Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 179 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Ik wacht ook vaak todat een DVD zakt in prijs, bij voorkeur naar 10 euro of minder.
    Maar ik wil wel de originele cover hebben en niet die misbaksels van QFC en UUS
    Ik vind die covers van QFC best stijlvol terwijl die van UUS gewoon echt lelijk en schreeuwerig zijn. Maar ik ga me er niet meer druk om maken, heb vorige week Jarhead voor 5 euro gevonden in de MediaMarkt en voor die prijs maakt de lelijke hoes me ook niet meer zoveel uit

  2. #77

    Standaard

    Volgens de R2 Database op DVD-Home verschijnen op 11 oktober a.s. de volgende UUS-releases:
    Adaptation
    American Pie 2
    An American Haunting
    Animal House
    Around the World in 80 Days (2004)
    Babel (2-DVD)
    Barton Fink
    The Blues Brothers
    Candyman
    The Chronicles of Riddick
    Convoy (1978)
    Dark City
    The Fog (1980)
    A Foreign Affair
    Frankenstein
    The Graduate
    Henry and June
    The Holiday
    Honey
    In the Name of the Father
    Intorable Cruelty
    Jarhead (2-DVD)
    A Life Less Ordinary
    Little Fish
    Out of African (2-DVD)
    Sahara (2-DVD)

  3. #78

    Standaard

    Gadverdamme, nog meer van die lelijke hoezen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #79

    Standaard

    Inderdaad lelijke hoezen en dat van Jarhead 2 disc lijkt me een foutje denk ik zelf.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  5. #80

    Standaard

    Dat hoeft niet. In Duitsland is een 2-DVD van Jarhead uitgebracht en disc 2 heeft Nederlandse ondertitels. 't Zou best kunnen dat ze nu toch de tweede disc erbij voegen.

  6. #81

    Standaard

    Leuk, heb ik net Jarhead aangeschaft
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat hoeft niet. In Duitsland is een 2-DVD van Jarhead uitgebracht en disc 2 heeft Nederlandse ondertitels. 't Zou best kunnen dat ze nu toch de tweede disc erbij voegen.
    Staat daat nog iets bijzonders op,ik wil eigenlijk niet die lelijke versies aanschaffen.
    Laatst aangepast door Dennis Kuijper : 09-07-2007 om 22:23
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #83

    Standaard

    Dit staat er op disc 2:
    "Jarhead Diaries" Documentary (30:41)
    "Background" Documentary (30:53)
    "Semper Fi: Life After the Corps" Documentary (35:59)

  9. #84

    Standaard

    Vandaag, euh.. gisteren een aantal van de nieuwe Hitchcock uitgaves gezien. Ze hebben niet dezelfde layout als de UUS-serie, maar een eigen uniforme layout. Ze zitten verpakt in een keepcase met slipcase, maar inhoudelijk is er niets verandert aan de releases die reeds verkrijgbaar waren. The Birds bijvoorbeeld heeft dus nog steeds fullscreen beeld. :sad:

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag, euh.. gisteren een aantal van de nieuwe Hitchcock uitgaves gezien. Ze hebben niet dezelfde layout als de UUS-serie, maar een eigen uniforme layout. Ze zitten verpakt in een keepcase met slipcase, maar inhoudelijk is er niets verandert aan de releases die reeds verkrijgbaar waren. The Birds bijvoorbeeld heeft dus nog steeds fullscreen beeld. :sad:
    Wat een enorme eikels zijn dat toch daar bij Universal!!!!!!!!!!!!!
    In Amerika zijn al lang nieuwe, betere versies verkrijgbaar en hier niet.

    Ik wacht al jaren met smart op de nieuwe Vertigo MET originele mono-track.

  11. #86

    Standaard

    "The holiday" met Kate Winslet bij de Hema 10 euro!!!!!!!

    In originele hoes!

    Sla je slag voordat hij in de nieuwe hoes verschijnt binnenkort.

  12. #87

    Standaard

    heb deze inmiddels mogen aanschouwen bij de mediamarkt en idd het zijn echt belachelijke covers. Daar is zelfs de quality film collection nog heilig bij.

    Het begint steeds belangrijker te worden om een film asap te kopen bij release anders zit je later opgescheept met van dergelijke 'vreemde' uitgaves. Jammer.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  13. #88

    Standaard

    Dit komt uit het persbericht van Universal over de UUS DVD's:

    Door het herkenbare artwork ogen titels uit de UUS bovendien erg mooi in de kast van een verzamelaar. Binnen de UUS worden drie categorieën van films aangeboden, herkenbaar aan de kleur van het artwork. Zo brengt Universal in een tweede wave 25 Blockbusters, 10 Special Editions en 20 Hit Classics uit.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  14. #89

    Standaard

    Bij Universal moet je inderdaad snel zijn als je de originele cover wilt hebben. Ook pas uitgebrachtbe DVD's krijgen over een paar maanden al een UUS-cover.

  15. #90

    Standaard

    Gelukkig zit ik veilig met de eerste omslagen van Miami Vice, Children of Men, The Holiday en The Illusionist. Want als ik het goed begrijp duurt het niet lang meer voordat die ook worden omgezet naar die belachelijk lelijke serie...
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Gelukkig zit ik veilig met de eerste omslagen van Miami Vice, Children of Men, The Holiday en The Illusionist. Want als ik het goed begrijp duurt het niet lang meer voordat die ook worden omgezet naar die belachelijk lelijke serie...
    Yep.

    Daarom heb ik snel The Holiday bij de Hema gehaald voor 10 euro!
    Hoewel dat eigenlijk nog teveel is voor een niet meer dan redelijke film, echter zonder
    enige extra's op de DVD.
    Dat kan toch niet meer anno 2007.

    Ook Children of men heb ik voor 10 euro gekocht, bij van Leest.
    Gewoon de 2-disc editie

  17. #92

    Standaard

    Vind het wel vervelend dat ze het zo snel doen. Een film als the Holiday wil ik wel hebben, maar niet voor de volle prijs. Maar blijkbaar kan wachten tot hij iets goedkoper ook niet echt meer.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Vind het wel vervelend dat ze het zo snel doen. Een film als the Holiday wil ik wel hebben, maar niet voor de volle prijs. Maar blijkbaar kan wachten tot hij iets goedkoper ook niet echt meer.
    Rennen naar de Hema.......10 euro!

  19. #94

    Standaard

    Ook de eerste Bean film zal snel een lelijke hoes krijgen:

    11-10-2007 Bean: The Movie L.E. (Uus)
    Bron: dvd-home
    Laatst aangepast door nmbs : 31-07-2007 om 18:16
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Ook de nieuwe Bean film zal snel een lelijke hoes krijgen:

    11-10-2007 Bean: The Movie L.E. (Uus)
    Bron: dvd-home
    Bean: The Movie is de allereerste film, de nieuwe Bean-film heet Mr. Bean's Holiday.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bean: The Movie is de allereerste film, de nieuwe Bean-film heet Mr. Bean's Holiday.
    Je hebt gelijk, even overheengekeken.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  22. #97

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Gelukkig zit ik veilig met de eerste omslagen van Miami Vice, Children of Men, The Holiday en The Illusionist. Want als ik het goed begrijp duurt het niet lang meer voordat die ook worden omgezet naar die belachelijk lelijke serie...
    The Illusionist is niet van Universal, maar uitgebracht door RCV. Daar zat je dus sowieso safe mee...
    The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return...

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont Bekijk bericht
    The Illusionist is niet van Universal, maar uitgebracht door RCV. Daar zat je dus sowieso safe mee...
    Fout, de DVD is wel Universal!

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    @ Frank

    Heb je misschien ook al wat meer details over Terminator 2? M.b.t. de lengte. Special Edition versie of de Theatrical Cut?
    Het zal waarschijnlijk de Director's Cut zijn, hetzelfde als de HD-DVD. De R2 Database op DVD-Home vermeldt overigens dat op 22 november a.s. er een T2 Ultimate Edition uitgebracht gaat worden bestaande uit 3 discs!

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Dit komt uit het persbericht van Universal over de UUS DVD's:
    Door het herkenbare artwork ogen titels uit de UUS bovendien erg mooi in de kast van een verzamelaar. Binnen de UUS worden drie categorieën van films aangeboden, herkenbaar aan de kleur van het artwork. Zo brengt Universal in een tweede wave 25 Blockbusters, 10 Special Editions en 20 Hit Classics uit.
    Erg mooi? Welke verzamelaar vindt dit mooi? . Ik vindt de Essential Cinema serie van DFW een stuk mooier.
    Laatst aangepast door Symphony X : 04-08-2007 om 10:59

Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •