Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 73 worden weergegeven.

Discussie: Slotje aub

  1. #1

    Question Slotje aub

    Beste heren moderators en beheerders en mede forummers,

    Ik wilde je even laten weten dat als ik in de Tradelijst ga zien dat er veel mensen zijn met - 6 en geen sterren hebben dus met bliksem achter hun naam kunnen die niet gebannen worden dat om de goeie eruit te halen en de slechte te verwijderen. Voor iemand het niet weet gaat er mischien nog mensen bedrogen worden door deze niet betrouwbare oneerlijke mensen. Ik wil niet mijn neus in jullie zaken steken maar ik vindt dat dit wel moet dit is bij e-bay het geval te veel min is niet goed voor de eerlijke mensen die nog proberen eerlijk te zijn. Ik ben nu juist aan 1 sterretje geraakt en ik ben daar heden heel fier op en ik probeer zo verder te doen
    Wat vinden jullie ervan ?

    MVG

    Ive Coenen
    Laatst aangepast door IveC : 03-07-2009 om 02:11

  2. #2

    Standaard

    Die bliksemschicht komt bij je traderstatus te staan ipv de sterren als je 3 minnetjes hebt of meer. Dit lijkt me een duidelijke waarschuwing voor op het handelsgedeelte van het forum.

    Het forum bestaat echter uit meer dan het handelsgedeelte. Een ban lijkt me dan ook wat overdreven.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada Bekijk bericht
    Die bliksemschicht komt bij je traderstatus te staan ipv de sterren als je 3 minnetjes hebt of meer. Dit lijkt me een duidelijke waarschuwing voor op het handelsgedeelte van het forum.

    Het forum bestaat echter uit meer dan het handelsgedeelte. Een ban lijkt me dan ook wat overdreven.

    Maar ik zal ook niet altijd in de lijst gaan zien welke slecht zijn en welke niet als ik dat voor elke koper moest doen waar ik aan heb verkocht dan kan ik lang bezig zijn. Juist daarom. Waarom moeilijk maken als het ook gemakkelijk kan ?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen Bekijk bericht
    Maar ik zal ook niet altijd in de lijst gaan zien welke slecht zijn en welke niet als ik dat voor elke koper moest doen waar ik aan heb verkocht dan kan ik lang bezig zijn. Juist daarom. Waarom moeilijk maken als het ook gemakkelijk kan ?
    Waar zit voor jou dan het risico, als jij de verkopende partij bent? Je wacht toch eerst op de betaling voordat je het item opstuurt? Zij moeten dan nog maar afwachten of ze iets van jou krijgen. Nu heb je al bewezen een "good guy" te zijn, dus ik spreek in het algemeen. :wink:

    En ook als jij zelf iets zou kopen van iemand hier. Voor die bliksemschicht hoef je niet de hele lijst af te speuren. Die staat gewoon in iedere forum-post van de betreffende persoon. Zo omslachtig is het nu dus niet geregeld.

    Sowieso vind ik het wel meevallen met malafide verkopers hier. Over het algemeen wordt het netjes geregeld. De meest prominente verkopers staan altijd bovenaan de verkoop-topics, en hebben al tig transacties netjes afgerond. De meeste mensen hier gaan echt niet hun reputatie verpesten door iemand op te lichten voor € 10,-.

    Vertrouw je het echt niet, kijk dan eerst hoe lang die persoon al op het forum staat ingeschreven (ook aantal berichten), hoeveel transacties met + zijn afgerond, en of er dure items worden aangeboden terwijl die persoon net komt kijken (vul me gerust aan). Zo'n check kost echt niet veel tijd of moeite.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  5. #5

    Standaard

    Kun je die bliksemschicht niet zichtbaar maken in het forum zelf als ze in een hansdelstopic gaan posten?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Kun je die bliksemschicht niet zichtbaar maken in het forum zelf als ze in een hansdelstopic gaan posten?
    Dat is natuurlijk ook en mogelijkheid qua overzichtelijkheid

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Waar zit voor jou dan het risico, als jij de verkopende partij bent? Je wacht toch eerst op de betaling voordat je het item opstuurt? Zij moeten dan nog maar afwachten of ze iets van jou krijgen. Nu heb je al bewezen een "good guy" te zijn, dus ik spreek in het algemeen. :wink:

    En ook als jij zelf iets zou kopen van iemand hier. Voor die bliksemschicht hoef je niet de hele lijst af te speuren. Die staat gewoon in iedere forum-post van de betreffende persoon. Zo omslachtig is het nu dus niet geregeld.

    Sowieso vind ik het wel meevallen met malafide verkopers hier. Over het algemeen wordt het netjes geregeld. De meest prominente verkopers staan altijd bovenaan de verkoop-topics, en hebben al tig transacties netjes afgerond. De meeste mensen hier gaan echt niet hun reputatie verpesten door iemand op te lichten voor € 10,-.

    Vertrouw je het echt niet, kijk dan eerst hoe lang die persoon al op het forum staat ingeschreven (ook aantal berichten), hoeveel transacties met + zijn afgerond, en of er dure items worden aangeboden terwijl die persoon net komt kijken (vul me gerust aan). Zo'n check kost echt niet veel tijd of moeite.
    Maar al ze van iedereen 10 € oplichten bv van 10 mensen is dat wel 100 €.
    Maar je hebt wel en ergens wel en punt als je zegt ik stuur het object pas op als ik het geld heb ontvangen.Maar wat hierboven EmDee vermeld heeft is natuurlijk en goed idee omdat er toch ook 1 ster staat als je post waarom dan niet en bliksemschicht te laten zien ?
    En ban was idd mischien en beetje overdreven
    Laatst aangepast door IveC : 21-04-2007 om 09:43

  7. #7

    Standaard

    Als je 3 minnen hebt worden je sterren vervangen door een bliksemschicht, ook in je posts op het forum (dus links onder je naam). Dus dan kan je meteen zien dat iemand zoveel minnen heeft, of bedoel je iets anders?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen Bekijk bericht
    dat er veel mensen zijn met - 6 en geen sterren hebben
    Nu ja, geef toe, het is hier toch nog niet zo erg als op Marktplaats of op E-Bay. Een gezonde achterdocht is goed, paranoïa niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Als je 3 minnen hebt worden je sterren vervangen door een bliksemschicht, ook in je posts op het forum (dus links onder je naam). Dus dan kan je meteen zien dat iemand zoveel minnen heeft, of bedoel je iets anders?
    Daar heb ik precies nog niets van gemerkt ik weet niet of dat zo is hoor.Ik bedoelde idd niets anders. Eens en gebruiker in min staat post hij precies ook minder

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Nu ja, geef toe, het is hier toch nog niet zo erg als op Marktplaats of op E-Bay. Een gezonde achterdocht is goed, paranoïa niet.
    Met e-bay heb ik nog geen problemen gehad aangezien ik daar veel actief ben geweest. 1 probleem heb ik wel gehad en daar heb ik helaas nog altijd spijt van de dvd te vroeg gestuurd en betaling nooit ontvangen ook idd veel bootleg dvd's vooral disney is gevaarlijk om daar te kopen. met marktplaats zijn er helaas weinig controles van bootleg dvd's. Bv song of the south staat er bij maar die is nooit uitgegeven. Maar die site is geen goeie site ook niet voor eerlijke verkoper of kopers volgens mij. ik heb nog niet geprobeert maar het ziet er maar iets van rommel uit en e-bay ziet er vele beter uit.
    Laatst aangepast door IveC : 27-04-2007 om 20:50

  10. #10

    Standaard

    heb er geen problemen mee zoals het hier nu gaat, is allemaal ontzettend duidelijk naar mijn mening.
    En anders ook niet lui zijn, gewoon even de traderlijst checken. Doe ik ook elke keer, en ik heb nog nooit problemen gehad.

    Te veel minnen? dan maak ik geen deal.
    Net nieuw hier en nog geen traderstatus? Dan vraag ik je eerst het mijne op te sturen, waarna ik bij ontvangst meteen het mijne verstuur.
    Gaat de nieuwe trader daar niet mee akkoord, ok geen probleem even goede vrienden dan zien we elkaar misschien wel weer als de status beter is.
    Dit heeft mij nog nooit problemen opgeleverd, en de meeste nieuwe traders snappen het wel.

    Helaas zijn er altijd wel een aantal rotte appelen, maar die worden altijd vrij snel bij de kraag gepakt.

  11. #11

    Standaard

    1 Ding dat ik niet snap enige uitleg Klik hier . Hoe kan je na 1 ster al safe trader zijn dat zal ik eens graag willen weten omdat ik het niet zo goed snap weet er iemand hoe dat systeem hier werkt ?
    Laatst aangepast door IveC : 14-05-2007 om 22:15

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen Bekijk bericht
    1 Ding dat ik niet snap enige uitleg Klik hier . Hoe kan je na 1 ster al safe trader zijn dat zal ik eens graag willen weten omdat ik het niet zo goed snap weet er iemand hoe dat systeem hier werkt ?
    Safetrader betekent alleen dat je bekend bent bij DVD.nl met je gegevens. Dit doe je door een minimaal bedrag aan de site over te maken.
    Dit heeft er dus niets mee te maken hoeveel sterren je hebt.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peterpannetje Bekijk bericht
    Safetrader betekent alleen dat je bekend bent bij DVD.nl met je gegevens. Dit doe je door een minimaal bedrag aan de site over te maken.
    Dit heeft er dus niets mee te maken hoeveel sterren je hebt.

    Aah ok peterpannetje ik dacht dat natuurlijk dat het en soort e-bay systeem was als je zoveel sterren behaalt wordt je safe trader je moet het natuurlijk maar weten he. Weer iets nieuws geleerd vandaag waar zoon forum niet goed voor is:razz:
    Laatst aangepast door IveC : 14-05-2007 om 22:41 Reden: Tekst aangepast

  14. #14

    Standaard

    Nee, Safetraders gaan ermee akkoord dat er na een zuur gelopen deal een knokploeg van dvd.nl de meubels komt verkassen
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Nee, Safetraders gaan ermee akkoord dat er na een zuur gelopen deal een knokploeg van dvd.nl de meubels komt verkassen
    Dus hun gegevens zijn bekend, anders zouden ze wel veilig zijn...
    SO BE WARNED!!! :razz:

  16. #16

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Nee, Safetraders gaan ermee akkoord dat er na een zuur gelopen deal een knokploeg van dvd.nl de meubels komt verkassen

    Of de plaatselijke dvd.nl Deurwaarders kan ook

  17. #17

    Standaard

    Misschien is het een idee om dit eens door te lezen: http://www.dvd.nl/plusmin.php?page=faq

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada Bekijk bericht
    Misschien is het een idee om dit eens door te lezen: http://www.dvd.nl/plusmin.php?page=faq
    Page Not found als ik op safe trader klik voor meer info . Ligt dit aan mijn computer ?

  19. #19

    Standaard

    Hij doet het gewoon Ive.
    The One Ring
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard23 Bekijk bericht
    Hij doet het gewoon Ive.
    De pagina zelf wel ja, maar de link van SafeTrader verwijst precies naar een oude thread die niet meer bestaat...

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    ok heb het gelezen ik heb en pm gestuurt naar Herjan Hakkers gestuurd bedankt alvast

  23. #23

    Standaard

    Ik heb maanden geleden ook een PM naar Herjan gestuurd, nog geen antwoord
    Trust me, I know what I'm doing!

    Last.Fm

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ivoos Bekijk bericht
    Ik heb maanden geleden ook een PM naar Herjan gestuurd, nog geen antwoord
    Gewoon nog een keertje proberen.

  25. #25

    Standaard

    Herjan is een paar maanden geleden erg druk bezig geweest met andere zaken. Nu heeft hij weer meer tijd, dus gewoon nog een keertje een PM sturen. Zeker weten dat het dan goed komt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •