De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.

Discussie: Life On Mars?

  1. #1

    Standaard Life On Mars?

    Heeft iemand al enig idee wanneer deze fantastische serie van de BBC in Nederland op DVD verschijnt?
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  2. #2

    Standaard

    Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Als het maar niet zo afloopt als met de release van Spooks.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  3. #3

    Standaard

    Wat was daar mee dan? Gewoon niet uitgekomen zeker.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Vito Corleone Bekijk bericht
    Wat was daar mee dan? Gewoon niet uitgekomen zeker.
    Seizoen 1 is in Nederland uitgebracht en daarna niets meer. Dus seizoen 2 t/m 5 missen we in Nederland.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  5. #5

    Standaard

    Seizoen 1 was aangekondigd voor 19 april. Maar ik heb hem nog nergens gezien.

    Seizoen 2 is in Engeland al verkrijgbaar.

    (Seizoen 3 t/m 5? Er bestaan totnutoe slechts 2 seizoenen)
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno Bekijk bericht
    Seizoen 1 was aangekondigd voor 19 april. Maar ik heb hem nog nergens gezien.

    Seizoen 2 is in Engeland al verkrijgbaar.

    (Seizoen 3 t/m 5? Er bestaan totnutoe slechts 2 seizoenen)
    waar aangekondigd?

    En Het blijft bij twee seizoenen. Er komt wel een spinoff namelijk Ashes to Ashes
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  7. #7

    Standaard

    Season 1 komt volgens DVD Outlet op 30 april. Season 2 onaangekondigd.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno Bekijk bericht
    Seizoen 1 was aangekondigd voor 19 april. Maar ik heb hem nog nergens gezien.

    Seizoen 2 is in Engeland al verkrijgbaar.

    (Seizoen 3 t/m 5? Er bestaan totnutoe slechts 2 seizoenen)
    Ik had het ook niet over Life on Mars maar over de serie Spooks.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  9. #9

    Standaard

    Heeft iemand ondertussen de DVD-box van season 1 al ergens kunnen vinden?!?

  10. #10

    Standaard

    Heb 'em al enkele weken binnen staan. Besteld bij DVD Outlet toendertijd. Alleen nog niet gekeken.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #11

    Standaard

    Zag de boxset voor 15 euro liggen bij de Blokker, maar wil graag weten of de set compleet is en hoe de kwaliteit is...
    Ik kan alleen geen recensies vinden van de box...

  12. #12

    Standaard

    De aangegeven extra's op de box heb ik in iedergeval nergens op de dvd's kunnen vinden...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long Bekijk bericht
    Zag de boxset voor 15 euro liggen bij de Blokker, maar wil graag weten of de set compleet is en hoe de kwaliteit is...
    Ik kan alleen geen recensies vinden van de box...
    Is het deze? http://www.play.com/DVD/DVD/4-/873002/-/Product.html

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willempie Bekijk bericht
    Dat is de Engelse versie... Ik neem aan dat deze wordt bedoelt: http://www.memphisbelle.nl/?p=dvd&sub=details&p_id=671

  15. #15

    Standaard

    Ja, de nederlandse versie is het die ik bij de Blokker zag...

    Vandaag nog een keer langs de Blokker gelopen, maar bij lengte staat 311 minuten, wat natuurlijk nooit kan kloppen.

    Ik vertrouw de NL release dus niet echt, en iemand hierboven geeft ook al aan dat hij geen extra's heeft kunnen vinden.

    Tel daarbij op dat op play.com seizoen 1 ongeveer 10 uur duurt, en maar 5 euro duurder is (19,50), en ik denk dat ik gewoon voor de UK versie ga.

    Vervelend voor al die mensen die de NL release hebben gekocht, of nog gaan kopen. Ook schandalig dat zoiets zomaar mag.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long Bekijk bericht
    Ja, de nederlandse versie is het die ik bij de Blokker zag...

    Vandaag nog een keer langs de Blokker gelopen, maar bij lengte staat 311 minuten, wat natuurlijk nooit kan kloppen.

    Ik vertrouw de NL release dus niet echt, en iemand hierboven geeft ook al aan dat hij geen extra's heeft kunnen vinden.

    Tel daarbij op dat op play.com seizoen 1 ongeveer 10 uur duurt, en maar 5 euro duurder is (19,50), en ik denk dat ik gewoon voor de UK versie ga.

    Vervelend voor al die mensen die de NL release hebben gekocht, of nog gaan kopen. Ook schandalig dat zoiets zomaar mag.

    Seizoen 1 heeft maar 8 afleverigen (8*40 min. = 320 min.)

    Play.com zal wel de complete serie verkopen. of het is een foutje op de site, seizoen 1 duurt geen 10 uur!

  17. #17

    Standaard

    Ik heb maar eens een mail gestuurd naar Memphis Belle of ze kunnen aangeven wanneer het 2de seizoen uitgebracht wordt met nl subs. Een van de weinige series die mijn vader aansprelen en dan moeten er wel nl subs opzitten.

    Zodra ik een reactie krijg, zal ik deze hier posten.
    Send a maniac to catch a maniac...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door {I}{K}{E} Bekijk bericht
    Seizoen 1 heeft maar 8 afleverigen (8*40 min. = 320 min.)

    Play.com zal wel de complete serie verkopen. of het is een foutje op de site, seizoen 1 duurt geen 10 uur!
    Maar duurt 1 aflevering maar 40 minuutjes (iets minder nog)!?
    Ik dacht minstens 45 of 50 ofzo...

    Ik denk trouwens dat ik helemaal wacht met aanschaf, want over 2-3 maanden komt de Bly-Ray uit en die is maar een paar pond meer.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Ik heb maar eens een mail gestuurd naar Memphis Belle of ze kunnen aangeven wanneer het 2de seizoen uitgebracht wordt met nl subs. Een van de weinige series die mijn vader aansprelen en dan moeten er wel nl subs opzitten.

    Zodra ik een reactie krijg, zal ik deze hier posten.
    LOL... Ik heb die vraag laatst ook gesteld... Na 1 1/2 week kreeg ik eindelijk een reactie waarin alleen stond dat seizoen 1 leverbaar is... Maar totaal geen reactie op de vraag of seizoen 2 ook nog wordt uitgebracht...

  20. #20

    Standaard

    Ik heb de box bij de Blokker gekocht en de extra's zijn gewoon in het menu te vinden hoor. Op de kartonnen hoes die eromheen zit staat inderdaad 311 minuten maar als je de speelduur die op de losse dvd's staat optelt kom je op een speelduur van 414 minuten voor de hele box.
    Laatst aangepast door Willempie : 27-07-2008 om 12:22

  21. #21

    Standaard

    Of ik ben erg blind, of er is nu dus een nieuwe versie uit waar de extra's wel opstaan... Ik heb er dan ook geen kartonnen hoes omheen...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Ambush Solo Bekijk bericht
    LOL... Ik heb die vraag laatst ook gesteld... Na 1 1/2 week kreeg ik eindelijk een reactie waarin alleen stond dat seizoen 1 leverbaar is... Maar totaal geen reactie op de vraag of seizoen 2 ook nog wordt uitgebracht...
    gisteren reactie gehad (na paar dagen, dat valt mee)... helaas:

    Beste heer,
    Helaas is bij ons nog niet bekend wanneer de vervolg serie van Life on mars wordt uitgegeven.
    met vriendelijke groet
    Memphis Belle
    Send a maniac to catch a maniac...

  23. #23

    Standaard

    Je zou toch denken dat een beetje zich zelf, en de fans, respecterende maatschappij daar antwoord op kan geven...

    Een reactie van... Wij kunnen op dit moment nog niet zeggen wanneer de release er aan komt maar er wordt aan gewerkt om dit zo spoedig mogelijk een release date bekend te maken...

    Of... Sorry, maar helaas heeft onze maatschappij geen plannen om het tweede seizoen op dvd ui te brengen...

    Zou toch veel beter zijn dan de reacties die je krijgt...

    Echt een maatschappij die echtb geen flauw benul heeft van waar ze mee bezig zijn en de fans mogen er onder lijden dat goede tv series die zij helaas mogen uitbrengen totaal geen respect krijgen van de maatschappij...

    Geef dan de licentie uit handen en draag het over aan een maatschappij die er wel fatsoonlijk mee kan omgaan...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •