De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Marantz DV7001 speler vraag?.

    Hallo,

    Ik hoop dat er iemand op dit forum een Marantz DV7001 dvd speler heeft want ik heb vanmorgen net een gekocht!.
    Nu heb ik een vraag over het Menu van de speler Vooral het Audio Uit ik moet hem instellen op 5.1 en dat lukt me maar niet omdat die funtie in het Audio Setup Page niet beschiktbaar is??? die funtie staat dan als zwart aangegeven,dus waarom kan ik niet bij de instelling komen om dolby 5.1 uit in te stellen??.
    Via HDMI heb ik het geluid naar de tv op stereo gezet.
    Groeten William.

  2. #2

    Standaard

    Ik heb het menu pas 1 keer gezien toen ik hem ging luisteren dus ik weet niet zeker of ik je kan helpen maar je kunt het volgende proberen.

    Kijken bij de hdmi instellingen. Volgens mij kun je daar voor beeld en audio kiezen maar ook voor alleen beeld.

    Als je daar voor alleen beeld kiest, wordt de optie voor het geluid die je nu niet kunt selecteren weer zwart en kun je daar voor DD5.1 kiezen.

    Succes!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Ja dat is nu gelukt!! moet nu eerst zorgen dat de reciever Denon 2106 dolby gaat weergeven dat deed die nog niet dus,maar dat zal wel goed komen.

    Upscalen dat kan die ook ik weet nog niet hoe ik deze instellingen zal gaan doen de drie resulutie die je hier kan selecteren mijn tv is full hd dus.
    Nu heb ik ik via hdmi de tv op breedbeeld maar zag boven in het scherm een groene streep???.
    William.

  4. #4

    Standaard

    In deze topic staat een half antwoord op jouw vraag over upscaling:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=51465

    De andere helft:
    De gebruiksaanwijzing lezen en experimenteren.

    HDMI heb ik nog weinig ervaring mee. Daarom vraag ik: Komen de kleurensystemen van de speler en de TV overeen?
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •