Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 116 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Vraagje : we zijn nu in Londen. Gister bij HMV geweest en 6 aankopen gedaan. We hebben alleen handbagage mee, dus dvd's gaan in handbagage mee naar NL. Gaat de douane moeilijk doen als je veel dvd's meeneemt?
    Nee joh, het is EU. Zolang je geen wapens, drugs of andere verboden goederen/dieren/mensen meeneemt zal de douane niet moeilijk gaan doen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #77

    Standaard

    Ik had ze in de ruimbagage, maar geen enkel probleem gehad op Schiphol. Op Heathrow alleen maar de bekende scan en bij terugkomst op Schiphol ging je automatisch naar de paspoortcontrole. Daar moest je alleen even je paspoort tonen waarna je in de bagagehal was. Goede terugvlucht!

  3. #78

    Standaard

    Dankje allebei!

    ik weet dat er morgen boxing day is in Londen, maar we waren nog van plan nog wat dingen te halen bij hmv. Heeft iemand hier ervaring met hmv bij boxing day? Zijn er daar ook veel kortingen of niet? Hoe zit het met drukte in de winkel zelf?

  4. #79

    Standaard

    Valt wel mee qua drukte. Ik kom er ieder jaar wel met boxing day. Vond vorig jaar het aanbod van blurays tegenvallen. Qua prijzen is het vaak wel ok, maar amazon uk is denk ik goedkoper.

    Oxford Street zelf is wel een hel op boxing day.

  5. #80

    Standaard

    Vanochtend geweest. Viel mee met de drukte inderdaad. Paar dagen geleden veel drukker, had nu de gelegenheid echt rustig rond te kijken. Qua aanbiedingen viel het tegen. Wel Friends, de complete blu ray collectie mee kunnen nemen. Nu morgen nog bij fopp kijken als ik die kan vinden.

  6. #81

    Standaard

    Mocht je de tijd vinden kan je dan eens kijken naar de prijs van de bluray 'complete original series Battlestar Galactica.'
    Een collega van mij gaat volgende week naar Londen en dan kan ik misschien vragen dat hij een exemplaar meebrengt.
    De prijs op Amazon is namelijk aan het stijgen.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Mocht je de tijd vinden kan je dan eens kijken naar de prijs van de bluray 'complete original series Battlestar Galactica.'
    Een collega van mij gaat volgende week naar Londen en dan kan ik misschien vragen dat hij een exemplaar meebrengt.
    De prijs op Amazon is namelijk aan het stijgen.
    Zal mijn best doen!

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Zal mijn best doen!
    Thanks!

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Zal mijn best doen!
    Ik zal vandaag of morgen ook eens kijken

  10. #85

    Standaard

    De original series Battlestar bluraybox is 44.99 pond bij HMV op Oxford Street (idem bij HMV in Westfield shopping centre)
    Laatst aangepast door Oakey : 28-12-2014 om 14:42

  11. #86

    Standaard

    Bedankt om het na te kijken, online is de box dan toch goedkoper. Geniet nog van de vakantie.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    De original series Battlestar bluraybox is 44.99 pond bij HMV op Oxford Street (idem bij HMV in Westfield shopping centre)
    Zat gister zonder internet, maar deze prijs kwam ik ook tegen.

    vandaag wou ik nog bij hmv moorgate langs, want volgens de site was die open...maar nee hoor. Helaas. Nu weer terug in NL.

  13. #88

    Standaard

    Excuses voor de push maar ik ga volgend weekeinde samen met familie een weekeinde naar Londen (vrijdagochtend heen en maandagavond terug).
    De vrijdagmiddag willen we als winkelmiddag gebruiken. Zijn er nog wijzigingen qua winkels sinds november 2014?

  14. #89

    Standaard

    Niet voor zover ik weet. Vorige week waren Fopp in Covent Garden en HMV Oxford Street althans nog draaiende, maar los van die twee vind ik eigenlijk nergens nog mijn gading. Héél soms ook wel eens in Forbidden Planet maar da's toch vooral cultmateriaal.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Niet voor zover ik weet. Vorige week waren Fopp in Covent Garden en HMV Oxford Street althans nog draaiende, maar los van die twee vind ik eigenlijk nergens nog mijn gading. Héél soms ook wel eens in Forbidden Planet maar da's toch vooral cultmateriaal.
    Bedankt voor de update. HMW heb ik in november nog bezocht en die wil ik nu weer meepakken (we lopen er toch langs) en volgens mij komen we ook de in de buurt van Fopp. We moeten de Londen Pass ophalen en willen dan via Trafalquar Square en Regent Street naar Oxford Street. En dan via Chinatown naar Covent Garden. We hebben als alles goed gaat de hele middag (vanaf 1300) hiervoor.

  16. #91

    Standaard

    BFI Southbank heeft ook nog steeds een winkel waar veel leuks te vinden is als je van de wat meer "serieuze" films houdt. Verder heeft de boekhandel Foyles aan Charing Cross road nog een kleine selectie. De laatste jaren kom ik nog steeds vaak in Londen, maar ik zoek niet meer echt naar de adresjes dus als iemand nog andere tips heeft dan hoor ik het graag.

  17. #92

    Standaard

    Ik was 2 weken terug in Londen (weer werkte mee) en ik heb alleen HMW bezocht tijdens de gehele wandelwinkelroute. Ze hebben nog steeds veel tv-titels (rest heb ik niet bekeken) staan. Ik heb zelf Topcat (gehele serie) en The Munsters (seizoen 1) meegenomen voor 9,99 ieder. Dat kon ik niet laten staan. Harrods heeft ook een kleine selectie bij de tijdschriften/boeken maar dat stond door elkaar. De prijs heb ik nog niet eens bekeken.

  18. #93

    Standaard

    Even een kick. Eind november ga ik een paar dagen de kerstsfeer daar proeven. Nu ontdek ik dat het op vrijdag 25 oktober Black Friday is. Ik kom niet voor de middag in Oxford Street. Is het dan erg druk is dat alleen in bepaalde winkels? Qua winkels willen we de foodhall van John Lewis, Selfridge's en HMW meepakken. Hebben ze bij HMW dan leuke aanbiedingen qua dvd's/BR's?

  19. #94
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ga net na de Kerst. Ben van de zomer ook geweest. HMV is nog wel leuk om mee te pakken, maar vergeet vooral Forbidden Planet en de Fopp niet. Zit bij elkaar. Forbidden Planet voor merchandse en de Fopp voor de wat verfijnde films.
    Afgelopen zomer was het echt stervensdruk. Lopen was al lastig, dus op Black Friday en Boxing Day is druk een understatement, maar best nog te doen. Met de koers van de Pond is alles al snel een aanbieding.

    Veel plezier!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #95

    Standaard

    Bedankt voor de tip. Ik zie dat ik vorig jaar september in de buurt was. Toen zijn we via Chinatown naar M&M gegaan. Als we nu meer naar links gaan in Chinatown dan kunnen we via Fopp en eventueel Forbidden Planet lopen. Ik zet ze op de lijst. Ons restaurant voor die avond zit ook in die buurt.

  21. #96

    Standaard

    Volgende maand weer naar London, maar zie net dat de HMV op Oxford street gesloten is. Weten jullie nog andere HMV's in London? Ik weet sowieso nog wel Fopp Covent Garden als dvd zaak en google maps geeft aan dat er een HMV zit @Mermaid House, Puddle Dock, maar daar is weinig info over te vinden.

  22. #97
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geen HMV's meer in Londen. Fopp is een beetje de enige overgebleven fysieke winkel in Londen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Volgende maand weer naar London, maar zie net dat de HMV op Oxford street gesloten is. Weten jullie nog andere HMV's in London? Ik weet sowieso nog wel Fopp Covent Garden als dvd zaak en google maps geeft aan dat er een HMV zit @Mermaid House, Puddle Dock, maar daar is weinig info over te vinden.
    Dat is volgens mij geen winkel maar hun kantoor. Dichtstbijzijnde HMV is in de voorstad Bromley, een twintig minuten per trein ten zuiden van Londen.
    Laatst aangepast door Werner : 07-04-2019 om 18:37
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #99

    Standaard

    Ik ben dus net terug uit Londen met een blu-ray of 50 a 60, verdeeld tussen mijn koffer en die van mijn schoonouders. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er een dikke 20tal voor Jonathan (dvdfreaky) zijn. Was even spannend aan de douane want mijn schoonmoeder moest haar tas openmaken.

    Voor wie het interesseert, er is nog een HMV in het Westfield shopping center bij Shepherd's Bush. Vanop Oxford Street een kwartiertje met de Central Line.
    Laatst aangepast door Werner : 23-12-2022 om 00:18
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #100
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ga - na 2 jaar niet - weer traditioneel op boxing day maandag. Ik heb maar even niks bij Amazon UK besteld de afgelopen tijd en ga wel bij de Fopp en idd Westfield shoppen. Is die HMV echt de moeite waard?

    Geen douane- of stakingsdrukte gehad? Ik vlieg standaard op London City, lekker dichtbij. Moest je overigens lang van te voren aanwezig zijn en wachten bij de terugreis?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •