De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard probleem met sony en hdmi??

    hoi mensen,

    Ik heb een vraag

    ik heb sinds een tijdje een sony bravia in bezit type 32v2000 nou heb ik digitale tv van @Home. ik had altijd de standaard samsung decoder en heb deze vandaag vervangen voor de samsung DCB H36or. Nou werkt deze via scart prima scart kabel er tussen en ja hoor op av 2 heb ik beeld geen probleem

    nou zit er ook 1 hdmi aansluiting op mij tv en ook 1 op mij decoder.


    nou heb ik een hdmi kabel gekocht en deze aangesloten 1 aansluiting in de hdmi van de decoder en 1 in de hdmi aansluiting van de sony bravia.

    Nou is mij vraag waar moet nou het beeld zijn want zowel in av 1 tm av 5 zie ik nu niks staan. moet ik nog iets omzetten om hdmi te kunnen kijken hier staat niks over in de samsung handleiding,

  2. #2

    Standaard

    Heb je op de decoder ingesteld dat je ipv de scart de hdmi gebruikt?

    Heb je op de tv (zoals mijn Samsung nu heeft) een knopje met daarop hdmi wat na indrukken als gevolg geeft dat hij een hdmi signaal gaat zoeken?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    ff samsung bellen. Zij kunnen het zo oplossen. Dit is een bekend probleem bij samsung. Nadat hij geupdate is, werkt het als een trein. (als het goed is komen er mannetjes bij je thuis hem flashen)

  4. #4

    Standaard

    als 1ste wil ik jullie bedanken voor jullie reacties,

    Alexander D

    nee naar mij weten zit er ook geen knopje op de sony tv om dat intestellen.

    verder valt er volgens mij weinig in te stellen als ik naar het menu ga en naar media instellen kan ik een paar dingen instellen

    das de hoogte breedte verhouding 4:3 of 16:9

    de beeld conversie

    de video kleuenbalk

    en dan het type videosingaal

    daar kan ik kiezen uit coponent coposiet of RGB composiet

    verder is het dolby digital aan of uit

    ondertiteling aan of uit

    en hdmi autdio uitgang optie daar kan je kiezen tussen a tm d heb ook geen flauw idee wat al die typich betekenen moet ik eerlijk ziijn.

    zelf heb ik een Hdmi 400 monstercable van de bcc misschien zegt dat jullie wat.

    R, Klemkerk.
    Als ik het goed begrijp is het dus een kwestie van flashen in de zin dat de decoder een update krijgt en is het dan zo simpel als ik denk kabel in decoder kabel in tv en klaar??

    alvast bedankt jongens

  5. #5
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Ja, Het is een veel voorkomend probleem met deze beestjes Out of the box. Zodra hij geflashed is, werkt hij perfect

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •