De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fantastic Four Extended Edition

    Kwam deze week uit op R1. t'Schijnt dat deze versie wat beter is dan de originele bioscoopversie en ook de extra's zijn vooral voor liefhebbers van de comic interessanter

    http://www.dvdtalk.com/reviews/read.php?ID=28403

    De prijs lijkt nog mee te vallen bij amazon.uk

  2. #2

    Standaard

    Nog steeds niks geleerd van het Daredevil debacle dus. De DC van die film was ook veel en veel beter dan de bioscoopversie. Ik zat er al aan te denken om deze (FF4 ED) aan te schaffen en denk dat ik dat ook maar ga doen.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  3. #3

    Standaard

    Iemand deze gezien? Is het de moeite ?
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  4. #4

    Standaard

    Ik wil de DC ook wel eens zien, maar ik ga toch effe wachten of die niet in regio 2 uit komt. FF zou ik nog wel double-dippen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Ik juich dit alleen maar toe, hoe meer jessica alba hoe beter
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  6. #6

    Standaard

    Vanavond heb ik de extended gezien. Het maakt idd de film beter. Het is echter wel het betere knip en plakwerk. Sommige scenes die er terug in gezet zijn komen later verdeeld over andere scenes weer terug.
    Voor de liefhebber zou ik zeggen kopen, ik heb met veel meer plezier naar de extended gekeken dan naar de bios versie!
    Turn around and feel the vibe.....

  7. #7

    Standaard

    Ik heb van Daredevil alleen de DC gezien, en ik vond die film echt vreselijk... 1 van de slechtste die ik ooit heb gezien. Ik heb dat onding ook direct weggeven
    Fantastic Four vond ik wel vermakelijk, en wellicht ooit de aanschaf wel eens waard...

  8. #8

    Standaard

    *kick*

    Ik heb hem nog niet in de winkel zien liggen, maar ik vrees dat wij ook, net zoals in de UK, enkel de single disc hebben ipv de volgepakte 2-disc die in de VS is uitgekomen?

  9. #9

    Standaard

    Ik heb 'm wel in de winkel zien liggen. Inderdaad een 1-disc, maar volgens de cover staan er wel diverse extra's op.

    Trouwens, de originele Amerikaanse release bestond uit 1 disc, terwijl de origele Nederlandse release uit 2 discs bestond. Bij de extended edition is het dus andersom.

  10. #10

    Standaard

    Yep, ligt hier zowat overal (FRS, Makro Deurne, Nederlandse MM en Van Leest) maar ik heb precies een beetje terughoudender geworden nadat ik op diverse Amerikaanse reviewsites heb gelezen dat de DC-impact maar héél beperkt is, gewoon een paar deleted scenes ingelast die op de vorige disc stonden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    hmm, maargoed..ik heb de normale versie al niet aangeschaft dus daarom leek me de 2-disc Extended wel leuk om te hebben. Jammer dat nu wij te kort worden gedaan

  12. #12

    Standaard

    Ik vind niet dat we tekort gedaan worden. De meeste extra's die op de R1 Extended Edition staan stonden bij ons op de originele release.

  13. #13

    Standaard

    Ik heb ontdekt dat er twee versies van de Extended Edition in Nederland in omloop zijn. Op de ene staat maar één extra, volgens de cover. Op de andere staan diverse extra's. Ik heb echter het vermoeden dat de versie waarop diverse extra's staan fout is. In werkelijkheid staat er maar één extra op: een korte vooruitblik op het tweede deel.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb ontdekt dat er twee versies van de Extended Edition in Nederland in omloop zijn. Op de ene staat maar één extra, volgens de cover. Op de andere staan diverse extra's. Ik heb echter het vermoeden dat de versie waarop diverse extra's staan fout is. In werkelijkheid staat er maar één extra op: een korte vooruitblik op het tweede deel.
    Dat kan ik ook bevestigen. Heb hier een uitgave liggen met een heleboel extra's op de cover en in het menu maar 1 optie: een stukje over ironman van een aantal minuten en voor de rest niets.

    Ik dacht eerst aan een verborgen optie in het menu, maar deze kan ik niet vinden.

    EANnmr 8 712626 032793
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •