Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 101 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    ik heb de E1

    hoewel ik eerst twijfelde tussen de duurdere en deze ben ik nog steeds tevreden met mijn besluit.

    hij geeft met gewone dvd's stukken beter beeld dan mijn Yamaha dvd S657 met QED component kabel

    en upscalen werkt prima.

    almetal tevreden over de hd dvdspeler. het enige minpunt is dat hij vooralsnog niet regiovrij temaken is voor gewone dvd's

    maarja daarvoor gebruik ik mijn pioneer dvdrecorder dan maar voorlopig
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  2. #52

    Standaard

    Heeft iemand ervaring met belgische winkels? Ik woon nl in belgie en zou hem dus graag gewoon in de winkel kopen,1 probleem ik vind hem nergens, de EX1...

    Beetje raar om dit te vragen aan nederlanders,belg zijnde,maarja...

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgennoppe Bekijk bericht
    Beetje raar om dit te vragen aan nederlanders,belg zijnde,maarja...
    Er zitten hier meer belgen dan je denkt .

  4. #54

    Standaard

    aaaa,da wist ik niet,maar toch nog geen reactie, spijtig...
    IEMAND??

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgennoppe Bekijk bericht
    aaaa,da wist ik niet,maar toch nog geen reactie, spijtig...
    IEMAND??
    gewoon in de winkel.... mag dat ook een Nederlandse winkel zijn? Je zal niet de eerste Belg die in Nederland zijn electronica aankopen doet....
    Have fun and enjoy your collection

  6. #56

    Standaard

    nee,maar zo'n dingen koop ik niet graag via de post en speciaal naar nederland rijden zie ik ook niet echt zitten. In de winkel zeg je,ik vind hem gewoon niet in de belgische winkels,daarom stelde ik de vraag...

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    HDMI 1.3 op een dvdspeler heeft geen nut. Dat is alleen leuk voor de nieuwe hdformaten. De Oppo 981 gaat wel tot 1080P.

    De Toshiba HD-XE1 heeft volgens mij wel hdmi 1.3.
    Correct, de xe1, de duurdere variant van hd-dvd zit zo rond de 700 euro!
    Laatst aangepast door hstadman : 03-06-2007 om 11:53

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgennoppe Bekijk bericht
    welke toshiba? de xe1 of de e1??
    de e1 heeft geen 1080p output en geen hdmi 1.3! vandaar 400 vs 700 euro!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgennoppe Bekijk bericht
    nee,maar zo'n dingen koop ik niet graag via de post en speciaal naar nederland rijden zie ik ook niet echt zitten. In de winkel zeg je,ik vind hem gewoon niet in de belgische winkels,daarom stelde ik de vraag...
    Ik begrijp het, de andere forumbezoekers zullen hem waarschijnlijk dan ook nog niet hebben aangetroffen in de winkels.

    Heb de Oppo ook gekocht in een winkel, en daar gaat hij morgen naar terug.

    Hij heeft het ruim 2 weken volgehouden en afgelopen Vrijdag wilde ik een DVDtje kijken, het was een Ex Rental, de Oppo zei telkenmale No Disc , de PS3 vrat hem zonder haperen op, dacht eerst dat het aan de schijf lag, maar de Oppo zegt het bij elke schijf die ik erin stop, CD - SA CD of DVD. De gebruiksaanwijzing zegt misschien condens op de lens, heb hem volgens de gebruiksaanwijzing behandelt, doch hij blijft zeggen No Disc

    Ook spullen gekocht in de winkel kunnen stuk gaan, zelfs erg snel ook, moet er nu een uur reizen heen en weer, en andere tijd aan spenderen, het kost benzine etc etc.

    Via de post gekocht kan ook zo zijn voordelen hebben, transportkosten houd je altijd, of dat nu benzine is of porto.

    Houd jullie op de hoogte van de gang van zaken, mijn review over de Oppo zal helaas nog even op zich laten wachten, maar wordt wel iets uitgebreider door de ervaring met de serviceverlening die naar ik hoop goed mag verlopen.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #60

    Standaard

    Tegenwoordig is de consument prima beschermd tegen koop op afstand en is eigenlijk het risico net zo groot, of zoals je wilt net zo klein dan dat je de spullen fysiek in een winkel koopt! Zo kan de consument nu, dankzij de nieuwe wet, zonder opgave van redenen binnen 14 dagen het goed terugsturen en het geld terug vragen!

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik begrijp het, de andere forumbezoekers zullen hem waarschijnlijk dan ook nog niet hebben aangetroffen in de winkels.

    Heb de Oppo ook gekocht in een winkel, en daar gaat hij morgen naar terug.

    Hij heeft het ruim 2 weken volgehouden en afgelopen Vrijdag wilde ik een DVDtje kijken, het was een Ex Rental, de Oppo zei telkenmale No Disc , de PS3 vrat hem zonder haperen op, dacht eerst dat het aan de schijf lag, maar de Oppo zegt het bij elke schijf die ik erin stop, CD - SA CD of DVD. De gebruiksaanwijzing zegt misschien condens op de lens, heb hem volgens de gebruiksaanwijzing behandelt, doch hij blijft zeggen No Disc

    Ook spullen gekocht in de winkel kunnen stuk gaan, zelfs erg snel ook, moet er nu een uur reizen heen en weer, en andere tijd aan spenderen, het kost benzine etc etc.

    Via de post gekocht kan ook zo zijn voordelen hebben, transportkosten houd je altijd, of dat nu benzine is of porto.

    Houd jullie op de hoogte van de gang van zaken, mijn review over de Oppo zal helaas nog even op zich laten wachten, maar wordt wel iets uitgebreider door de ervaring met de serviceverlening die naar ik hoop goed mag verlopen.
    In het algemeen is porto voordeliger dan benzine: 5.50 euro voor 5 kg tegen een rijden is hoeveel liter benzine a ruim 2 euro de liter?!

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Ik weet niet waar of wat jij tankt, maar Euro95 zit momenteel tussen de 1,40 en 1,45 per liter . (en da's al duur zat .... gelukkig heb ik een brandstofpas )
    klopt, de prijzen varieren van 1.37 tot zo'n 1.45 euro voor euro95 benzine.(online gechekt)

    daar de meeste auto's zo'n 1:12 - 1:14 rijden kom je met 4 liter benzine tot zo'n 56 km. daar rijdt je zeker niet heel nederland voor door. Ik lees net dat de prijs is verhoogt van 5.50 euro naar 6.20 euro. en dat het nu tot 10kg is! In dat geval kom je 6.20/1.37 =4.5 liter =63 km ver mee. Nog steeds niet Landelijk dekkend. Voor verzending verder dan 63 km is tpg dus goedkoper en handiger, minder tijd kost het en het wordt aan de deur bezorgd.

    Zoals gezegd, door de nieuwe wet is de consument ook beter beschermd.

    Wel slim trouwens van tpg, nu worden alle pakketjes die onder de 5 kg zaten duurder. Alles, van 1kg tot 10kg is nu dezelfde prijs.

    Tel uit je winst.
    Laatst aangepast door hstadman : 03-06-2007 om 12:48

  13. #63

    Standaard

    maar heeft iemand in belgie deze al gezien in een winkel,aub?

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Klopt, maar zeker bij gevoelige hardware geef ik er persoonlijk toch de voorkeur aan om -ondanks de extra tijd/kosten- het spul gewoon op te gaan halen.

    De wet kopen op afstand garandeert overigens een zichttermijn van 7 dagen, niet 14.
    dat is koop op afstand, maar een nieuwe wet, geeft de consument nu 14 dagen de tijd om alsnog de koop te ontbinden. Die is nieuwer dan de wet uit 2001. en als ik het wel heb vorig jaar of begin dit jaar aangescherpt. Dit hield o.a in dat de garantie 2 jaar moest zijn e.d.

    edit:
    De nieuwe consumentenwet van 1-5-2003

    Dit houdt ook in dat de consument altijd de koop kan ontbinden als het goed niet aan de verwachtingen/eisen voldoet. Wel mag de verkoper een x bedrag aftrekken voor gebruik van het goed maar de rest van het bedrag moet gerestitueerd worden!
    Laatst aangepast door hstadman : 03-06-2007 om 18:46

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgennoppe Bekijk bericht
    maar heeft iemand in belgie deze al gezien in een winkel,aub?

    Goed, waar ging dit topic ook weer over....

    Prijzen:

    http://www.komplett.be/k/ki.aspx?sku=332215
    http://www.cinedream.be/products_hddvd_toshiba.shtml (goede winkel!)
    http://www.pixmania-pro.be/be/nl/tos...mmentaire.html
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    ehmm, de beste upscalende dvdspeler te koop in belgie?

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    ehmm, de beste upscalende dvdspeler te koop in belgie?
    Als je gewoon gelezen had ipv zo druk bezig was geweest met je eigen gelijk te halen dan had je wellicht gelezen dat hij graag winkels en prijzen van de XE1 in België heeft.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Als je gewoon gelezen had ipv zo druk bezig was geweest met je eigen gelijk te halen dan had je wellicht gelezen dat hij graag winkels en prijzen van de XE1 in België heeft.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    bedankt,heel duur in cinedream... pixmania uitgeput,en komplett ook.
    Waarom is dit niet verkrijgbaar in de krefel,MM,vandenborre,etc...

  20. #70

    Standaard

    Ik weet niet waar je woont in België maar waarom informeer je niet bij Stassen in Venlo?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgennoppe Bekijk bericht
    bedankt,heel duur in cinedream... pixmania uitgeput,en komplett ook.
    Waarom is dit niet verkrijgbaar in de krefel,MM,vandenborre,etc...
    Waarom moet zijn ..... Daarom is dit niet verkrijgbaar in de.....

    Hetzelfde geld ook voor Nederland, er zijn er te weinig om de winkels te bevoorraden, daarom betaal je nu nog teveel. Grote vraag en klein aanbod, dat maakt de prijzen hoog, daarom duur in cinedream..... hij is nog 1 van de weinige die het heeft
    Have fun and enjoy your collection

  22. #72

    Standaard

    pfff,best nog even wachten dan zeker...of... kan iemand met ervaring via de post enzo, zeggen dat de pakketten goed verpakt zijn zodat er zeker geen beschadiging zal zijn?

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgennoppe Bekijk bericht
    pfff,best nog even wachten dan zeker...of... kan iemand met ervaring via de post enzo, zeggen dat de pakketten goed verpakt zijn zodat er zeker geen beschadiging zal zijn?

    Ik denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn, ik heb al een paar dvdspelers via de post mogen ontvangen via internetwinkels en die worden keurig aan de deur bezorgt.

    Er zijn zelfs internetwinkels die hun eigen bezorgdienst hebben, zoals Mokia bijvoorbeeld. De bezorgdiensten zijn heus wel voorzichtig met de pakketten van hun klanten(de internetwinkels), als de winkels klachten krijgen over beschadigde paketten, dan kan zo'n bezorgdienst zelf inpakken

    Je hebt heus wel rechten als klant van een internet winkel, zou me daar niet al te bezorgt over maken.

    En als ze stuk gaan, dan maakt het niet veel uit waar je ze hebt gekocht, slechte winkels krijgen vanzelf een slechte naam. Een winkel waar ik nu een hele slechte ervaring mee heb is play.com , zij leveren apparaten die niet kunnen waarmaken waarvoor zij zijn gekocht, en als je het dan terug wil sturen laten ze je mooi hangen, dan is nu een voorbeeld van een slechte winkel.

    In Nederland kun je via kieskeurig heus wel vinden wat de goede en de slechte winkels zijn. En geloof me, die winkels willen liefst allemaal zo goed als mogelijk bekent staan.
    Have fun and enjoy your collection

  24. #74

    Standaard

    Hallo,

    net nog eens de een rondje gedaan van verschillende winkels,nog steeds geen xe1 te bespeuren,bij de MM zeiden ze dat het nog 2 weken kan duren en dat de prijs 900 euro zou zijn.

    Denk dat ik dus toch maar via nederland zal bestellen. Maar ik heb wel nog enkele vraagjes.

    1) Heeft iemand al de xe1 en wat zijn je bevindingen?

    2) Is ie het goedkoopst bij stassen aan 649 of weet iemand nog een andere goedkopere winkel? Vond niet direct iets goedkoper.

    3) Wat zijn ervaringen hier bij stassen,van mensen die reeds iets gekocht hebben? Wat gebeurt bij een beschadigde levering? Terugzenden op hun kosten?

    4) Wat gebeurt bij het niet thuis zijn als men levert? Zoals velen hier werk ik overdag en ben ik niet veel thuis,wat dan?

    Als iemand hier vlug op kan antwoorden, zou dat top zijn.

    groetjes Jürgen

    EDIT: Net de site gecheckt,verstuurt stassen niet?? Enkel ophaling? Net even coolsound gecheckt,kost ongeveer hetzelde, goede winkel? Nieuwe update,coolsound kan em niet meer krijgen,alhoewel ie op de site leverbaar staat in 3-5 werkdagen,slechte winkel dus...
    Laatst aangepast door Jurgennoppe : 06-06-2007 om 15:28

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgennoppe Bekijk bericht
    Hallo,

    net nog eens de een rondje gedaan van verschillende winkels,nog steeds geen ex1 te bespeuren,bij de MM zeiden ze dat het nog 2 weken kan duren en dat de prijs 900 euro zou zijn.

    Denk dat ik dus toch maar via nederland zal bestellen. Maar ik heb wel nog enkele vraagjes.

    1) Heeft iemand al de ex1 en wat zijn je bevindingen?

    2) Is ie het goedkoopst bij stassen aan 649 of weet iemand nog een andere goedkopere winkel? Vond niet direct iets goedkoper.

    3) Wat zijn ervaringen hier bij stassen,van mensen die reeds iets gekocht hebben? Wat gebeurt bij een beschadigde levering? Terugzenden op hun kosten?

    4) Wat gebeurt bij het niet thuis zijn als men levert? Zoals velen hier werk ik overdag en ben ik niet veel thuis,wat dan?

    Als iemand hier vlug op kan antwoorden, zou dat top zijn.

    groetjes Jürgen

    EDIT: Net de site gecheckt,verstuurt stassen niet?? Enkel ophaling?
    De Toshiba ex1 zie ik tussen de 650 en 700 euro geprijsd. 900 euro is dus duidelijk teveel!

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •