Bekijk uitslag poll: 'Grindhouse': Wat doe je?

Stemmers
104. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Gewoon naar de bios: dan maar dubbel betalen.

    17 16,35%
  • Met pijn in het hart weiger ik naar de bioscoop te gaan.

    52 50,00%
  • Op naar het buitenland als ‘ie daar wel volledig te bekijken is!

    5 4,81%
  • Normaal ben ik er keihard tegen, maar in dit geval: downloaden.

    30 28,85%
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 79 van 79 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Ik vind het helemaal niet erg. Het lijkt me toch eerder een opgehypte b-film ipv van een goede film.Moet er wel bij zeggen dat dit soort film me absoluut niet boeien.
    Het IS ook een opgehypte b-film. Da's nou net het hele punt van Grindhouse. Dit zijn gewoon twee pure b-films, gemaakt door bekende regisseurs die liefhebbers van het genre zijn en die gemaakt is voor liefhebbers van het genre. Niets meer en niets minder. Maar ze horen wel achter elkaar gekeken worden omdat er namaak movie trailers en reclamespotjes tussen de twee films zitten

  2. #77

    Standaard

    Gelukkig is de film op internet al wel als 2x90 minuten te downloaden...dus dan zo maar totdat de dvd (eventueel van beide versies) uit is.

    Het is trouwens echt weer iets voor Rotterdam5314 om het concept niet te snappen :') Jij bent zeker alleen van de populistische hollywood releases :') ? Ooit een echte b-film gezien??
    Laatst aangepast door slindenau : 26-04-2007 om 12:13
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  3. #78

    Standaard

    Film komt ook in Engeland niet meer uit als double feature vanwege de boxofficeflop in the States. Film zal nu overal in de rest van de wereld als twee aparte films worden uitgebracht.
    Overigens is de release van Planet Terror in Nederland uitgesteld tot 16 augustus (zou oorspronkelijk 19 juli uitkomen).

  4. #79

    Standaard

    ongeloofelijk..
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •