De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: opgelicht

  1. #1

    Standaard opgelicht

    Voor iedereen die erover denkt om zich in te schrijven bij vendettta.nl (dvd covers) - NIET DOEN - je wordt opgelicht, ik heb begin januari ingeschreven ( en betaald ) voor een half jaar abo (15 euro), dat zou moeten lopen to 15 juni, wordt nu zonder opgaaf van reden afgebroken, wordt niet gereageerd op emails e.d. Je moet nu ineens opnieuw 15 euro betalen voor een jaar abo voordat de account weer geactiveerd word (vreemd)

  2. #2

    Standaard

    Wie meldt zich dan ook aan bij zo'n website? Covers krijg je er gratis bij als je een DVD koopt!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Wie meldt zich dan ook aan bij zo'n website? Covers krijg je er gratis bij als je een DVD koopt!

    heeft u helemaal gelijk in, maar ik zocht wat oudere covers die bij mij beschadigd, of zoek waren ( van de orginele dvds), maar je hebt gelijk, heb mijn lesje geleerd, alleen effe laten weten aan anderen om er niet mee in zee te gaan :sad:

  4. #4

    Standaard

    Op www.cdcovers.cc vind je een schat aan DVD covers. Wil je wat meer High-Res, dan kun je je gratis registreren op www.freecovers.net voor nog meer covers.
    Zonde dat je betaald hebt, deze sites waren hier al te vinden via de zoekfunctie, Ik zou zeggen: neem je verlies en ga op deze sites zoeken!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Op www.cdcovers.cc vind je een schat aan DVD covers. Wil je wat meer High-Res, dan kun je je gratis registreren op www.freecovers.net voor nog meer covers.
    Zonde dat je betaald hebt, deze sites waren hier al te vinden via de zoekfunctie, Ik zou zeggen: neem je verlies en ga op deze sites zoeken!
    Ga eens op freecovers.net rondspartelen, bedankt voor de tip

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •