Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Smaken verschillen...

    "t Is onmogelijk eigenlijk om te zeggen van: Ik vind jou zo'n @@##!~~*& omdàt je dat en dat mooi vindt. Ook des Dolfijn's smaak zal niet door een ieder gedeeld worden. Accepteer gewoon de keuze van een ieder... Des Dolfijn's keuze is bijvoorbeeld:
    1. Het grootste gedeelte van Wim T. Schippers uit de jaren zeventig
    2. Monty Python (Flying Circus)
    3. On the buses
    4. The Office (BBC)
    5. Een vleugje uit het werk van Van Kooten & de Bie
    Van 1. heb ik al veel op DVD gezet !
    Met 2. ben ik nog (wel even) bezig !
    3. en 4. zijn gewoon te koop !
    Van 5. heb ik zo'n 19 scenes op een DVD gezet waaronder: "Wo ist der Bahnhof !"
    Bovenstaande is maar een greep uit hé !
    Flipper

  2. #2

    Standaard

    Wat is het nut van deze thread ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ik snap niet wat je hier doet, met je irritante topics. Dom geneuzel van je.

    Ga maar op de markt staan, bananen recht lullen.
    Laatst aangepast door Pieter V : 08-05-2007 om 17:27

  4. #4

    Standaard

    Lol... Hier drink er nog eentje, ik betaal.

  5. #5

    Standaard

    En appeltaart word gemaakt van appels.
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  6. #6

    Standaard

    Ik vind jou zo'n @@##!~~*&
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #7

    Standaard

    LOL, ik ken Flipper van een ander forum, maar daar heeft ze ondertussen een ban te pakken..........

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    LOL, ik ken Flipper van een ander forum, maar daar heeft ze ondertussen een ban te pakken..........
    Is weer hard op weg naar de tweede als ik alles bij elkaar zo lees hier :razz:
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  9. #9

    Standaard

    Gebruik geen archaisch taalgebruik als je het niet correct kan gebruiken

    Zo zeg je met "Des Dolfijn's keuze" twee keer hetzelfde, namelijk "Van de keuze van Dolfijn".

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    LOL, ik ken Flipper van een ander forum, maar daar heeft ze ondertussen een ban te pakken..........
    Zal hier ook niet lang meer duren, denk ik dan zomaar...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    LOL, ik ken Flipper van een ander forum, maar daar heeft ze ondertussen een ban te pakken..........
    welk ander forum, het 'visliefhebbers' forum?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #12

    Standaard

    Afentoe ben ik wels dronken,maar nu ben ik zo nuchter dat ik hier helemaal niks van opmaak..Snap je!?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #13

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    welk ander forum, het 'visliefhebbers' forum?
    Blgggh vis, daar houd ik helemaal niet van. En dolfijnen zijn zoogdieren, maar die eten dan wel voornamelijk vis.
    Nee van www.terdiscussie.nl .

  14. #14

    Standaard

    zouden er zelfhulpgroepen zijn voor mensen die denken dat ze een dolfijn zijn?

    (zoja, kunnen ze daar AUB een reality-reeks over maken, lijkt me hilarisch).

  15. #15

    Standaard

    Voor sommige mensen is de bedoeling van een forum moeilijk te omvatten naar het schijnt :S
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    zouden er zelfhulpgroepen zijn voor mensen die denken dat ze een dolfijn zijn?
    Misschien wel een zelfhulpgroep voor mensen die over zichzelf praten in de derde persoon enkelvoud. Dat vind ik toch zó arrogant overkomen.

    Werner heeft gesproken
    Laatst aangepast door Werner : 08-05-2007 om 23:53
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Misschien wel een zelfhulpgroep voor mensen die over zichzelf praten in de derde persoon enkelvoud. Dat vind ik toch zó arrogant overkomen.

    Werner heeft gesproken
    Wij zijn het daar mee eens.

    (trots lid van de zelfhulpgroep van koninklijk meervoud-gebruikers )

  18. #18

    Standaard

    Ah een shoutbox, das leuk. Nou, dan wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik Cup-A-Soup lekker ook drink als het niet 16:00 is.

  19. #19

    Standaard

    Acceptatie is belangrijk

    Dit forum is ook tolerant, we accepteren dolfijnen, we accepteren smaak (staan leuke series in beginpost), we accepteren wansmaak (staan ook gedrochten in beginpost), maar zoals de topicstarter terecht aangeeft - dat is nu smaak.

    We accepteren idiote nicknames, accepteren vreemde threads (zolang het taalgebruik enigzins begrijpelijk is, sorry Jammeke)....

    maar....

    -sinds wanneer accepteren we discussies over branden? Daar gaat de eerste post toch over...
    - waarom mogen de meeste mensen hier geen 'foute' avatar plaatsen en is die Flipper na een aantal dagen nog niet verwijderd?
    Send a maniac to catch a maniac...

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    - waarom mogen de meeste mensen hier geen 'foute' avatar plaatsen en is die Flipper na een aantal dagen nog niet verwijderd?
    Als hij de incarnatie is van de enige echte Flipper vind ik dat het wel moet kunnen. Flipper is dan een deel van hem en in die zin geeft het zijn identiteit in ieder geval niet onjuist weer.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift Bekijk bericht
    Als hij de incarnatie is van de enige echte Flipper vind ik dat het wel moet kunnen. Flipper is dan een deel van hem en in die zin geeft het zijn identiteit in ieder geval niet onjuist weer.
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift Bekijk bericht
    Als hij de incarnatie is van de enige echte Flipper vind ik dat het wel moet kunnen. Flipper is dan een deel van hem en in die zin geeft het zijn identiteit in ieder geval niet onjuist weer.
    Het is een zij...(staat een link naar haar blog.... maar dat terzijde....

    Voor mij zijn alle dieren welkom, ook incarnaties van overleden personen, denkbeeldige figuren en aliens mogen mee-forummen. Ik vroeg me alleen af waarom er vaak zo streng wordt gemodereerd.. en in dit geval niet.
    Send a maniac to catch a maniac...

  23. #23

    Standaard

    Ik denk eerder dat TS getracht heeft om een verlengde van de "welke film heb je net gekeken thread" te starten! Gezien de ellenlange discussies daar en persoonlijke aanvallen als je volgens sommige mensen een film niet genoeg weet te waarderen!

    Wat TS slechts probeert te zeggen is: niet alle films zijn aan een ieder besteed en over smaak valt nog steeds niet te twisten, hoe goed een ander een film ook vindt. Respecteer elkaar en vlieg mekaar niet meteen in de haren! Ook ik constateer, velen met mij, dat er sommige personen zijn die het hun hobby maken om perse iemand ervan te moeten overtuigen waarom een film gewaardeerd MOET worden! Je moet de film zelfs vaker kijken dan plezierig voor je is!

    Laat ruimte voor een ander zijn smaak en mening! Dit is een openbaar forum, houdt het voor iedereen plezierig!
    Laatst aangepast door hstadman : 09-05-2007 om 13:17

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    TopicStarter... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •