Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 63 van 63 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik ga komende week wel even bij MM kijken, wist niet dat die doosjes verkocht, mocht dat hiet niet het geval zijn neem ik alsnog wel even contact met je op!!
    HDTV: Samsung UE40D6200 (LED-3D)
    Receiver: Yamaha RX-V671
    Blu-ray speler: Yamaha BD-B671
    Speakers: Harman/Kardon HKTS16 5.1
    Console: PS3 320 GB

  2. #52

    Standaard

    Ik heb op marktplaats een plekje gevonden waar je allerlei soorten merken en maten kunt kopen en nog redelijk aan de prijs, heb er zonet een paar doosjes bestelt!!

    Link

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ReNoX_NL Bekijk bericht
    Ik heb op marktplaats een plekje gevonden waar je allerlei soorten merken en maten kunt kopen en nog redelijk aan de prijs, heb er zonet een paar doosjes bestelt!!

    Link
    Had ik ook gezien en een kleine bestelling geplaatst.
    Moest een blu-ray doosje hebben voor 3 discs, helaas heb ik een dvd doosje gekregen.
    (fout lag gedeeltelijk bij mij en de verkoper, even opletten dat je goed aangeeft dat het om een BLU-RAY doosje gaat)

    Kon het dvddoosje terugsturen, dan zou ik de porto kosten retour krijgen
    Moest dan maar een nieuwe bestelling doen.

    Service vond ik dit niet geweldig, had op een andere manier opgelost kunnen worden.
    Laatst aangepast door The Puma : 01-05-2011 om 10:42

  4. #54

    Standaard

    Ok naja gelukkig reizen de kosten de pan niet uit, dus hiermee kun je een x een gokje wagen!!

    Effe afw88 dus van wat ik krijg

    Bedankt voor de info, en zal nog wel even laten weten hier hoe het gegaan is!

  5. #55

    Standaard

    Als er iemand nog 14mm (dus het dikke formaat zoals in NL en UK wordt gebruikt) BD doosje nodig heeft, laat het maar weten. Ik heb nog een hele stapel op zolder liggen.

  6. #56

  7. #57

    Standaard

    Die zullen er zeker tussen zitten. Ik vervang namelijk gewoon de doosjes van de NL en UK uitgaven voor de doosjes van 11/12mm dik. Met de hoeveelheid BD's die ik heb staan scheelt dat aardig kastruimte.

  8. #58

    Standaard

    Werkt dat wel ivm de breedte van de korte zijde van de kaft? Doos is toch breder dus kaft is dan toch tte klein??

    Maar ik houd je ingedachten mocht ik nog hoesjes nodig zijn, heb net 2 bestelt in boven staande link!!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ReNoX_NL Bekijk bericht
    Werkt dat wel ivm de breedte van de korte zijde van de kaft? Doos is toch breder dus kaft is dan toch tte klein??

    Maar ik houd je ingedachten mocht ik nog hoesjes nodig zijn, heb net 2 bestelt in boven staande link!!
    Nou net andersom, de doosjes die ik gebruik zijn smaller dus de kaft zou eventueel wat te groot zijn. Maar dat valt in de praktijk wel mee, dat past eigenlijk gewoon.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack van Dijk Bekijk bericht
    Als er iemand nog 14mm (dus het dikke formaat zoals in NL en UK wordt gebruikt) BD doosje nodig heeft, laat het maar weten. Ik heb nog een hele stapel op zolder liggen.

    ik zoek juist dunne doosjes.
    Heb zelf een hoop dikke al weggedaan.

    Groetjes Bettina
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack van Dijk Bekijk bericht
    Nou net andersom, de doosjes die ik gebruik zijn smaller dus de kaft zou eventueel wat te groot zijn. Maar dat valt in de praktijk wel mee, dat past eigenlijk gewoon.
    Ja klopt je hebt idd gelijk

  12. #62

    Standaard

    Sorry voor het oprakelen van dit oude topic.

    Heeft er iemand al originele 4K UltraHD doosjes in nederland te koop gezien, voor een fatsoenlijke prijs ??

  13. #63

    Standaard

    In Nederland nog geen doosjes gevonden, alleen in Duitsland en anders Amerika.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •