Pagina 3 van 225 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 5610 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Middenveld is op zich ook prima in orde:

    Simons (zekerheidje)
    Mendez
    Aissati/Afellay
    Culina/Vayrynen

    Al zou ik liever ipv Culina/Vayrynen een ervaren leiderstype zien (Zenden? vBronckhorst?)

    Verdediging:
    De Cler (hopelijk)
    DaCosta/Salcido/Addo (voor twee plekken)
    Kromkamp

    Mag ook nog wat bijkomen, als had ik begrepen dat dat nog niet de prioriteit van Koeman is.

    Doel:
    Gomes

    Ziet er vrij goed uit...

  2. #52

    Standaard

    Waarom is Lazovic eigenlijk zo hot? Ik bedoel zo erg heeft hij zich nog niet bewezen, en na 1 goed jaartje wil ie al weer bij Vitesse weg. Hij kan gerust een balletje trappen, maar ik moet nog zien of hij het niveau vast kan houden.

  3. #53

    Standaard

    Al die ophef over Lazovic inderdaad, gefaald bij Feyenoord en het redelijk goed gedaan bij Vitesse (een middenmotor). Laat hem eerst maar eens wat bewijzen voor ie de volgende Kone wordt (veel ophef, weinig goals).

  4. #54

    Standaard

    Van Marwijk bijna rond met Feyenoord volgens vi.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #55

    Standaard

    Feyenoord blijft maar foute beslissingen maken... Sneu voor die club.

  6. #56

    Standaard

    Ik geloof hier weinig van: (bron voetbalzone.nl)

    Tottenham Hotspur heeft de strijd om Wesley Sneijder gewonnen. Voor een slordige zeventien miljoen euro is de Nederlander na Gareth Bale de tweede topaankoop van de Londenaren. (The Sun)

  7. #57

    Standaard

    Zou ik eerlijk gezegd nog steeds te weinig vinden.

    Vind ook niet dat Tottenham de juiste club is voor Sneijder, kan beter naar Spanje gaan, past hij veel beter.

    Pff het is te hopen dat dit niet waar is..


  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    Zou ik eerlijk gezegd nog steeds te weinig vinden.

    Vind ook niet dat Tottenham de juiste club is voor Sneijder, kan beter naar Spanje gaan, past hij veel beter.

    Pff het is te hopen dat dit niet waar is..
    17 miljoen te weinig? We hebben het gewoon over Sneijder hoor. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    17 miljoen te weinig? We hebben het gewoon over Sneijder hoor. :wink:
    ''Gewoon over Sneijder hoor.''

    Ach als je ziet dat er bedragen als 20-25 miljoen worden betaald voor spelers die ik toch minder vind dan Sneijder, vind ik dat wij er ook minstens 20 voor moeten vragen.

    Gewoon poot stijf houden, hij hoeft niet weg, heeft nog een contract dus...


  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    ''Gewoon over Sneijder hoor.''

    Ach als je ziet dat er bedragen als 20-25 miljoen worden betaald voor spelers die ik toch minder vind dan Sneijder, vind ik dat wij er ook minstens 20 voor moeten vragen.

    Gewoon poot stijf houden, hij hoeft niet weg, heeft nog een contract dus...
    Maar hier gaat het om een Nederlander, die in Nederland speelt en waar nog geen absolute topclub van denkt dat ze hem kost wat kost moet hebben.

    Genoeg redenen om 17 miljoen niet te rechtvaardigen. De prijs hoeft namelijk helemaal niet altijd aan te geven hoe goed een speler is.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Maar hier gaat het om een Nederlander, die in Nederland speelt en waar nog geen absolute topclub van denkt dat ze hem kost wat kost moet hebben.

    Genoeg redenen om 17 miljoen niet te rechtvaardigen. De prijs hoeft namelijk helemaal niet altijd aan te geven hoe goed een speler is.
    Klopt ook allemaal wel, maar goed je wilt toch het maximale lijkt me, al een club hem echt wil hebben zou ik ze gewoon zo veel mogelijk laten betalen(zoals Bayern met Hargreaves heeft gedaan), en niet zoals gewoonlijk voor te weinig de deur uit laten lopen.

    Als ze hem echt willen gewoon minstens 20 miljoen, al heb ik het gevoel dat als Sneijder echt weg wil dat ze die 17 miljoen toch wel accepteren, of misschien wel een nog lager bod.


  12. #62

    Standaard

    Heeft hij nog een contract voor 1 of voor 2 jaar?

    Dat heeft natuurlijk ook veel invloed op de prijs.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #63

    Standaard

    Zondag begint het EK tot 21.
    Wat verwachten jullie van het NL elftal? Ik zie dat ze in de poule zitten met Portugal, Belgie en Israel. Belgie en Portugal hebben volgens mij erg sterke jeugdelftallen en Israel ken ik niet goed, dus denk dat het al moeilijk genoeg wordt om de poule fase door te komen.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Heeft hij nog een contract voor 1 of voor 2 jaar?

    Dat heeft natuurlijk ook veel invloed op de prijs.
    2 jaar dacht ik, dus het is ook niet zo dattie volgend jaar transfervrij weg kan lopen.

    Al zou 17 miljoen ook niet verkeerd zijn natuurlijk, ik bedoel laten we eerlijk wezen, bij Valencia hadden ze het over 10-12 miljoen.

    Aan de andere kant, nog zo'n seizoen en het is helemaal kassa€.


    Over het jeugdEK, tsja ik ben er niet van overtuigd dat wij wel weer effe die beker pakken. We moeten niet vergeten dat we vorig jaar ook niet zo denderend hebben gespeeld, en dat de grootste namen niet meer mee doen.

    België en Portugal hebben gewoon beide een hele goede ploeg, vooral België kan de mensen wel eens gaan verassen.

    Hoop natuurlijk wel dat wij weer de beste zijn, maar het zou wel erg moeilijk gaan worden.
    Laatst aangepast door wezz : 08-06-2007 om 11:57


  15. #65

    Standaard

    Ik vraag me af of Sneijder zich nog wel 110% kan motiveren voor nog een seizoen Ajax, die jongen is natuurlijk al met z'n gedachte helemaal bij elke club die een bod gaat neerleggen nu. Sneijder kan wel zeggen dat ie zich in Juli gewoon meldt bij Ajax omdat ie een prof is, maar veel plezier zal het hem niet doen.

    Ik denk dat het voor beide partijen beter is dat Sneijder deze zomer vertrekt, maar dan wel tegen een flinke som (minimaal 15 miljoen).

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Zondag begint het EK tot 21.
    Wat verwachten jullie van het NL elftal? Ik zie dat ze in de poule zitten met Portugal, Belgie en Israel. Belgie en Portugal hebben volgens mij erg sterke jeugdelftallen en Israel ken ik niet goed, dus denk dat het al moeilijk genoeg wordt om de poule fase door te komen.
    Ik heb serieus geen flauw idee hoe sterk de tegenstanders zijn in de poulefase, welke landen er nog meer meedoen (hoeveel poules?) etc.

    Maar afgaande op de sterkte van het NLse elftal zelf moeten ze toch een aardig eind kunnen komen lijkt me.

  17. #67

    Standaard

    @ Nera,

    Ik lees net op verschillende sites dat Barça ook aan Chivu trekt en de betere papieren lijkt te hebben voor een eventuele transfer.

    Dat zou niet zo mooi zijn voor Inter, maar natuurlijk geweldig voor Barça. Ik zie in Chivu nog steeds een van de beste verdedigers ter wereld.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Ik vraag me af of Sneijder zich nog wel 110% kan motiveren voor nog een seizoen Ajax, die jongen is natuurlijk al met z'n gedachte helemaal bij elke club die een bod gaat neerleggen nu. Sneijder kan wel zeggen dat ie zich in Juli gewoon meldt bij Ajax omdat ie een prof is, maar veel plezier zal het hem niet doen.

    Ik denk dat het voor beide partijen beter is dat Sneijder deze zomer vertrekt, maar dan wel tegen een flinke som (minimaal 15 miljoen).
    Natuurlijk is zijn motivatie dan minder, dat kan bijna niet anders. Dus dan is Ajax sowieso genaaid. Nu kunnen ze vangen voor hem, doen ze dat niet en hij blijft nog een seizoen krijgen ze minder omdat zijn contract nog maar een jaar loopt maar als hij minder speelt gaan andere clubs nog minder betalen voor hem.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #69

    Standaard

    Over het EK -21:

    Oranje gaat het zeer moeilijk krijgen, Portugal heeft altijd al goede jeugdelftallen gehad, België heeft op dit moment een goede lichting, maar onderschat Israel zeker niet! Het voetbal daar is in opkomst en ook zij hebben op dit moment een erg goede jeugd rondlopen...

    Ik verwacht dat Nederland er in de groepsfase al uit wordt geknikkerd (al hoop ik het niet natuurlijk...).
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Ik heb serieus geen flauw idee hoe sterk de tegenstanders zijn in de poulefase, welke landen er nog meer meedoen (hoeveel poules?) etc.

    Maar afgaande op de sterkte van het NLse elftal zelf moeten ze toch een aardig eind kunnen komen lijkt me.
    Er zijn maar 2 poules

    Poule A: Nederland, Belgie, Israel, Portugal.
    Poule B: Engeland, Italie, Servie, Tsjechie.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger Bekijk bericht
    Middenveld is op zich ook prima in orde:

    Simons (zekerheidje)
    Mendez
    Aissati/Afellay
    Culina/Vayrynen

    Al zou ik liever ipv Culina/Vayrynen een ervaren leiderstype zien (Zenden? vBronckhorst?)

    Verdediging:
    De Cler (hopelijk)
    DaCosta/Salcido/Addo (voor twee plekken)
    Kromkamp

    Mag ook nog wat bijkomen, als had ik begrepen dat dat nog niet de prioriteit van Koeman is.

    Doel:
    Gomes

    Ziet er vrij goed uit...
    Zo te zien vergeet je nogal wat spelers... verdediging Fagner, Marcellis... middenveld Zonneveld en v/d Leegte.. aanval Reis, Bakkal
    Eigenlijk hoeft PSV alleen nog maar een goede verdediger en een opvolger van Cocu te halen en dan is het klaar! Dan hebben we de 21e landstitel binnen, dus een Zenden/Gio/Engelaar zou mooi zijn
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  22. #72

    Standaard

    Hoogmoed komt voor de val?

  23. #73

    Standaard

    Uhm ja.. je moet altijd positief blijven maar zo iets als vorig seizoen dat was gewoon stom en spannend. Maar je moet toegeven dat het een aardig elftal is, Reis is een talentje en beter dan Tardelli, we hebben 2 Nederlanders terug gehaald en 2 gekocht, een (top) spits en nu nog hopen dat we niet veel spelers meer kwijtraken en dan gaan we weer voor de titel en CL
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  24. #74

    Standaard

    Je vergeet wel dat je twee steunpilaren, Alex en vooral Cocu, er niet meer zijn...

    De invloed van die twee spelers vervang je niet met het aantrekken van een Lazovic, Van der Leegte en wat jeugdspelers...

  25. #75

    Standaard

    En we hebben gezien dat het gemis van Alex de 2e seizoenshelft PSV bijna het kampioensschap kostte...

Pagina 3 van 225 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •