de VS (29 mei) en de release in Nederland (8 oktober) bijna 4 maanden zit. (Bron: IMDB)
    Zijn dat eigenlijk officiële data?

  8. #58

    Standaard

    De wereldpers over UP, na de vertoning in Cannes:

    "It's a terrific family adventure: the 3D presentation gives it a real boost, but this film is airborne because of the traditional strengths: story, characterisation and inventive animation with the old-fashioned values of clarity and simplicity." ,- The Guardian

    "A near perfect feature, a thrilling combination of humour, pathos, action and drama. Utterly original, endlessly inventive, and brilliantly crafted to appeal to old and young alike, it may well be Pixar's finest feature yet." ,- IGN Movies

    "As of May, Best Picture of the Year: Another jewel in Pixar's crown, Up is a truly uplifting experience, a themtically inventive, emotionally touching, poignantly romantic film that lingers in memory long after seeing it." ,- Emanuel Levy (de criticus met de snor)

    "Pixar again raises the bar to wondrous new heights." ,- Hollywood Reporter

    "Up is a more more classic piece of entertainment, which cleaves to the Pixar template of being beautifully rendered, emotional and laugh-out-loud adult funny, all the while capturing the naïve charm of old-school Disney." ,- Empire Magazine

    "Up could easily have been cloying, but instead proves disarming in its deep reserves of narrative imagination and surprise, as well as its poignant thematic balance of dreams deferred and dreams fulfilled." ,- Variety
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #59

    Standaard

    Zoals altijd, Pixar levert wederom een pareltje af, daar twijfel ik echt geen seconde aan.

  10. #60

    Standaard

    Thumbs UP dus...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #61

    Standaard

    Na de tegenvaller Wall-E kan deze alleen maar meevallen denk ik zo! Ben erg benieuwd


  12. #62

    Standaard

    Klinkt allemaal geweldig. Kijk erg uit naar deze film. Al is een Pixar altijd iets om naar uit te kijken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #63

    Standaard

    Hij begint goed op IMDB (wat trouwens alle 'gehypte' films doen maargoed).

    9,2 na 1652 votes.

    Zegt normaal nog niet zoveel, maar bij PIXAR natuurlijk juist wel.
    The horror...the horror...

  14. #64

    Standaard

    Kijk erg uit naar deze film. De laatste pixars vond ik niet echt geweldig (cars, ratatouille, wall-e) maar dit ziet er weer erg goed uit allemaal........

  15. #65

    Standaard

    Ik heb deze in L.A. in de Universal Studios Boardwalk cinema in DLP 3D bekeken, een weekje of 3 geleden, gaaaaaf was die zeg. Vond deze zelf wel een grappig, minder dan Wall-E en Incredibles, maar leuker dan Cars. Vooral veel dieren grappen vond ik geslaagd. Helaas duurt het nog wel even voordat we in nederland van Up kunnen genieten.....

    Squirrel, squirrel....wahahah!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  16. #66

    Standaard

    Gisteren in Oekraïne gezien, heb ontzettend gelachen al vond ik deze film een stuk emotioneler dan de vorige films, af en toe moest er een traantje worden weggepinkt maar het is absoluut weer een uitstekende film van Pixar. Er zijn weinig studio's die hun hoogtepunt moeten zien vast te houden maar Pixar legt elke keer weer de lat een stukje hoger.
    Ikran is not horse!

  17. #67

    Thumbs up

    HUNTINGTON BEACH – Colby Curtin, a 10-year-old with a rare form of cancer, was staying alive for one thing – a movie.

    From the minute Colby saw the previews to the Disney-Pixar movie Up, she was desperate to see it. Colby had been diagnosed with vascular cancer about three years ago, said her mother, Lisa Curtin, and at the beginning of this month it became apparent that she would die soon and was too ill to be moved to a theater to see the film.

    After a family friend made frantic calls to Pixar to help grant Colby her dying wish, Pixar came to the rescue.

    The company flew an employee with a DVD of Up, which is only in theaters, to the Curtins’ Huntington Beach home on June 10 for a private viewing of the movie.
    hele verhaal
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #68

    Standaard

    Heftig verhaal maar wel een ultiem gebaar

  19. #69

    Standaard

    Een prachtig gebaar van Pixar, toont nogmaals aan wat voor een bijzondere groep mensen daar werkt.
    Ikran is not horse!

  20. #70

  21. #71

    Standaard

    Prachtig van Pixar.

    RIP Colby Curtin en sterkte voor de ouders, familie en vrienden. Gewoon verschrikkelijk dat iemand op zo'n leeftijd al overlijd.


  22. #72
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Up.

    It's good, not great.
    Er mochten een tiental minuten uit het midden geknipt worden.
    Wel proficiat om geen voorspelbare of te cliché elementen te gebruiken.

    Wall-E en Monsters Inc blijven mijn favorieten.

  23. #73

    Standaard

    Waarom 4 maanden tussen US release en Benelux? Als ze zo prat gaan op downloaden...doe er dan iets aan. Ik wil deze film graag zien, maar 4 maanden tussen US en Benelux is me wat te gortig.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Waarom 4 maanden tussen US release en Benelux? Als ze zo prat gaan op downloaden...doe er dan iets aan. Ik wil deze film graag zien, maar 4 maanden tussen US en Benelux is me wat te gortig.
    Helemaal mee eens. Had gehoop op een zomerrelease want dat lijkt me een ideaal moment voor deze film. Al zou er dan wellicht concurrentie van Harry Potter zijn die wel deze zomer uitkomt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #75

    Standaard

    Die oude man draagt wel een trouwring, zou dat een spoiler zijn??
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •