De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Mediadis Betalen

  1. #1
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard Mediadis Betalen

    Sorry ik ben niet zo slim .

    Als je per acceptgiro wil betalen moet je aan het einde van je bestelling bij mediadis toch offline payment by bank transfer doen, of ben ik nu gek?
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  2. #2

    Standaard

    Je had dit beter bij "info over winkels en internethandelaren" kunnen zetten.

    Maar volgens mij kun je niet per accept giro betalen bij mediadis. Je kunt wel zelf het geld overmaken als je "offline payment by bank transfer" aanklikt, maar je bestelling wordt pas in behandeling genomen als het bedrag ontvangen is.

  3. #3

    Standaard

    Nu er toch een topic is, kun je ook met iDeal betalen? Meen me te herinneren dat ze een tijd terug nog Rabo-direct hadden.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Volgens mij niet. Maar je krijgt gewoon alle gegevens en dan kan je via internetbankieren het geld overmaken.

  5. #5

    Standaard

    Je kunt bij Mediadis inderdaad niet met iDeal betalen.

  6. #6

    Standaard

    Internetbankieren is ook geen probleem nee, maar vroeg het me gewoon af. Dank u heren.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •